Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-11, 05:02
  #145
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Hej!
Är en total nybörjare inom rc-området och även helt ny Flashback-användare.
Vet knappt vad man kan skriva i rc-trådarna!! Allt verkar ju tas bort av moderator. Kan man ex skriva namnen på produkter? Dess effekter osv.?

Nu i februari började jag med en sorts benzo, hos Asken. Fortsatte med att testa centralstimulerande. 2 sorter även det hos Ask. Sedan Ask slog ihop har jag desperat letat efter liknande proffsig och reko shop o produkter.
Den här produkten, rci, verkar lovande i jämförelse med min favorit 3fpvp, ask. Mycket svagare, dyrare och kräver större doser och saknade vissa positiva effekter. Trist!
Köpte på mig Benzo, Ask, och har tagit ca 1 mg varje dag sedan februari 2018.
Nu börjar skiten. Får vidrig abstinens om det går för länge utan benzo. Nu börjar jakten akut efter ersättare så jag kan fortsätta att leva lite till. Käkade benzo (steso 30mg, valium 30mg) varje dag i ca 8 år. Skötte jobb, barn och livet på 30 mg Valium/dag utan att någon visste det.

Kan man få abstinens av den här produkten?
Känner att jag numera måste ha lite centralstimulerande varje dag, i små doser, för att ens orka med att kliva upp ur sängen.

Tackar för mitt test-inlägg här på FB. Lite rörigt och så...
Herregud vad speedig text.
Kör på vanligt amfetamin istället är mitt tips.
Citera
2018-08-14, 20:25
  #146
Medlem
Det skulle jag gjort om jag visste vart det såldes!
Citera
2018-08-14, 20:34
  #147
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felix62
Det skulle jag gjort om jag visste vart det såldes!
Finns överallt. Väldigt enkelt att få tag på. Det är ju drog nummer 2 i Sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback