Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 02:53
  #457
Avstängd
godmankinds avatar
no hasch hashc no kokain

guys chill, vi röker gröna , vi mår fett braa jao eyy leen shoo breeeeh.
Chilla , rök mera. Må bättre ok

Jag har odlad 5st av en strain, alla 5 var olika ändå, vissa var långa sativa liknande
vissa korta och feta, en var medel av dessa helt galet.
Det var 3 olika dofter, men 5 olika rus, 5plantor samma strain alla olika,. WALLAH
det var ett paket med samma strains, inget mix pack, är inte pundare så jag vet jao.
Konstiga saker kan hända fan feth coolt jao, älskar odla jao
EYYY my nigga. smoke that shit AAAAHAHHAHAA
__________________
Senast redigerad av godmankind 2018-08-13 kl. 02:55.
Citera
2018-08-13, 06:00
  #458
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godmankind
no hasch hashc no kokain

guys chill, vi röker gröna , vi mår fett braa jao eyy leen shoo breeeeh.
Chilla , rök mera. Må bättre ok

Jag har odlad 5st av en strain, alla 5 var olika ändå, vissa var långa sativa liknande
vissa korta och feta, en var medel av dessa helt galet.
Det var 3 olika dofter, men 5 olika rus, 5plantor samma strain alla olika,. WALLAH
det var ett paket med samma strains, inget mix pack, är inte pundare så jag vet jao.
Konstiga saker kan hända fan feth coolt jao, älskar odla jao
EYYY my nigga. smoke that shit AAAAHAHHAHAA

Lyssna nu på Vatos.Locos! Du har ingen aning om vad det är för strain du odlade, inte seedbanken du köpte fröna ifrån heller. De har i sin tur fått bagseeds av en odlare som inte heller vet vad han odlar som de bara hittat på ett mega super coolt namn på. Ingen i hela världen vet vad de röker/odlar tydligen eftersom han har dåliga kranar..

Undrar om det verkligen är chips jag käkar nu och inte grodlår formade som chips.. hmm..
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2018-08-13 kl. 06:02.
Citera
2018-08-13, 11:45
  #459
Avstängd
godmankinds avatar
Det finns riktigt ostabila strains.

Barneys farm har flera.
Brukar stå om vissa på weedfinder att dom har 3-4 phenos vissa.

Jag har ingen anledning ljuga.

Jag köper frön endast i seriös fröshop. Och alla fem var en gång olika phenos ur ett 5pack Barneys.
Det är sällan man har så hög gro ratio med GreenHouse och Barnies.
Vet andra fröbanker med bättre gro ratio
Citera
2018-08-13, 21:07
  #460
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Så om gräset har blåtoner och luktar kraftigt frukt/blåbär och det står blueberry på påsen så är det inte det utan någon annan strain menar du?
Om gräset stinker som fan och luktar äcklig svett så är det inte cheese utan något annat? Om gräset luktar exakt som blackberry som har en väldigt speciell doft och exakt samma rus som den jag odlade själv är det inte blackberry utan något annat?

Du är bara för mycket! Hör du inte själv hur sjukt dumt det låter? Det är som att säga att det inte går att känna skillnad på öl och vin. Om det kommer i en ölburk och smakar exakt som öl så lär det vara öl och inte 90% av all öl som säljs är vin egentligen.
Det går inte heller att känna skillnad på fiskgratäng och hamburgare heller? Utan 90% av alla hamburgare är egentligen fiskgratäng?

Idiotin har nått en helt ny nivå!


Haha killen som kan känna av vad det är för strain igenom att lukta på det, fjortis rökare på ny nivå. Ta det i PM om du fortfarande grinar.
Citera
2018-08-13, 23:19
  #461
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Haha killen som kan känna av vad det är för strain igenom att lukta på det, fjortis rökare på ny nivå. Ta det i PM om du fortfarande grinar.

Skönt att man fortfarande kan vara fjortis vid 31års ålder efter typ 17års rökande. Jag tror i princip alla skulle känna skillnad på tex cheese, blueberry och amnesia haze.

Är jag fjortis för jag känner skillnaden på hamburgare och fiskgratäng också på lukten? Exakt samma sak typ.. Prova odla lite själv så märker du vilken enorm skillnad det är på smak, lukt och rus mellan olika sorter.

Jag grinar inte utan gapskrattar åt att det finns så intelligensbefriade människor som dig. Kan man känna skillnad på heroin och kokain eller är det också samma?

Jag tänker inte diskutera mer med dig och förstöra tråden då du uppenbarligen är helt bakom flötet, de flesta i CB forumet kan intyga om att det är skillnad på strains.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2018-08-13 kl. 23:24.
Citera
2018-08-13, 23:32
  #462
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kool-g-rap
Skönt att man fortfarande kan vara fjortis vid 31års ålder efter typ 17års rökande. Jag tror i princip alla skulle känna skillnad på tex cheese, blueberry och amnesia haze.

Är jag fjortis för jag känner skillnaden på hamburgare och fiskgratäng också på lukten? Exakt samma sak typ.. Prova odla lite själv så märker du vilken enorm skillnad det är på smak, lukt och rus mellan olika sorter.

Jag grinar inte utan gapskrattar åt att det finns så intelligensbefriade människor som dig. Kan man känna skillnad på heroin och kokain eller är det också samma?

Jag tänker inte diskutera mer med dig och förstöra tråden då du uppenbarligen är helt bakom flötet, de flesta i CB forumet kan intyga om att det är skillnad på strains.

Klart det är skillnad på strains men du sitter och snackar om att du kan känna av vad det är exakt för strain igenom att lukta bevisar bara att du är en jävla fjortis. Och det andra du tar upp bidrar bara mer till att du är en tönt i adidas kläder som nyligen börjat puffa
Citera
2018-08-16, 03:17
  #463
Medlem
Candy kush (rökt ett tag av den)

Lukt: 3/10 luktar inte lika äckligt som skunk/cheese och stinker inte. Men gräset har en påtaglig underton av broccoli vilket inte är så nice.

Smak: 6/10 Smakar betydligt bättre än vad det luktar, inte godaste jag rök men man känner ändå lite av OG kush i den.

Styrka: 7/10

Rus: 9/10. Gillar hybrider som är 50/50 eller lite indica dominant vilket CK är. Att den är korsad med OG kush gör också ruset bättre då alla OG kush ger en extra dimension i ruset på något vis.

Overall: 7.5-8/10
Citera
2018-08-16, 14:36
  #464
Medlem
Fnisss avatar
OG kush och Amnesia haze
10/10 på båda då det är mina favorit strains.
Sten flummig av Amnesian och kushen kommer smygande från topp till tå.

Burkarna börjar sina så påfyllning, tips på ett par liknande strains ni gillar å mixa?
Citera
2018-08-21, 05:02
  #465
Avstängd
Lemon haze
Citera
2018-08-21, 06:28
  #466
Medlem
barnet1s avatar
Pineapple Haze, Big Bud.
Citera
2018-08-21, 14:14
  #467
Medlem
Amnesia Haze, Cheese och Royal Kush. AH är alltid trevligt, även cheesen är fin med smak av ostbågar. Kushen gör mig till ett stirrande fån och röker man mycket kan den bli lite för intensiv.
Citera
2018-08-27, 22:18
  #468
Medlem
Jormapormas avatar
Amnesia Haze. Rikigt bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback