Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 20:13
  #121
Medlem
Skaraborg2s avatar
Länkar.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Oussama_Kassir

https://en.wikipedia.org/wiki/Oussama_Kassir
__________________
Senast redigerad av Skaraborg2 2018-08-02 kl. 20:15.
Citera
2018-08-02, 20:21
  #122
Medlem
Förstår inte ens varför folk tror att Kassir ens har en snöbolls chans i helvetet att få överföring till Sverige. Han sitter på två livstidsstraff plus 55 år! Sverige kan inte lämna garantier för att han verkligen får sitta livet ut, kunde Sverige lämna sådana garantier är det inte någon omöjlighet att överföring skulle beviljas. Det här är egentligen inget diskussionsämne, han kommer aldrig få överföring.
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Supermax är ett lyxhotell jämfört med vad jag anser är god fängelse vård.
Antar att du hade en jobbig barndom, ryckte du benen av spindlar och kastade sten på hundar? Svårt i vuxen ålder att relatera till andra människor, svårigheter med kontakter med motsatt kön?
__________________
Senast redigerad av DoktorPest 2018-08-02 kl. 20:23.
Citera
2018-08-02, 20:32
  #123
Medlem
Tagelapas avatar
Med lite tur så är USAs myndigheter medvetna om att svenska kriminalvården "tappat bort" två stycken mördare på en vecka.
En via en kisspaus under pågående fångtransport och den andra på en "lufthålspermission".
Så hit ska dom inte släppa några fångar. Sverige är ett KalleAnkaland när det gäller kriminalvård.

Men våra politiker med sina slagord som allas lika värde och värdegrunder skulle nog inte tveka med att ta hem den här gossen och dalta lite extra.

Jag hoppas verkligen att den här figuren blir sittande där han sitter.
Citera
2018-08-02, 20:33
  #124
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Hur mycket får JAG betala?
Citera
2018-08-02, 20:37
  #125
Medlem
Elementarts avatar
Sverige lär ju vara så korkade att de tycker att det är en bra idé o ta tillbaka honom.
Citera
2018-08-02, 20:40
  #126
Medlem
Niggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Förstår inte ens varför folk tror att Kassir ens har en snöbolls chans i helvetet att få överföring till Sverige. Han sitter på två livstidsstraff plus 55 år! Sverige kan inte lämna garantier för att han verkligen får sitta livet ut, kunde Sverige lämna sådana garantier är det inte någon omöjlighet att överföring skulle beviljas. Det här är egentligen inget diskussionsämne, han kommer aldrig få överföring.

Antar att du hade en jobbig barndom, ryckte du benen av spindlar och kastade sten på hundar? Svårt i vuxen ålder att relatera till andra människor, svårigheter med kontakter med motsatt kön?

Det är här 100% ond människa. Det går inte nöd på fångarna i Supermax fängelserna, det finns fängelse i världen som är mycket värre. Dom får mat och det är kriminella element vi prata om, inte människor som du och jag.
Citera
2018-08-03, 02:26
  #127
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Supermax är ett lyxhotell jämfört med vad jag anser är god fängelse vård.

Som sagt, du har noll koll.

Hur är det bättre?
Citera
2018-08-10, 01:21
  #128
Moderator
blomvattnares avatar
.
Citera
2018-08-10, 01:21
  #129
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Terrorism
/Moderator
Citera
2018-08-10, 01:22
  #130
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Terrorism

Trådar sammanfogade.


/Moderator
Citera
2018-08-13, 21:23
  #131
Medlem
Tokige-Torstens avatar
Free Kassir
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback