2018-08-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danteradio
https://www.expressen.se/omtalat/livet/54-aringens-gigantiska-penis-forstor-hans-liv--men-han-vagrar-forminska-den-v/

48cm.... det är stort.

Fast hur mycket är användbar kuk och hur mycket är extremt ut töjd och svullen förhud. Det står flera gånger att det mesta bara är hud men inget om hur stor själva kuken är. Han kanske är 15cm kuk och 33cm hud, vi får dessvärre inte veta.
Citera
2018-08-08, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klickor
Fast hur mycket är användbar kuk och hur mycket är extremt ut töjd och svullen förhud. Det står flera gånger att det mesta bara är hud men inget om hur stor själva kuken är. Han kanske är 15cm kuk och 33cm hud, vi får dessvärre inte veta.

Mmmm, sant. Glad att jag inte är i hans situation.
Citera
2018-08-10, 19:52
Medlem
emptydependas avatar
19.5cm lång eregerad
4.5cm Diameter
12cm lång slak
Citera
2018-08-12, 23:18
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emptydependa
19.5cm lång eregerad
4.5cm Diameter
12cm lång slak

Hur lyckades du mäta diametern? Sedan är det oftast omkretsen man anger.
Citera
2018-08-13, 01:02
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Hur lyckades du mäta diametern? Sedan är det oftast omkretsen man anger.
Skjutmått?
Eller bara linjal och mäta sida-till-sida på ovansidan?
Men ja, Omkrets Is King.
Citera
2018-08-13, 12:58
Medlem
Sjukligt stor skillnad i penisstorlek mellan slak och erigerat tillstånd?

Jag har faktiskt inte mätt min penislängd sedan jag var 14. Landade väl på 15-16 cm då när jag hade stånd. Nu är jag 23 har jag varit singel och varit med väldigt många kvinnor senaste året varav över hälften kommenterat något om min penisstorlek.
Sedan när de ser min penis slak kan de ibland skratta eller säga ”Gud vad liten du har slak”. Har hänt ett par gånger.

Jag tog mig energin att mäta längden och
Erigerad: ca 20,3 cm
Slak: 9,5cm
Omkretsen var lite svår att mäta men vid stånd är den bred som en falukorv och slak som en vanlig kokt korv(eller prinskorv). i omkrets när jag tog ett snöre runt och mätte fick jag
Erigerad: ca 15cm omkrets
slak: 9cm omkrets.
Det är svårt att föreställa sig omkretsen och det kan finnas felkällor i mitt sätt att mäta men liknelsen mellan korvarna är rimlig.

Jag har väldigt hög vilopuls och puls i allmänhet pga stress och har haft det sedan puberteten. jag vet inte om det påverkar att den fylls med sjukligt mycket blod. Har inget fysikt hjärtfel eller äter någon medicin. Men vill veta om det är något jag bör söka vård för eller som kan leda till problem eller sjukdomar för mig i framtiden?
Citera
2018-08-13, 13:17
Medlem
För att få relevanta svar tror jag det är bra om du har bild, både i slakt tillstånd och erigerat.
Citera
2018-08-13, 13:27
Medlem
Den varierar ju enormt i storlek under slakt tillstånd också. Min kan variera mellan 4 och 14 cm i slakt tillstånd.
Citera
2018-08-13, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danteradio
För att få relevanta svar tror jag det är bra om du har bild, både i slakt tillstånd och erigerat.
Om du länkar till något regelverk där det står att man får lägga upp sånt och om du kan bevisa att du har kunskap om ämnet och vad det beror på så visst!
Citera
2018-08-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Den varierar ju enormt i storlek under slakt tillstånd också. Min kan variera mellan 4 och 14 cm i slakt tillstånd.
Mitt absoluta max vid slakt tillstånd är 9,5 sen minskar den kanske ner till 5-7 om jag badat i kallt vatteneller så.
Citera
2018-08-13, 13:37
Medlem
Gneggars avatar
Dom flest män jag har erfarenhet av har en mindre slak som blir rejält större erigerad som din.

Mannen jag har sex med nu har kuk som är lika stor alltid, skillnaden är bara att den är lite hårdare och pekar uppåt när den är erigerad, exakt lika stor.
Citera
2018-08-13, 13:49
Medlem
Idittfejss avatar
Finns ingen funktion att ha en stor penis när den är slak. Det leder bara till besvär och bekymmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in