2018-08-12, 18:43
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandiostexemplar
Hatar den där tjockisen men att Petter som tycker helt fel men som faktiskt är en trevlig person gjorde det här. Skrämmande.

Konstigt dock att inte fettot har åkt på däng förut

Fettot har nog fått tillräckligt med stryk av farsan i sitt liv... så någon måtta får det vara.

Petter verkar vara ett rövhål i alla fall.
Citera
2018-08-12, 18:55
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Rätt att filma eller inte kan ju diskuteras i oändligheten.
En skön kändis med fötterna på jorden, full eller inte hade sagt att han inte visste att han blev filmad, vinkat in i kameran och bett tittarna att gå och köpa hans håll käften burgare, påpekat med ett leende att han är för full och kommer göra bort sig för att sen gå därifrån med sin korv.
Jag blir fan ledsen när man får se vuxna människor som fortfarande beter sig på detta sättet när dom är på lyset.
Hade jag blivit på det där sättet så hade jag inte druckit mer, så enkelt är det.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2018-08-12 kl. 19:10.
Citera
2018-08-12, 19:00
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Fettot har nog fått tillräckligt med stryk av farsan i sitt liv...
-inte tillräckligt mycket för att göra folk av honom!
Citera
2018-08-12, 19:19
Medlem
Han gjorde ju inte bort sig så mycket, mer än att spela lite tuff på fyllan. Det är glömt om 5 minuter hur som helst.
Citera
2018-08-12, 19:43
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
15 minuter in ungefär, du kommer att bli besviken. Det är lite mumlande, sen går Petter. Jag stör mig mer på ziggen som försöker sticka in tungan i Petters rövhål.

Äääh, ziggen är ju den som gör hela klippet. Är alltid kul med någon som pratar med bred finsk brytning om inte annat.
Citera
2018-08-12, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Äääh, ziggen är ju den som gör hela klippet. Är alltid kul med någon som pratar med bred finsk brytning om inte annat.
Ok, du har en poäng. Synd att han inte försökte sno Petters plånbok medan han ändå hade chansen.
Citera
2018-08-12, 19:57
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EffinEjit
Ok, du har en poäng. Synd att han inte försökte sno Petters plånbok medan han ändå hade chansen.

Det hade nog blivit en bra hacka.
Citera
2018-08-12, 20:08
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Det hade nog blivit en bra hacka.
Tror jag knappast. Ingen använder kontanter idag
Citera
2018-08-12, 20:41
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sulacos
Tror jag knappast. Ingen använder kontanter idag

En ruttad ficktjuv kollar koden innan han jinxar plånkan. Och vadå, ingen använder kontanter. Gör inte du det är du dum. Cash is king.
Citera
2018-08-12, 21:08
Avstängd
Kan inte folk bah sluta jiddra med korvgubbe.. han har nog med alkisar som ska fram och vara jobbiga mot han var å varannan dag
Citera
2018-08-12, 21:29
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Petter har ju dyslexi!
Hahah.
YouTube loggan borde han ju känna igen.
Citera
2018-08-12, 21:47
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Rätt att filma eller inte kan ju diskuteras i oändligheten.
En skön kändis med fötterna på jorden, full eller inte hade sagt att han inte visste att han blev filmad, vinkat in i kameran och bett tittarna att gå och köpa hans håll käften burgare, påpekat med ett leende att han är för full och kommer göra bort sig för att sen gå därifrån med sin korv.
Jag blir fan ledsen när man får se vuxna människor som fortfarande beter sig på detta sättet när dom är på lyset.
Hade jag blivit på det där sättet så hade jag inte druckit mer, så enkelt är det.
Petter har ju gråtit ut i media hur svårt han hade det under sin uppväxt med diverse diagnoser så han tycker nog att han har all rätt att bete sig omoget och intelligensbefriat. Nu har han i alla fall bekänt färg att han inte vuxit en tum sina 44 år till trots. Patetisk människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in