Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-10, 15:32
  #961
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ska bli väldigt spännande att se om någon lyckas fiska fram nåt efternamn... tror inte ens konspirationsförnekarna i tråden lyckas med det...

Sen detta med att Ebba långt efter händelsen fick tillägsnamnet Stefansdotter... hur gick det till och varför?

Det finns uppenbarligen en anledning till varför han vill vara lite anonym.
Jag vet iofs vad han heter (det är inte Åkerlund men rätt likt) men förstår inte varför det är relevant.
Dock kan jag sträcka mig till att skicka PM med hans namn om någon frågar mig.
Citera
2018-08-10, 15:38
  #962
Medlem
SnakePlissskens avatar
Så, nu har DoÅ fått hans namn, jag kan för övrigt avslöja att hans förnamn är "Leif Stefan" xxxxxxxxx men jag vet inte varför någon vill veta det..
Citera
2018-09-21, 01:07
  #963
Medlem
Toronto i sommras...
Har ni kollat på bilden på Rese Fallon ?
Lik någon från truck hoaxen?
https://www.thestar.com/news/gta/201...ht-future.html
Citera
2018-10-04, 21:55
  #964
Medlem
Något som jag har som starkast på mitt minne från denna dag är att 3st militär helikoptrar flög i formation över stan...
Ganska exakt över drottninggatan..
Kan man kolla upp sånt i efterhand??
Citera
2018-10-06, 01:47
  #965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuffPuffNejTack
Något som jag har som starkast på mitt minne från denna dag är att 3st militär helikoptrar flög i formation över stan...
Ganska exakt över drottninggatan..
Kan man kolla upp sånt i efterhand??

Ja!!! Äntligen någon annan som såg detta!!!

Det som gjorde att jag noterade detta var att dom flög på ett så speciellt sätt och återkom flera gånger över samma ställe, nästan som att dom tränade på en viss väg...

Jag noterade även en annan sak i anslutning till dessa helikoptrar men återkommer om det.
__________________
Senast redigerad av edith123 2018-10-06 kl. 01:49.
Citera
2018-11-11, 19:17
  #966
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edith123
Ja!!! Äntligen någon annan som såg detta!!!

Det som gjorde att jag noterade detta var att dom flög på ett så speciellt sätt och återkom flera gånger över samma ställe, nästan som att dom tränade på en viss väg...

Jag noterade även en annan sak i anslutning till dessa helikoptrar men återkommer om det.

Vad var det för nåt i anslutning till dessa helikoptrar?


Nota bene: Kanske del av den pågående terror-övningen man hade under ett par dagar i centrala Stockholm dessa dagar, med just Åhléns som mål för terrorattack?


Man brukar väl alltid ha övningar precis i anslutning till dessa False Flag-attentat, eller har jag missat nåt?
__________________
Senast redigerad av Död o återfödd 2018-11-11 kl. 19:38.
Citera
2018-11-11, 19:36
  #967
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D-Vitamin
Som av en ren slump:

http://www.sakerhetspolisen.se/ovrig...ekampning.html

EDIT: Skärmdump https://imgur.com/a/jijrC

En stilla undran:

Har någon myndighet nånsin fått frågan kring denna terrorövning som pågick i samband med "lastbils-attacken"?

Borde väl ha tagits upp åtminstone i något morgon-program på TV nån gång?

Eller har detta varit ett tabu-ämne att ventilera i svensk massmedia?

Någon som vet närmare?
Citera
2018-12-26, 11:21
  #968
Medlem
hehehos avatar
Jobbar bredvid tv-huset och äter lunch i samma resturang som Janne J. Ibland hör man saker han säger under lunchen. För ett tag sedan var det ett snabbt nedtystat giftbrev till redaktionen med värdens pådragförståås. Har egna bilder av detta. Janne pratade om att de var mycket hotade för att de grävde i A.s utländska kontakter. Någon ville absolut stoppa detta.
Citera
2018-12-28, 10:09
  #969
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heheho
Jobbar bredvid tv-huset och äter lunch i samma resturang som Janne J. Ibland hör man saker han säger under lunchen. För ett tag sedan var det ett snabbt nedtystat giftbrev till redaktionen med värdens pådragförståås. Har egna bilder av detta. Janne pratade om att de var mycket hotade för att de grävde i A.s utländska kontakter. Någon ville absolut stoppa detta.

Vilken redaktion jobbar Janne Josefsson med nu för tiden?
Citera
2018-12-28, 20:13
  #970
Medlem
hehehos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vilken redaktion jobbar Janne Josefsson med nu för tiden?
Uppdrag granskning
Citera
2018-12-28, 20:22
  #971
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heheho
Uppdrag granskning

Jaha. Ljög han när han meddelade att han lämnar UG?

https://www.svt.se/kultur/janne-jose...rag-granskning

Eller satt du kanske inte vid något bord intill?
Citera
2018-12-29, 05:28
  #972
Medlem
fittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jaha. Ljög han när han meddelade att han lämnar UG?

https://www.svt.se/kultur/janne-jose...rag-granskning

Eller satt du kanske inte vid något bord intill?

Jag läste en annan artikel där det stod att Janne gjort UG så sent som i somras, typ nått specialprogram med UG-redaktionen... så även om han "officiellt lämnat" UG så samarbetar han nog fortfarande med redaktionen och rör sig i samma krets.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback