• 29 359 online
  • 1 184 075 medlemmar
  • 61 197 332 inlägg
Svara
  • 4
  • 5
2018-06-16, 09:38
Medlem
DenGamlaGulas avatar
Bra skrivet!
Citera
2018-06-26, 07:09
Medlem
GravtPsykisktStords avatar
Bra gjort av farbrorn, lite disciplin skadar inte!
Citera
2018-06-28, 11:47
Avstängd
Zabriskie.Points avatar
Läs igenom det du skrivit innan du postar, det var ingen grammatisk fröjd att läsa direkt vilket gjorde att jag slutade efter halva typ.

Farbrorn skulle själv ha så jävla mycket stryk, såhär blir det när skräckpropaganda används istället för fakta... Felinformerade människor som kan skada andra människor för livet.. både fysiskt och psykiskt, blir totalt tokförbannad på sådana människor, USCH!

Annars låter det som en intressant tripp, men skulle inte viljat vara med.
Citera
2018-06-29, 22:49
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Att ni sen dessutom väljer att stanna. Har ni inga telefoner? Ringa någon som hämtar er?
Rätt åt er att det gick åt helvete, skit ska skit ha. LSD går inte att lura

Det tog mig 20 minuter att få på mig pjäxor och skidor på en lapp. När man peakar är det inte lätt alls att problemlösa och agera. I TS situation kan jag tänka mig att det var minst hundratals olika sätt att lösa situationen som mer eller mindre bara snurrade runt i huvudet som skapade panik.

TS, fyfan. Glad det gick bra för er, det där hade kunnat bli riktigt tungt att smälta. Tycker ärligt att ni bör ge farbrorn en hurring och säga att sådär beteer man sig inte mot folk som trippar på LSD då det hade kunnat skapa psykiska besvär för livet. Det är inte nyttigt för någon att folk går runt och tror att man blir sådär av lite holk.
Citera
2018-07-06, 16:44
Avstängd
Tack för en otroligt välskriven tripp rapport! Mycket bra ingående beskrivningar av tillståndet man hamnar i som ofta är svårt att formulera i ord, men det har du lyckats väldigt bra med tycker jag!

Bra gjort!
Citera
2018-08-08, 05:24
Medlem
hgbgs avatar
För den som förstår kraften av LSD-stadiet i kombination med det ni gick igenom under kvällen, är er insats inget annat än heroisk. Låt ingen annan intala dig något annat.

Tack för välskriven rapport.
Citera
2018-08-08, 10:27
Medlem
Välskriven och intressant läsning!
Hoppas att ni i efterhand lärt er något nyttigt
Citera
2018-08-08, 12:24
Medlem
Fy fän! Förstår precis allt du beskrev som hände dig! Men det hade faktiskt kunnat gå ännu mer åt helvete om A's pappa inte hade kommit det vet vi faktiskt inte!
Citera
2018-08-09, 09:05
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CmKz-i
Antar att du är ett troll. Annars är du fan dum i huvet och har inte upplevt ren rädsla på LSD!

Välskriven rapport! Satt fastklistrad.

Rädslor är nog en form av tvivel och osäkerhet. Adrenalin och oväntade händelser kan sätta sinnet på plats trots påverkan OM det verkligen behövs.
Jag har inte läst tråden och inlägget helt fullt faktiskt, men scenarion som man absolut inte vill ska uppstå får man helt enkelt eliminera. Att trippa är en sak och att ta en dos lsd är en annan. Det är vad jag med en rejäl ryggsäck av erfarenhet, enligt mig själv och min egen insikt kring dess påverkan har kommit fram till.

Jag gillar att ta en cykelrunda igenom stadsparken etc när det börjar krypa på, då förstår man albert lite mer och det är helt enkelt bara att ta tjuren i hornen och njuta. Annars ger jag mig inte ut på cykeln för i mitt medvetande handlar det om att ta rätten tills sin frihet mentalt och då måste man lita på sig själv. Hemma är bra också. I goda och erfarna hjärnors lag också.

Jag kan nästan hålla med angående situaitonen men givetvis inte banka ner honom med ett tillhygge men där skulle grabbarna enats i kör och gjort slag i saken att lämna psykfallet och hans idiotiska beteende oavsett läskiga ansiktdrag eller inte - alla får vridna nunor som är mer eller mindre underliga att tolka enkelt enligt mig, men det är väl lättare sagt än gjort har jag fått det uppfattat av diskussionen att döma...

Att vara förnuftig kring intagen är det bästa jag gjort och att bara äta sås för att andra anser att det är bra läge intresserar mig inte ett dugg. Jag anser att "snedtrippar" inte finns och om blir det knas får man (oftast) klandra sig själv då tivelaktiga intag av lsdn vid mindre erfaenhet och insikt om sig själv är som att köra bil pissfull och tro att det ska gå bra... när man plötsligt sitter med fronten i en lyktstolpe och lipar... Varför ska man få andra och sig själv att kunna komma att lida och ställa till bekymmer? Insikt och medvetande. Trippa får nybörjare göra.... defragmentera skallen och skapa kraft för framtiden är vad jag använder den till. Sen att det dansar, mmmmh vilken bonus i ens alldeles skiftande och mörktonade, allvarliga påverkade medvetande
Citera
2018-08-10, 08:28
Medlem
Hade liknande tripp där jag tog 2st samt en till polare men den tredje tog bara en (hans första gång på syra) hursomhelst 1 snubbe kom dit som inte var inbjuden riktigt och då tog han med sig en snubbe som jag vill kalla en råtta. Råttan har ingen förståelse när det gäller droger och fuckade mest med mig. Jag hade tagit ungefär 300 ug och rökt en J samt en fet blunt. Det hela slutade med att jag hallucinerade att snuten var på väg in i huset och så sprang jag därifrån. Alla såg det här men inte en enda jävel försökte hjälpa till ( vi var sammanlagt 3 trippande och 3 nyktra). Jag fick egodöd ute i skogen själv och vaknade upp lite här o där så slutade med att jag letade efter hjälp själv vid nån snubbes hus o han ringde snuten. Han slängde ner mig för hans staket i en lutande backe pga hans hund som kom. Sen o herrejävlar har aldrig haft så sjuka hallisar och delusions i hela mitt liv. Allt slutade med att jag hamnade på intensiven med alla möjliga makapärer på mig EKG o shit. Sov där under en natt sen så var det en psykolog i fkn Borås vilket är en bra bit borta från mig.

En fuckad sak här.
Polaren som tog 2st han blev lämnad ensam för alla sneade och kunde inte sova efter att jag hade sprungit bort. Så denne polaren tog sig en kniv o skar sig hur mycket som helst, högg sig själv i magen och allt. Han överlevde, läkarna sa att det var ett under.

Jag mår bra medans mina andra polare blir helt paranoida när dem ens tänker tillbaka på det. Dem trodde att jag hade psykos för att vem får inte psykos av en sån sak men det har jag knappast. Efter den sommaren så fick jag mina bästa betyg någonsin under gymnasiet. Har andra polare som tycker att de andra har blivit skumma och jag håller fan med dem. Usch
Btw dem är skumma för att dem har typ flera personligheter och det är fan inte nice. Hatar såna människor.
Senast redigerad av wydnot11 2018-08-10 kl. 08:30.
Citera
  • 4
  • 5