Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-08, 22:18
  #13237
Medlem
happyjoys avatar
Fick hem AdP Pura idag. I min näsa väldigt lik Chanel Allure Sport. Lite skarpare i alla register, dock.

Utsätter Puran för en heldag på kontoret i morgon så får vi se hur den håller sej. Tycker inte den är unisex som påstås men jag kan ju vara färgad av Chanel.

Pura får tumme upp såhär långt.
Citera
2018-08-09, 21:54
  #13238
Medlem
Är denna bra och passar till alla tillfällen https://eleven.se/ralph-lauren-polo-...EALw_wcB#67405 ?
Citera
2018-08-09, 22:05
  #13239
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Är denna bra och passar till alla tillfällen https://eleven.se/ralph-lauren-polo-...EALw_wcB#67405 ?


Mycket fräsch doft. Funkar till alla tillfällen.

Jag har på mig den nu.
Citera
2018-08-09, 22:12
  #13240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Mycket fräsch doft. Funkar till alla tillfällen.

Jag har på mig den nu.

Grymt, tack för snabb respons! Har du köpt den på nätet? Ska försöka hitta billigaste sidan som är legit.
Citera
2018-08-09, 22:19
  #13241
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Grymt, tack för snabb respons! Har du köpt den på nätet? Ska försöka hitta billigaste sidan som är legit.


Nej. Köpt den i butik.

Kanske går att hitta några kronor billigare. Men tror priset där är ganska normalt.
Citera
2018-08-10, 09:05
  #13242
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Fick hem AdP Pura idag. I min näsa väldigt lik Chanel Allure Sport. Lite skarpare i alla register, dock.

Utsätter Puran för en heldag på kontoret i morgon så får vi se hur den håller sej. Tycker inte den är unisex som påstås men jag kan ju vara färgad av Chanel.

Pura får tumme upp såhär långt.

Har bara testat den vid enstaka tillfälle men saknade old school-känslan som de flesta andra colonia har.
Citera
2018-08-10, 09:58
  #13243
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Har bara testat den vid enstaka tillfälle men saknade old school-känslan som de flesta andra colonia har.

Håller med. Både Pura och Club känns som just flirtar med de som kanske vill ha något lite modernare. Club är kass men Pura helt okej, tycker jag.
Citera
2018-08-29, 17:37
  #13244
Medlem
Finns det någon butik som säljer tom ford ombre leather 18?
Citera
2018-08-30, 11:41
  #13245
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quike
Finns det någon butik som säljer tom ford ombre leather 18?

NK antar jag.
Citera
2018-08-30, 11:53
  #13246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yukno
Är denna bra och passar till alla tillfällen https://eleven.se/ralph-lauren-polo-...EALw_wcB#67405 ?

Tycker personligen den är aningens för söt i doften vilket ger den en något barnslig doft.
Citera
2018-09-05, 14:27
  #13247
Medlem
En av mina favoriter är Giorgios Armanis "Si". Den är inte för söt och inte för tung, utan perfekt mitt emellan. Funkar bäst till festtillfällen/på kvällen skulle jag säga, men så använder jag sällan parfym till vardags heller.
Citera
2018-09-08, 22:33
  #13248
Medlem
irrblosss avatar
Någon som testat Cuirs från Carner Barcelona? Beställde lite samples och tog den med för att den tydligen ska påminna lite om Black Afgano (som jag var nyfiken på men inte har testat). Tyckte det var en riktigt trevlig doft som kan tänkas vara FBW. Har inget som påminner om den riktigt. Doftar ganska fräscht, grönt och manligt. Lite som en vetiverparfym fast utan vetiver. En del läder i toppnoterna också. Enligt recensioner ska den tydligen dofta lite som cannabis, något jag inte har erfarenhet av så jag kan inte avgöra om det stämmer eller ej . Av de parfymer jag har så är det väl lite samma stil som Creed Viking, fast ändå väldigt annorlunda.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback