Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-09, 17:23
  #1
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Senaste gången jag var inne på Teknikmagasinet.se slängde jag med en billigare sexleksak i kundvagnen. När den kom så var förpackningen till min förvåning inte plomberad på något sätt och i denna låg leksaken i en tvådelad plastform som heller inte var plomberad. Det enda som var plomberat var de två små batterierna av ovanlig typ.

Tog ut den och upptäckte till ytterligare förvåning att det var några få, om en vaga, fingeravtryck på den. Känns ju sådär...

Kan det vara så att Teknikmagasinet skickat mig en begagnad, d.v.s. en före detta returnerad vara, eller har kineserna helt enkelt inte handskar på sig vid fabrikslinan? Är den säker att använda efter tvätt eller hade ni slängt skiten åt helvete?
Citera
2018-08-09, 17:32
  #2
Medlem
Om stjärten, go for it, om det är muffen, gör det ej (ej heller batterierna för sig, sätt i dom först)
Citera
2018-08-09, 17:34
  #3
Medlem
eromasters avatar
Om du använder den kan alla delar på din kropp som kommer i kontakt med den kontaminerade leksaken se ut som din avatar bild
Citera
2018-08-09, 17:41
  #4
Medlem
Den är kanske bara inkörd.
Citera
2018-08-09, 17:51
  #5
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
Senaste gången jag var inne på Teknikmagasinet.se slängde jag med en billigare sexleksak i kundvagnen. När den kom så var förpackningen till min förvåning inte plomberad på något sätt och i denna låg leksaken i en tvådelad plastform som heller inte var plomberad. Det enda som var plomberat var de två små batterierna av ovanlig typ.

Tog ut den och upptäckte till ytterligare förvåning att det var några få, om en vaga, fingeravtryck på den. Känns ju sådär...

Kan det vara så att Teknikmagasinet skickat mig en begagnad, d.v.s. en före detta returnerad vara, eller har kineserna helt enkelt inte handskar på sig vid fabrikslinan? Är den säker att använda efter tvätt eller hade ni slängt skiten åt helvete?
Nåväl... Din flickvän var väl inte heller fabriksny, antar jag?
Citera
2018-08-09, 18:07
  #6
Medlem
sommarlovs avatar
Du tvättar väl dina leksaker innan?
Vill du ha 100% säkerhet får du väl göra dom själv!
Citera
2018-08-09, 18:51
  #7
Medlem
Jag är seriös, va är de för sexleksaker man kan köpa på teknikmagasinet? Om man är kinky så funkar väl en radiostyrd bil men annars? Va är det du köpt?
Citera
2018-08-09, 19:07
  #8
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiceX
Jag är seriös, va är de för sexleksaker man kan köpa på teknikmagasinet? Om man är kinky så funkar väl en radiostyrd bil men annars? Va är det du köpt?
Allt mellan himmel och jord.
Citera
2018-08-09, 19:09
  #9
Avstängd
just-in-i-anuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiceX
Jag är seriös, va är de för sexleksaker man kan köpa på teknikmagasinet? Om man är kinky så funkar väl en radiostyrd bil men annars? Va är det du köpt?
Hur svårt kan det vara?

https://www.teknikmagasinet.se/produ...ritid/sex-lust
Citera
2018-08-09, 19:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av just-in-i-anus
Hur svårt kan det vara?

https://www.teknikmagasinet.se/produ...ritid/sex-lust

Jag får be så mycket om ursäkt. Jag sökte faktiskt för jag inte trodde på det och hittade inte. Alltid bara köpt robotdelar där så förstod inte men nu så.

Edit: Det kan ju inte varit speciellt länge dom hållit på med sånt? Eller är jag för gammal?
__________________
Senast redigerad av DiceX 2018-08-09 kl. 19:26.
Citera
2018-08-28, 13:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiceX
Jag får be så mycket om ursäkt. Jag sökte faktiskt för jag inte trodde på det och hittade inte. Alltid bara köpt robotdelar där så förstod inte men nu så.

Edit: Det kan ju inte varit speciellt länge dom hållit på med sånt? Eller är jag för gammal?
De har sålt leksaker för vuxna i många år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback