• 30 347 online
  • 1 184 191 medlemmar
  • 61 203 488 inlägg
2018-08-07, 21:49
Medlem
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Tjack+theralen+cb är det ok? Om inte så va skulle ni ta bort? Allt i mindre mängder då bör tilläggas.
Tror det är lugnt. Cannabisen kommer bidra till viss flummighet och eventuell ökad paranoia om du tar för mycket tjack. Theralen kommer troligen minska effekten av både cannabisen och tjacket, dock.
Citera
2018-08-07, 21:50
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
När jag knarkade som värst så tog jag tjack o ecstasy varje vecka samtidigt som jag tog sertralin (SSRI).

De flesta vet nog redan vad denna blandning resulterar i, men lika bra att höra de flera gånger.

Svimmade flera gånger, fick muskelsträckningar i ben o fötter, brain zaps, apati, skakningar, vanföreställningar, mydriasis, agitation, ångest, tremor, och allt de e bara en liten del av listan.

Nu idag har jag inte tagit ecstasy eller antidepressiva på 6månader, endast lyrr o lite annat mindre.
Ser fortfarande lite konstigt, som små blixtrar o mönster hela tiden, kan rycka till ibland, men de e ingen annan än jag som märker de. Så blanda förhelvete aldrig Ecstasy o SSRI! Alla har inte lika tur som mig

Jättetråkigt att höra, hoppas du mår bättre idag. Jättetack för du delar med dig av din erfarenhet så andra undviker att göra samma misstag.
Citera
2018-08-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Theralen kommer troligen minska effekten av både cannabisen och tjacket, dock.
Låter skarpt gissat.. Va fick dig tro detta?
Citera
2018-08-09, 16:34
Medlem
KandidatenKobras avatar
90mg Elvanse, en riktigt potent Phillipp Plein Ecstacy, de två största linorna dunderkoks jag sett (cirka 10cm långa och 3mm breda) samt en tesked Theralen fick mig att tro att det var sista gången jag rörde en drog. De psykotiska känslorna kombinerat med en hjärtklappning utan dess lika gjorde mig övertygad om att hjärtat skulle ge sig för gott. Det blev att ta det lugnt i några veckor efter det. Det var min värsta kombo.

På nummer två kommer 4 iktrovil, en 33cl sprit, ett par jointar brunt och en cigarett doppad i MDPV eller nå liknande skit på det. Fick en tre dagars blackout. Total minnesförlust förutom några få luckor. Visste bara att jag hade varit i en stad några mil från där jag bodde under dem dagarna men inte vad jag gjort.

Nummer tre kommer en liter 13% vin, några Imovane och några Oxascand som fick mig att helt apatiskt och oprovocerat ta en mattkniv och sliza upp mina ben så pass att muskelvävnaden syndes och jag knappt kunde gå på typ en vecka.

Många tokigheter man hittat på under influensen. 😁
Citera