Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-07, 21:49
  #565
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siktarn
Tjack+theralen+cb är det ok? Om inte så va skulle ni ta bort? Allt i mindre mängder då bör tilläggas.
Tror det är lugnt. Cannabisen kommer bidra till viss flummighet och eventuell ökad paranoia om du tar för mycket tjack. Theralen kommer troligen minska effekten av både cannabisen och tjacket, dock.
Citera
2018-08-07, 21:50
  #566
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanaxgirl420
När jag knarkade som värst så tog jag tjack o ecstasy varje vecka samtidigt som jag tog sertralin (SSRI).

De flesta vet nog redan vad denna blandning resulterar i, men lika bra att höra de flera gånger.

Svimmade flera gånger, fick muskelsträckningar i ben o fötter, brain zaps, apati, skakningar, vanföreställningar, mydriasis, agitation, ångest, tremor, och allt de e bara en liten del av listan.

Nu idag har jag inte tagit ecstasy eller antidepressiva på 6månader, endast lyrr o lite annat mindre.
Ser fortfarande lite konstigt, som små blixtrar o mönster hela tiden, kan rycka till ibland, men de e ingen annan än jag som märker de. Så blanda förhelvete aldrig Ecstasy o SSRI! Alla har inte lika tur som mig

Jättetråkigt att höra, hoppas du mår bättre idag. Jättetack för du delar med dig av din erfarenhet så andra undviker att göra samma misstag.
Citera
2018-08-07, 23:00
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Theralen kommer troligen minska effekten av både cannabisen och tjacket, dock.
Låter skarpt gissat.. Va fick dig tro detta?
Citera
2018-08-09, 16:34
  #568
Medlem
90mg Elvanse, en riktigt potent Phillipp Plein Ecstacy, de två största linorna dunderkoks jag sett (cirka 10cm långa och 3mm breda) samt en tesked Theralen fick mig att tro att det var sista gången jag rörde en drog. De psykotiska känslorna kombinerat med en hjärtklappning utan dess lika gjorde mig övertygad om att hjärtat skulle ge sig för gott. Det blev att ta det lugnt i några veckor efter det. Det var min värsta kombo.


På nummer två kommer 4 iktrovil, en 33cl sprit, ett par jointar brunt och en cigarett doppad i MDPV eller nå liknande skit på det. Fick en tre dagars blackout. Total minnesförlust förutom några få luckor. Visste bara att jag hade varit i en stad några mil från där jag bodde under dem dagarna men inte vad jag gjort.

Nummer tre kommer en liter 13% vin, några Imovane och några Oxascand som fick mig att helt apatiskt och oprovocerat ta en mattkniv och sliza upp mina ben så pass att muskelvävnaden syndes och jag knappt kunde gå på typ en vecka.

Många tokigheter man hittat på under influensen. 😁
Citera
2018-11-01, 23:53
  #569
Medlem
adhdXparanoas avatar
Pregabalin (Lyrica) kombinerat med CS!

Blanda aldrig olika RC!
Citera
2018-11-03, 09:02
  #570
Medlem
boxzzzing-123s avatar
Är det Lugnt och blanda/Inta 2 olika Tjack?
Har 2 helt olika patchar! Den andre är pulver som knappt smakar nåt, men kickar lagom när man snortar, och den andra är Kletigt Dunder som stinker som tjack ska! alltså stinker riktig Kemisk labb usch :P
Men frågan är, kan jag punda med dessa olika tjack idag, tillexempel, Snorta nu och bomba senare med det kladdiga?

mvh Tjackrunkaren.
Citera
2018-11-10, 22:19
  #571
Medlem
Mr.Sexobeasts avatar
Tycker det borde va lugnt, men lite drogovan
Funkar det bra att ta krisall (3-CMC) när tjackruset har "dunstat av". Tog en 400 lina runt 19:45.

Tack för Svart
Citera
2018-12-05, 12:01
  #572
Medlem
Är det farligt att blanda lite Kratom, cannabis med 10mg benzedin?
Citera
2018-12-09, 02:31
  #573
Medlem
Jag är en sån dryg jävel som äter Lithium. Vilka ecstasy är "säkrast " med lithium
Citera
2018-12-20, 14:06
  #574
Medlem
Chemicalimbalances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Jag är en sån dryg jävel som äter Lithium. Vilka ecstasy är "säkrast " med lithium
Ecstasy ska bara innehålla MDMA så det är ingen som är säkrare än någon annan. Visserligen innehåller pressade ecstasypiller tyvärr andra ämnen i vissa fall. Jag skulle råda dig att försöka få tag på rena MDMA-kristaller istället om du nu tvunget ska utmana ödet.
Citera
2018-12-22, 23:16
  #575
Medlem
Urinterapeuts avatar
Hittade hit för att kolla om kombinationen kokain och Sildenafil har någon negativ inverkan på hjärtats funktion. Jag gillar att ta kokain och 100 mg samt ha sex hela natten. Dagen efter brukar jag uppleva en ömhet i perioder då hjärtat slår.

Sildenafil framställdes från början som hjärtmedicin det är därför jag undrar.

Som ni säkert förstår kan jag inte fråga någon kollega.
Citera
2019-01-11, 10:57
  #576
Medlem
Blandade än gång ssri med tjack, fick massa små muskelryckningar rekommenderar inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback