• 1
  • 2
2018-08-07, 19:33
Medlem
KUSEs avatar
När jag var ung snusare fick jag kväljningar av snusdoften och fick hålla andan när jag skulle inmundiga en kudde. Nuförtiden älskar jag den stickande pusten av tobak/snussarom som kommer när man öppnar en dosa under snoken. Inte för att det luktar som rosor precis, men för att det luktar ”rätt”. Hur kommer det sig egentligen?

Gillar ni andra snojjsare att dra ett ”djupbloss” i snusdosan?

Ibland händer det att jag redan har en snus inne, men öppnar dosan för att få dra in doften ännu en gång.
Citera
2018-08-07, 19:38
Medlem
Händer allt som oftast. En mkt trevlig doft enligt mig!
Citera
2018-08-07, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
När jag var ung snusare fick jag kväljningar av snusdoften och fick hålla andan när jag skulle inmundiga en kudde. Nuförtiden älskar jag den stickande pusten av tobak/snussarom som kommer när man öppnar en dosa under snoken. Inte för att det luktar som rosor precis, men för att det luktar ”rätt”. Hur kommer det sig egentligen?

Gillar ni andra snojjsare att dra ett ”djupbloss” i snusdosan?

Ibland händer det att jag redan har en snus inne, men öppnar dosan för att få dra in doften ännu en gång.

Nej, jag tar bara min prilla så ba. så gött ba. Änna så GÖTT BA!
Citera
2018-08-07, 19:47
Medlem
KUSEs avatar
Jo det är ju gött oavsett om man passar på att sniffa eller inte. Men ingenting slår morgonprillan med den (åtminstone för mig) obligatoriska morgonsniffen.
Citera
2018-08-07, 19:59
Medlem
rullbandspelares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KUSE
Jo det är ju gött oavsett om man passar på att sniffa eller inte. Men ingenting slår morgonprillan med den (åtminstone för mig) obligatoriska morgonsniffen.

Håller med... den obligatoriska morgonsniffen är ett måste i samband med att man slår upp ögonen och tar dagens första prilla. En oerhört njutbar känsla.
Citera
2018-08-07, 20:03
Medlem
tegelpanna123s avatar
För all del!
Citera
2018-08-07, 20:13
Medlem
Dark_drivers avatar
Tycker snus luktar gott så varje gång jag tar en ny prilla så luktar jag i dosan snusar Knox stark portion
Citera
2018-08-07, 20:19
Medlem
Halloween2s avatar
Mja, på senare år har det blivit så.

Julsnusen luktar jävligt magiskt.
Citera
2018-08-07, 20:25
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Tycker snus luktar gott så varje gång jag tar en ny prilla så luktar jag i dosan snusar Knox stark portion

Kör på samma, oftast. Riktigt god, och inte så farligt dyr. Typ 30 kr på ICA.

Det första jag gör på morgonen innan jag slår upp ögonen är att peta in en kudde och samtidigt tar en djup sniff i dosan. Ligger sen kvar några minuter och suger på kudden och njuter..
Citera
2018-08-07, 21:11
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Kör på samma, oftast. Riktigt god, och inte så farligt dyr. Typ 30 kr på ICA.

Det första jag gör på morgonen innan jag slår upp ögonen är att peta in en kudde och samtidigt tar en djup sniff i dosan. Ligger sen kvar några minuter och suger på kudden och njuter..

Många gillar doften av snus även såna som inte snusar.
Är Knox starkt? med tanke på nikotin.
Citera
2018-08-07, 22:31
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Många gillar doften av snus även såna som inte snusar.
Är Knox starkt? med tanke på nikotin.

Nja, jag tycker inte den är så farligt stark.
Citera
2018-08-08, 07:08
Medlem
Mulle-Meths avatar
Faktiskt inte, men denna tråd får agera påminnelse! Nästa gång det ska stoppas upp en prilla under läppen så ska snoken få sitt också!

Jag har dock aldrig haft någonting emot doften av snus, oavsett ålder. Min mosters man lät mig alltid dofta sedan barnsben, tyckte bara det luktade nice. På den tiden jobbade han faktiskt som försäljare för Skruf, så han kanske bara ville värva en framtida kund den jäveln...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in