Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 7
  • 8
2018-08-06, 17:33
  #85
Medlem
-Emmanuels avatar
Det där lät poänglöst och farligt. Tala om att slösa bort en skön skogsutflykt.
Citera
2018-08-07, 17:55
  #86
Medlem
vemlas avatar
Detaljerad rapport och intressant läsning.
Låter som att TS skapade sig oförglömliga minnen för livet.
Citera
2018-08-11, 01:51
  #87
Medlem
Riktigt bra och utförlig rapport! har ni utforskat det mer? jag o tjejen har vart inne på samma men hon e lite rädd att de ska vända till de dåliga under tidens gång =/
Citera
2018-08-21, 04:02
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Emmanuel
Det där lät poänglöst och farligt. Tala om att slösa bort en skön skogsutflykt.
Ni måste ha riktigt jävla intressanta liv om ni går in på en jävla tråd som heter t.ex. som den här "Sex på MDMA i skogen" och säga att det var poänglöst och farligt? Hon säger väl för i helvete att hon har ett minne för livet, hur kan det då vara poänglöst? Och farligt det är väl upp till dom att bedöma dosering o liknande...
Verkar ju då inte som att dom satt som små tjackråtter och tröck i sig 2g tjack när dom knappt kan stå eller läser jag fel?
Lika bra att gå till lag o rätt om du tycker att det är så fel att ta en härlig jävla substans ute i skogen med sin partner.

OT: Ni verkar ha haft det riktigt trevligt och var nice att läsa. Man börjar ju längta tillbaks till denna magiska drog men magin har tyvärr nästan försvunnit helt för mig :/

4/5 lätt läsvärd
__________________
Senast redigerad av RetardedHaT 2018-08-21 kl. 04:05.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback