Citat:
Skämt å sido, förlåt att jag gjort narr av dig.
I ditt resonemang kan jag urskilja en röd tråd. Du pratar mycket om "eliten", hur farlig den är och hur vi (massan?) är lurade.
Är du höger eller vänster? Är det överklass och underklass du pratar om? Eller män och kvinnor?
Andra världskriget behöver vi inte prata om, det är jag väldigt bra påläst om.
I ditt resonemang kan jag urskilja en röd tråd. Du pratar mycket om "eliten", hur farlig den är och hur vi (massan?) är lurade.
Är du höger eller vänster? Är det överklass och underklass du pratar om? Eller män och kvinnor?
Andra världskriget behöver vi inte prata om, det är jag väldigt bra påläst om.
Det har alltid handlat om aristokratin de lämnade aldrig något och är väl belästa i det ockulta. Precis samma sak som nazisterna och deras top dogs utav Aristokratins män på top positioner inom SS. Du tror att ditt liv är ett liv i frihet fel, de äger och manipulerar befolkningar via ideologier för att just hålla ordningen intakt. Det finns i egentlig mening bara en överklass och den får du via blod dvs gener inget annat. Så på det högsta planet tusentals år tillbaka så har inget förändrats, vi emot dom. Eller som jag någonstans där emellan, och det är absolut inte kristendom de praktiserar snarare svart magi/Luciferanism. Visst låter detta löjligt! jag vet men det är sanningen tyvärr. Om du skrapar lite på ytan i ex England så äger Aristokratin över 30% utav landytan. Tar du till drottningen där och ingen gör något utan hennes tillåtelse. Du kan följa spåren utav Aleister Crowley, Madame Blawatsky, Manly P Hall, Albert Pike de är alla Luciferians med ett stort inflytande utöver Aristokratin och ex Hitler med tron om Aryans. Du kan följa Rockefeller världens rikaste via dess väg utav IG Farben och nazistiska förbindelser. Du kan gå till Bilderbergs grundare Prince Bernhard (Nazi) och IG Farben. Du kan gå till Duke of Edinburgh (Nazi) de är alla samma skrot och korn varför? För att behålla aristokratins makt så i tid spelas ni, och vad ser du? snart har vi ett nazistiskt parti som det största partiet i Sverige. Dessa människor kan självfallet inte verka inom er triviala våglängd dvs demokrati utan alla beslut mm tas via alla deras små klubbar runt om i världen. Typ Club of Rome, Knights of Malta, Frimmureriet, Rosecruzians, Order of the Garter, Bilderberg, CFR och vårt kära Illuminati med hundratals andra. De är alla ägda och spelade precis som Vatikanen är ett verktyg. Så ja du lever i Lucifers rike och Bernadotte ingår i detta var så säker. Du trodde väl inte dina rikedomar emot andra länder kom gratis? allt är styrt med järnhand ner till det minsta silverbesticket. Så nej invandrare är inte dina fiender.....om man inte släpper in allt världens avskum på en gång utan krav. Här kan du gå tillbaka ca 6 mån innan Bildt gjorde sitt cyniska tal om öppna ert hjärta. Då Peter Sutherland sa under Bilderberg mötet att ni ska ta dessa folk och ni ska ta dessa. Är det inte märkligt hur separeringen har skett Pakistanier dit, Afghaner dit, Syrier dit Turkar dit....självfallet allt är orkestrerat och manipulerat och du är inte med i klubben. Och varför händer detta nu? det är internet som är boven i dramat alla tomtar börjar vakna därutav ser du deras försök att censurera allt mer. Sen är trenden globalism i den aspekten att människor rör sig fortare och mer emellan länder...så Aristokratin försöker självfallet behålla sin makt i en föränderlig värld tillsammans inte som tidigare då de slogs sinsemellan.
Senast redigerad av Bern666 2018-08-05 kl. 04:46.
Senast redigerad av Bern666 2018-08-05 kl. 04:46.