Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-07-25, 12:44
  #49
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Ställer en enkel fråga:

Vad skulle hända om Stockholms stad organiserade en festival där straighta kvinnor och män dansade runt på lastbilsflak toppless och visade kuken?

Vänstern hade tok-bölat om kvinnoförtryck, porr och smaklöshet.

Du glömde "heteronormativitet".
Citera
2018-07-25, 13:03
  #50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av algen84
Ställer en enkel fråga:

Vad skulle hända om Stockholms stad organiserade en festival där straighta kvinnor och män dansade runt på lastbilsflak toppless och visade kuken?

Vänstern hade tok-bölat om kvinnoförtryck, porr och smaklöshet.

Du tror väl inte att det bara är gay folk ute under pride? Även du kan springa runt och göra vad du vill?

Jag tycker det är skönt att det händer lite saker. Mycket folk. Musik som spelas.

Bra festdag, oavsett vad jag tycker om homosexualitet. Men det kan bero på att jag saknar vattenfestivalen väldigt mycket!
Citera
2018-07-27, 11:51
  #51
Avstängd
Absolut är det så. Byfånarna i NMR är en gudagåva. Med hjälp av dessa så kan man hetsa upp hela samhället att "nazisterna tar makten". Det handlar om 15 byfånar som tydligen alla HBTQ människopr tillsammans inte klarar av att hantera. Samtidigt har de GRANDIOSA tankar om sig själva och att de kan rädda och skydda nationen och är superbra.

Men dyker det upp 15 byfånar så skriker hela fucking prideparaden som småbarn. Just nu ylar de som bebisar INNAN något ens har hänt.HBTQ rörelsen i Stockholm har INGEN stake. Nevrotiska fjöns. De gråter redan nu. De har ryggar av gummi, de är fega, falska och töntiga.

Klassisk härskarteknik. De har all makt, de närmast styr medierna, de sitter på agendan, de har alla pengarna men DE ÄR DE FÖRFÖLJDA, HOTADE OCH KRÄNKTA. - 15 byfånar får hela HBTQ rörelsen att måla upp en sinnessjuk hotstämning och rättfärdiga sitt eget svineri.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-nmrs-attacker
__________________
Senast redigerad av Kulturmarxist 2018-07-27 kl. 12:07.
Citera
2018-07-27, 15:09
  #52
Medlem
Blivit? Det har väl alltid varit en plattform för vänstern?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback