2018-07-09, 05:51
Medlem
EdvardGriegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Låter helt absurt. Inte för att jag hyllar McDonald's men de lär vara jävligt måna om sitt rykte och den person som vägrade dig pengarna tillbaka efter att ha fått mögligt bröd och rått kött skulle fått sparken på stående fot.

Jag håller med, de borde fan fått sparken. Har slutat äta på McDonalds tack vare det här. Jag såg en video på Youtube för ett tag sen där nån hade fått ett friterat kycklinghuvud med pommes fritsen så jag är tydligen inte den ende som råkat illa ut på McDonalds även om kycklingincidenten nu ska ha inträffat i USA.
Citera
2018-07-19, 02:48
Medlem
Mac Donalds! .. Inte en tredjedel av Burger King’s burgare, men nästan samma pris.
Citera
2018-07-19, 14:00
Medlem
uffeoboys avatar
KFC i Liverpool, det var bara flottigt, det gick inte ens att äta med några öl i kroppen, pommesna var ok.
Citera
2018-07-19, 17:20
Medlem
regndroppens avatar
Jensens Bøfhus som tidigare nämnts. Man får väl lite det man betalar för men deras mat borde man snarare få betalt för att äta. Köttbitar lika torra som skosulor.
Citera
2018-07-21, 20:28
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Jensens Bøfhus som tidigare nämnts. Man får väl lite det man betalar för men deras mat borde man snarare få betalt för att äta. Köttbitar lika torra som skosulor.
Det är sanslöst att den kedjan lyckas fortleva med tanke på kvaliteten och den obefintliga servicekänslan!
Antar att det är de billiga luncherna som gör att den överhuvudtaget går runt!
Citera
2018-07-22, 04:47
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Det är sanslöst att den kedjan lyckas fortleva med tanke på kvaliteten och den obefintliga servicekänslan!
Antar att det är de billiga luncherna som gör att den överhuvudtaget går runt!

Är det verkligen så jävla illa? Tänkte äta där i veckan men det är inget som rekommenderas då?
Är alla lika usla..?
Citera
2018-07-22, 17:32
Medlem
Fraktalbanans avatar
Det var ett tapasställe i Barcelona. Minns inte namnet, men det var nog inte att det var dåligt ställe utan bristande veg utbud och jag skulle äta där av en social situation. Pröjsade 25€ för lite potatisar, inlagd paprika, bröd och kronärtskocka.
Citera
2018-07-22, 17:38
Bannlyst
Pong i Sollentuna centrum. Nu tror jag egentligen att Pong överallt är skit. Men fyfan vad usel thaimat för det priset. Borde kosta max 20 kronor. Kunde fan köpt den goda pizzan bredvid istället.
Citera
2018-07-22, 17:54
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Är det verkligen så jävla illa? Tänkte äta där i veckan men det är inget som rekommenderas då?
Är alla lika usla..?
Jag har besökt tre olika (En gång frivilligt, två gånger medtjatad) och alla besök var värdelösa.
Obefintlig service och kött som är torrare än krut! Köttet grillas inte ens utan steks på ett rullband som dras genom en strålningsugn! Undvik stället, men om du absolut vill beskåda eländet själv så är det bäst att du gör det under lunchtid då priserna är lägre.
Citera
2018-07-22, 20:02
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
Pong i Sollentuna centrum. Nu tror jag egentligen att Pong överallt är skit. Men fyfan vad usel thaimat för det priset. Borde kosta max 20 kronor. Kunde fan köpt den goda pizzan bredvid istället.
Om du gillar asiatiskt så kan jag rekommendera sushin från ica i Sollentuna,mycket god.

Ont:Restaurangen på södra station serverar ingen vidare mat,äcklig underfriterad potatis.
Citera
2018-07-24, 21:29
Medlem
Ja, herregud... stanna inte vid Pizzeria 45:an i Ytterhogdal längs väg E45. Fräscht, och trevlig personal, men det verkar saknas en kock

Calzonen kan beskrivas som två platta pannkakor (även i smaken) med någonting emellan, och kebabrullen kanske som bröd med sallad och tomatsås inuti. Fanns det något kött lyckades jag inte känna smaken av det.

Möjligen är hamburgarna och/eller stripsen bättre, men jag tänker inte satsa några av mina pengar på det.
Citera
2018-08-07, 07:13
Medlem
Magic-balls avatar
Göteborg, Ruddalens Pizzeria. Falskeligen anklagad att inte ha betalt

https://www.google.com/maps/@57.6593706,11.9200965,3a,30y,226.56h,89.44t/data=!3m5!1e1!3m3!1sDa1VKpuSrBBpvWXolxNmRQ!2e0!6s% 2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DDa1VKpuSrBBpv WXolxNmRQ%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_ sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26y aw%3D351.07245%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100

Beställde pizza att äta på stället samt betalade direkt, efter 10 minuter kommer pizzan och ytterligare ca 15 min senare är jag mätt och skall gå. Hela denna tid var det bara jag och ahmed där. Medan jag ställer mig upp kommer ahmed nr2 med lastbil och lastar av varor. Jag går ut och ahmed nr1 ropar "hallå du skall betollah" , jag går tilbaka in och säger att jag redan betalt. Han står på sig med "nej det horr du inte" , övertygad att han kommit på mig. Hela situationen är mycket otrevlig att vara anklagad att vara nån smitande bondlurk av nån maktsugen SFIare, "vissa kvitto då vissa kvitto" säger han , under tiden kommer ahmed nr 2 in. Medan jag gräver fram kvittot ur fickan talar ahmed nr 2 med honom på nåt språk att han skall lugna ner sig. När jag väl hittat kvittot har ahmed nr1 försvunnit in nånstans, tydligen insett att han trots allt hade fel. Jag slänger kvittot på disken och säger till ahmed nr2 att "här har ni erat jävla kvitto" han försöker då tona ner att jag inte skall bry mig om den andre men jag är redan uppretad och säger att jag aldrig skall tilbaka till dem.
Senast redigerad av Magic-ball 2018-08-07 kl. 07:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in