• 28 617 online
  • 1 179 895 medlemmar
  • 60 923 647 inlägg
  • 4
  • 5
2018-07-14, 18:07
Medlem
Han var visstnok trener for Kimi Räikkönen da han kjørte go kart, han og en kamerat kjøpte visstnok opp masse biletter til europacup finalen i 98 og tjente masse penger på å selge de da finalelagene var klare. Han var besatt av noen bilnøkler da vi var der, som han mente noen var å stjal av han ved flere anledninger. Han var på det mørke nettet med en ip adresse som viste at han befant seg i Australia da han skulle vise oss noen bilder på nettet. Det var et fullstendig kaos hjemme hos han. Han hadde et telt fult av bildeler, men til tross for kaoset hadde han fullstendig kontroll på hvor alt var. Han hadde ufattelige mengder med verdifulle deler til Volvo av alle modeller. Det jeg husker best er noe han sa rett før vi dro; Kjenner ni til Hamilton bøkene? Ja, dom ar om meg. Jag ringde Jan Guillou ock sa at om du skriver en bok til i den serien, skal jag saksøka dig for 1 million pr bok i serien.. Beklager mitt forsøk på å skrive svensk forresten. Det var så mange historier og han fortalte de utrolig detaljert og det lille jeg kunne sjekke av fakta stemte utrolig bra, nesten skremmende.
Citera
2018-07-14, 18:11
Medlem
Han fortalte forresten også at han var tvangsinnlagt ved flere tilfeller. Han sa også at det var det britiske militæret han hadde vært marinejeger for.
Citera
2018-07-15, 09:46
Medlem
Hej Lintoen. Det du skriver om snubben som antagligen var den siste(?) som umgicks med BO, förstärker väldigt mycket intrycket många fick av honom när han, till och från, härjade i Karlsborg.☺
Citera
2018-07-15, 20:05
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lintoen
Han var visstnok trener for Kimi Räikkönen da han kjørte go kart, han og en kamerat kjøpte visstnok opp masse biletter til europacup finalen i 98 og tjente masse penger på å selge de da finalelagene var klare. Han var besatt av noen bilnøkler da vi var der, som han mente noen var å stjal av han ved flere anledninger. Han var på det mørke nettet med en ip adresse som viste at han befant seg i Australia da han skulle vise oss noen bilder på nettet. Det var et fullstendig kaos hjemme hos han. Han hadde et telt fult av bildeler, men til tross for kaoset hadde han fullstendig kontroll på hvor alt var. Han hadde ufattelige mengder med verdifulle deler til Volvo av alle modeller. Det jeg husker best er noe han sa rett før vi dro; Kjenner ni til Hamilton bøkene? Ja, dom ar om meg. Jag ringde Jan Guillou ock sa at om du skriver en bok til i den serien, skal jag saksøka dig for 1 million pr bok i serien.. Beklager mitt forsøk på å skrive svensk forresten. Det var så mange historier og han fortalte de utrolig detaljert og det lille jeg kunne sjekke av fakta stemte utrolig bra, nesten skremmende.
Jo, riktiga mytomaner vet hur dom ska ljuga
Citera
2018-07-16, 11:16
Medlem
Vad står det för några bilar runt hytten? Nån svart BMW herrgårds?
Citera
Idag, 06:51
Medlem
Grandpas avatar
Åtal ska vara väckt senast 11.00 idag.
Citera
Idag, 11:10
Medlem
Leo-Baranskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicka71
Jens Adolfsson heter han, kommer från Trollhättan, men bosatt i Säffle nu sedan några år.

Då var den misstänkte släppt. Kan du ju lägga på minnet när du skvallrar loss och lägger ut ett omaskat namn.
Citera
  • 4
  • 5