• 30 336 online
  • 1 179 558 medlemmar
  • 60 909 075 inlägg
Igår, 22:51
Medlem
Ronilles avatar
Han är fly förbannad på Aftonbladet och kräver 10 papp för att de snott hans bild.

AB hade inte pratar med dem utan bara tagit från Instagram.
Citera
Idag, 11:03
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Han är fly förbannad på Aftonbladet och kräver 10 papp för att de snott hans bild.

Nog för att jag ogillar den uppblåste och starkt sverigefientlige Betnér, men här har han ju helt rätt. En jävla oskick av gammelmedia att sno bilder på det här sättet. Arrogant! Det var väl DN som försökte sno bilder av Ebba B Thor från KD också vill jag minnas?

Men Aftonbladet kanske behöver spara några hundralappar nu när de var tvungna att köpa ut våldtäktsmannen Virtanen tidigare i vintras för dyra pengar?
Citera
Idag, 13:09
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Nog för att jag ogillar den uppblåste och starkt sverigefientlige Betnér, men här har han ju helt rätt. En jävla oskick av gammelmedia att sno bilder på det här sättet. Arrogant! Det var väl DN som försökte sno bilder av Ebba B Thor från KD också vill jag minnas?

Men Aftonbladet kanske behöver spara några hundralappar nu när de var tvungna att köpa ut våldtäktsmannen Virtanen tidigare i vintras för dyra pengar?

Jag håller med! Att lägga ut en bild på hans nyförlösta tjej utan att bett om lov är riktigt illa.

Jag hade också reagerar starkt.

Haha ja, det är väl svångrem numera.
Citera
Idag, 13:48
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille

Är inte instagram en öppen kanal?
Han ville väl visa upp sitt barn.
Citera