• 34 364 online
  • 1 179 558 medlemmar
  • 60 910 241 inlägg
2018-07-14, 23:13
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Testa att lira på Switchserverna om du har någon kompis eller hittar någon som lirar där, spelarna där är fullständiga bottar även om det finns bra spelare där med.
Har inga vänner som spelar så lirar bara solo tyvärr.
Citera
2018-07-14, 23:29
Medlem
pepsi haxs avatar
Inte testat golfbilen än, men fan va man blev chockad av ljudet när man hörde det första gången..
Citera
2018-07-15, 00:38
Medlem
eshkoshkas avatar
Upplägget som EPIC körde på dagens turnering är riktigt rutten. Har ingenting att hämta i jämförelse med Friday Fortnites upplägg. 40 personer som bygger in sig i 6 cirkeln för att sitta där till nästa cirkel... Kul TV.
Citera
2018-07-15, 00:43
Medlem
Memelord69s avatar
som sagt Fortnite är tyvärr för folk med down syndrom
Citera
2018-07-15, 16:02
Medlem
eshkoshkas avatar
Då har vi kommit till PUBG-stadiet där vapen inte spawnar, utan man får kolla på alla ställen två gånger så man inte missar något viktigt...
Citera
2018-07-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Då har vi kommit till PUBG-stadiet där vapen inte spawnar, utan man får kolla på alla ställen två gånger så man inte missar något viktigt...

Vad menas?
Citera
2018-07-15, 21:13
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Vad menas?
Vapen har inte spawnat när man landar. Springer du ett varv i området och kommer tillbaka till där du landade så har det förmodligen spawnat vapen, om det är tänkt att spawna vapen där.
Citera
Igår, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Vapen har inte spawnat när man landar. Springer du ett varv i området och kommer tillbaka till där du landade så har det förmodligen spawnat vapen, om det är tänkt att spawna vapen där.

Kanske för att förminska att alla spawnar på samma ställe, för att dessa påstådda monstren ska få högre verkningshöjd.

Tar ju dock bort en del av charmen av spelet, att "färdigloota" ett ställe etc.
Citera
Igår, 10:14
Medlem
Eutychoss avatar
Mitt spel kraschar/fryser sig så oerhört ofta efter säsong 5. Har ni haft samma problem och kunna löst det? Fortnite kraschade aldrig innan.
Citera
Igår, 15:46
Medlem
Lucens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Mitt spel kraschar/fryser sig så oerhört ofta efter säsong 5. Har ni haft samma problem och kunna löst det? Fortnite kraschade aldrig innan.

Jag får bluescreen så fort jag sätter igång fortnite efter att ha startat datorn. Reboot sker och det funkar felfritt. Händer hela tiden. Sett att många har samma problem.
Någon med en lösning?
Citera
Idag, 00:04
Medlem
eshkoshkas avatar
Verkar kommit en del problem med S5.

Någon som har problem med hög ping och packet loss?
Citera
Idag, 10:55
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Mitt problem (PS4) är att när jag ändrar skin så går det inte gå tillbaka till lobbyn. Jag måste välja "select game mode" för att ta mig ur "frysen". Även backbling har jag problem med; samma frys sker samt att jag inte kan ta bort backblinget.

Det är tur att de patchar spelet väldigt ofta.
Citera