• 30 097 online
  • 1 180 288 medlemmar
  • 60 946 949 inlägg
2018-07-16, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackertyp0
Fortfarende möjligt, men det kräver förberedelser. Just nu är det (IMO) inte värd tiden.
Det är möjligt att beställa hem saker på en del webbshops utan 3D Secure + om du verkligen vet hur man gör, kan du casha ut kort igenom tex Stripe (och jag vet inte om jag vill lära ut det, eftersom det är sjukt olagligt, som du vet).

Fint det är någon som fortfarande kan carda. Förut gjorde jag bara en fakesida med paypal som betalningsmetod och visade sidan för massa desperata på darknet. Dom trodde dom köpte bitcoin medan dom i själva verket cashade ut sin cc till mig. Var ett år sedan och mest usa kort.

Skulle gärna göra om det.

Har ett sätt att få svenskt bankkonto i annat namn för att då kunna koppla till stripe osv. Har noll erfarenhet av det så skulle va kul med nån som kan.
Citera
2018-07-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Fint det är någon som fortfarande kan carda. Förut gjorde jag bara en fakesida med paypal som betalningsmetod och visade sidan för massa desperata på darknet. Dom trodde dom köpte bitcoin medan dom i själva verket cashade ut sin cc till mig. Var ett år sedan och mest usa kort.

Skulle gärna göra om det.

Har ett sätt att få svenskt bankkonto i annat namn för att då kunna koppla till stripe osv. Har noll erfarenhet av det så skulle va kul med nån som kan.

Jag har inte själv gjort det (såklart), men då det fortfarande var möjligt att exploite javascripts, så kunne man skapa en fake webcam hemsida, som sa till dom desperata killarna, att dom måste uppdatera java för att kunne se ett gratis webbcam show med en amatör tjej. Ungefär 25-50% "uppdaterede sin java" genom att trycka på pop-up knappen. Voila dom var inficerade med en RAT (virus), och det var möjligt att hitta CC info, login till Paypal osv.. Men igen, det har jag såklart aldrig gjort.

Skicka din mejl (tex en protonmejl) till mig i en PB och låt oss prata.
Citera
2018-07-16, 18:32
Medlem
Citat:
Jag har inte själv gjort det (såklart), men då det fortfarande var möjligt att exploite javascripts, så kunne man skapa en fake webcam hemsida, som sa till dom desperata killarna, att dom måste uppdatera java för att kunne se ett gratis webbcam show med en amatör tjej. Ungefär 25-50% "uppdaterede sin java" genom att trycka på pop-up knappen. Voila dom var inficerade med en RAT (virus), och det var möjligt att hitta CC info, login till Paypal osv.. Men igen, det har jag såklart aldrig gjort.

Skicka din mejl (tex en protonmejl) till mig i en PB och låt oss prata.

Det var rätt smart faktiskt. Synd bara det inte är det lättaste att få d
tag i fud rats. Hängde på hackforum förut men allt var skit.

Fbcardin@gmail.com är min mejl.
Citera
2018-07-16, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Det var rätt smart faktiskt. Synd bara det inte är det lättaste att få d
tag i fud rats. Hängde på hackforum förut men allt var skit.

Fbcardin@gmail.com är min mejl.

RATs är aldrig FUD. Du måste ha en bra crypter.
Du använder inte en gmail till carding??
Citera
2018-07-17, 01:23
Medlem
Citat:
RATs är aldrig FUD. Du måste ha en bra crypter.
Du använder inte en gmail till carding??

Menade det. De krypters som såldes där blev alltid upptäckta av Windows defender.

Cardar inte själv men du ville ju ha så du kunde kontakta mig.
Citera