Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-15, 16:39
  #13405
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmed0koll
Tja! Har haft mitt melo utblandat i rumstempratur i 24h. Fungerar det eller är det bara o kasta?

Tvivlar på att det förlorat såpass mycket effekt att det ska räknas som verkningslöst, eller ens är märkbart försämrat.
Jag personligen hade inte slängt det utan att testa, & i värsta fall höjt dosen lite vid behov.
2018-07-16, 15:52
  #13406
Medlem
Kan dock ha fått mörkare skägg från det andra melanotanet jag använder
2018-07-17, 08:13
  #13407
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Hade inte du problem med din uppladdningsfas förut? Jag använder mitt från en shop vars namn slutar på "m***** butiken" och jag har inte fått något större resultat om man jämför med andras historier och då har jag dosera rätt höga doser och längre än en vanlig uppladdningsfas. Bara en massa leverfläckar och lite mörkare skägg.

Jag har iaf börjat få resultat tillslut. Har tagit lång tid & jag har bränt mig mer än vanligt, men när jag nu väl blev brun så kom det väldigt snabbt. Än finns det hopp är väl det jag vill förmedla.
2018-07-17, 09:32
  #13408
Medlem
Skönt att höra!
2018-07-18, 13:44
  #13409
Medlem
gronbuskes avatar
Testar melanotan nu då, lite orolig över florera dåliga batcher bara men men.
__________________
Senast redigerad av gronbuske 2018-07-18 kl. 13:52.
2018-07-18, 22:12
  #13410
Medlem
Kört m2 18 dagar i sträck nu och inte märkt av någon större skillnad jämfört med när jag brukar sola. Inga sides heller för den delen. Började på en ny vial idag som jag beställde ca 1 månad efter den första och kände direkt av att jag blev varm i hela ansiktet vilket jag aldrig gjort under dom andra 17 dagarna. Verkar helt klart som att första batchen jag fick va av kass kvalité och att denna andra är av bättre. Återkommer med resultat.
2018-07-20, 08:00
  #13411
Medlem
maxatdunders avatar
Haha... Asså ni vill utsätta er vita hy mer i solen för att bli bruna? Ni blir ju vit som snö efter oktober ändå då så varför riskera? Desto brunare = större skada på hyn och åldras till en rynkig gammal tant/gubbe med hy som hänger
2018-07-20, 10:16
  #13412
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Haha... Asså ni vill utsätta er vita hy mer i solen för att bli bruna? Ni blir ju vit som snö efter oktober ändå då så varför riskera? Desto brunare = större skada på hyn och åldras till en rynkig gammal tant/gubbe med hy som hänger

Med melanotan så minimeras ev. cellskador just då man blir brun & inte bränner sig, samt sällan behöver sola för att bibehålla färgen. Jag kan -om/när jag vill- vara brun året om. Detta hade jag inte kunnat med min "vita hy".
2018-07-20, 16:20
  #13413
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattydaddy
Kört m2 18 dagar i sträck nu och inte märkt av någon större skillnad jämfört med när jag brukar sola. Inga sides heller för den delen. Började på en ny vial idag som jag beställde ca 1 månad efter den första och kände direkt av att jag blev varm i hela ansiktet vilket jag aldrig gjort under dom andra 17 dagarna. Verkar helt klart som att första batchen jag fick va av kass kvalité och att denna andra är av bättre. Återkommer med resultat.


Om så blir fallet kommer jag inte lägga mina pengar i samma shop igen iaf.
2018-07-23, 09:43
  #13414
Medlem
Hej,

Ska också åka till Grekland snart och undrar om det är helt säkert att lägga en vial mello och några sprutor i den stora resväskan som man checkar in?
Dom scannar väl dom väskorna också och ser dom sprutor så kanske det blir problem?
2018-07-23, 15:59
  #13415
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snabbastistan
Hej,

Ska också åka till Grekland snart och undrar om det är helt säkert att lägga en vial mello och några sprutor i den stora resväskan som man checkar in?
Dom scannar väl dom väskorna också och ser dom sprutor så kanske det blir problem?

Ska åka till Grekland på onsdag, jag kommer ta med mig en utblandad vial utan sprutor. Får försöka lösa sprutor från apoteket där nere..
2018-07-23, 16:07
  #13416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulledbeef
Ska åka till Grekland på onsdag, jag kommer ta med mig en utblandad vial utan sprutor. Får försöka lösa sprutor från apoteket där nere..


Du kan inte hålla mig uppdaterad här hur det gick med fixa sprutor därnere på apoteket?

Tror du inte de går å ta med sprutorna i resväskan? Tänkte på alla som har diabetes osv dom måste ju vara vana vid det?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback