• 34 218 online
  • 1 179 558 medlemmar
  • 60 910 175 inlägg
  • 1
  • 2
2018-07-13, 21:38
Medlem
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Kom med i matchen

https://www.expressen.se/kvallsposte...r-i-almedalen/
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...hatbrottsmotiv
http://www.varldenidag.se/nyheter/at...lpyEnlK5QbHcQ/

Kvinnan påstår att hon blivit puttad. Det hon gjorde var att förstöra för NMR. Det är inte samma sak som att NMR spöar på kvinnor. Lägg ned!
Citera
2018-07-13, 21:38
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Vad ska polisen ingripa mot?
Nej, det finns inga lagliga skäl att hindra dem. Och regeringens vilja att förbjuda rasistiska organisationer kommer självfallet inte att lyckas då det kommer att vara lätt att kringgå. En nazistisk organisation behöver inget organisationsnummer.
Citera
2018-07-13, 21:41
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Kvinnan påstår att hon blivit puttad. Det hon gjorde var att förstöra för NMR. Det är inte samma sak som att NMR spöar på kvinnor. Lägg ned!
Du har inte läst hela artiklarna, men det spelar ingen roll. Du verkar ändå tycka att det är rätt okej att kvinnor misshandlas med tanke på hur du bagatelliserar det, så vi kommer nog inte längre. Jag konstaterar att det här knappast ger NMR folkligt stöd.
Citera
2018-07-13, 21:42
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Vad ska polisen ingripa mot?
Intoleransen som idioterna vilka har fått för sig att deras idéer är tillåtna men inte andras bör vara spöstraff på!
Skrämmande utveckling och lille Morgan bör avskedas för sin odemokratiska åsikt!
Han är inte pålitlig och bör därför inte inneha någon funktion som betalas med skattemedel!

Finns säkert någon plats för denna landsförrädare som belönas med livvaktsskydd och en arbetsfri tjänst med miljoninkomster som vissa andra politiker erhållit.
Citera
2018-07-13, 22:02
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Nej, det finns inga lagliga skäl att hindra dem. Och regeringens vilja att förbjuda rasistiska organisationer kommer självfallet inte att lyckas då det kommer att vara lätt att kringgå. En nazistisk organisation behöver inget organisationsnummer.
ICA-handlare är ett jävla pack och borde fängslas hela bunten. Lågutbildade jävla girigbukar som skulle sälja sin morsa för en röding. De ska bara veta hut.

De kan ju hissa sina bögflaggor och gråta ut på Facebook. Allt de egentligen vill uppnå är mer klirr i kassan.
Citera
2018-07-13, 22:18
Medlem
MagnusBengtsens avatar
Citat:
Du har inte läst hela artiklarna, men det spelar ingen roll. Du verkar ändå tycka att det är rätt okej att kvinnor misshandlas med tanke på hur du bagatelliserar det, så vi kommer nog inte längre. Jag konstaterar att det här knappast ger NMR folkligt stöd.

Jodå, den sista från Dagen klickade jag på men dina massmedia är ju de svin till etablissemang som är skyldiga till att förstört Sverige och förtjänar inga klick. De agerar i maskopi med marodörerna. Aja, de lurar inte mig. När de lurar andra går det bara fortsatt åt helvete med Sverige. Det är det stora problemet.
Citera
2018-07-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Riktiga människor blir inte rädda för detta. Seriöst, hur kan folk bli rädda av att några stycken delar ut flygblad? Och att butiksägaren nu kallas och hyllas som hjälte är så jävla komiskt.

Eftersom dom blir extremt hotfulla om man inte vill ta emot deras flygblad, jag har själv drabbats av dom i min hemstad för två år sedan, jag tog inte emot deras flygblad och de var på väg att ge sig på mig, men de kom det fler människor som vägrade ta emot dem så jag kunde dra därifrån.

De beter sig som hjärndöda apor
Citera
2018-07-15, 16:28
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Eftersom dom blir extremt hotfulla om man inte vill ta emot deras flygblad, jag har själv drabbats av dom i min hemstad för två år sedan, jag tog inte emot deras flygblad och de var på väg att ge sig på mig, men de kom det fler människor som vägrade ta emot dem så jag kunde dra därifrån.

De beter sig som hjärndöda apor

Svårt att tro att de skulle hoppa på dig om du bara ignorerade dom, får man gissa på att du skrek dom i ansiktet och drog uppmärksamhet till dig?
Citera
2018-07-15, 20:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Tja, i Almedalen slogs NMR med kvinnor så det är klart att en och annan Trosabo kan vara lite rädd när de kommer.

I övrigt är det svårt att begripa TS svammel. Har det hänt? Ja, troligen. Jag ser ingen annan anledning att hissa prideflaggor och gå ut med det på Facebook. Varför skulle SVT:s inslag vara skattefinansierad propaganda? SVT ska bevaka och det vore ju konstigt om SVT inte skulle bevaka NMR bara för att TS inte verkar gilla det. I övrigt har SN skrivit om det, men artikeln kanske är låst?

https://www.sn.se/trosa/jag-ar-en-ic...m-heter-trosa/
Nja, tokiga vänsteraktivister som hoppade på NMR aktivister, det “ glömde” msm att berätta.
Citera
  • 1
  • 2