Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-13, 18:58
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Roligt hur ni å ena sidan ifrågasätter alla historier där invandrare utsätts för rasistattacker men ni köper denna story rakt av, det kan finnas två sidor av detta mynt också

Men ditt enfaldiga troll.
Nu skriver jag sakta så du hinner med:

HAN. ÄR. DÖMD.

Så detta mynt har skit på båda sidor.
Citera
2018-07-14, 09:45
  #62
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Roligt hur ni å ena sidan ifrågasätter alla historier där invandrare utsätts för rasistattacker men ni köper denna story rakt av, det kan finnas två sidor av detta mynt också
Ja, väldigt intressant att man står och låter någon ta på ens rumpa i hela två minuter.

För er idioter som inte förstår hur orimligt detta är.. Räkna till 120!
Citera
2018-07-14, 09:48
  #63
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLillaHunden
Men ditt enfaldiga troll.
Nu skriver jag sakta så du hinner med:

HAN. ÄR. DÖMD.

Så detta mynt har skit på båda sidor.

Och vad säger det att han är dömd i detta sammanhang? Håller du med om att det finns folk som är oskyldigt dömda?
Citera
2018-07-14, 09:56
  #64
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Roligt hur ni å ena sidan ifrågasätter alla historier där invandrare utsätts för rasistattacker men ni köper denna story rakt av, det kan finnas två sidor av detta mynt också

Inte så svårt att ifrågasätta alla 2 gånger det hänt. Du är väldigt svågbegåvad om du inte vet om att majoriteten av rasistattacker utförs av invandrare din tomte. Sluta skriv skräp och kom med något vettigt. Idiot. Läs domen.
Citera
2018-07-14, 10:38
  #65
Medlem
bulletproofsouls avatar
Svenska tjejer och kvinnor måste börja säga ifrån. Hur kan man låta honom hålla på i 2 minuter. Det är en väldigt lång tid. Vad hände med den klassiska örfilen? vad hände med att skrika och leva om en hel djävul? Det är faktiskt inne i på en allmän badplats. Det finns andra runt omkring.

Förövrigt kan man tragiskt nog inte besöka allmänna badanläggningar nuförtiden. Skitigt, snuskigt. Skrik och bråk. Sexuella antastningar. Fickstölder.
Citera
2018-07-14, 10:57
  #66
Medlem
KlasseArbogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Inte så svårt att ifrågasätta alla 2 gånger det hänt. Du är väldigt svågbegåvad om du inte vet om att majoriteten av rasistattacker utförs av invandrare din tomte. Sluta skriv skräp och kom med något vettigt. Idiot. Läs domen.

Och vad dillar du om nu? Tror du att man kan vara invandrare och rasist? Möjligtvis i deras hemländer men inte här där de är minoriteter, rasism är mycket djupare än "jag ogillar dig för din hudfärg"
Citera
2018-07-14, 11:00
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
Han hade inte vågat bete sig så i sitt hemland annat än mot sin fru och döttrar, de han har makt över. För om han hade gjort så mot någon annans dotter i sitt hemland så hade han riskerat klankrig, vedergällning från flickans släkt eller att egna släkten ansett han utsatt hela dem för "skam".

Det är i Sverige han kan släppa ut de odjur som han egentligen är, leva ut sina lustar. Medans vi hjälplöst ser på.

Nja, sexuella trakasserier är vanligt förekommande i arabvärlden:

Citat:
"As an Egyptian woman, you spend your entire life dealing with sexual violence."
Sexual harassment is part of everyday life in Egypt and gang rapes continue to shock the country.

Citat:
According to a 2013 study by the United Nations, more than 99 percent of all Egyptian women have been the victim of harassment -- which is to say, basically all of them.
According to the Thomson Reuters Foundation, Cairo is the most dangerous megacity in the world for women.

http://www.spiegel.de/international/...a-1198328.html
Citera
2018-07-14, 11:02
  #68
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasseArboga
Och vad dillar du om nu? Tror du att man kan vara invandrare och rasist? Möjligtvis i deras hemländer men inte här där de är minoriteter, rasism är mycket djupare än "jag ogillar dig för din hudfärg"

Hur en sån som du överlevde barndomen är en gåta.

Jo invandrare KAN och ÄR rasister precis som vem annars som helst. Rasism per definition är när man ser ner på andra raser eller religion exempelvis. Det kan en neger lika gärna som blatte vara och förstår du inte det ska du inte uttala dig om det. Du har helt fel. Ge fan i att svara för man blir smått upprörd av dumheterna.
Citera
2018-07-14, 11:06
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Han blir inte ens portad på badhuset. Regeringen vill ha det så. I sådana här fall skall livstids utvisning vara per automatik. Det tycker alla tänkande människor. Utom den mediepolitiska eliten. Våra ledare är en skam.
Haha.. Lennart Bladh blottar sig på badhus och blir portad för evigt. Den här invandraren tafsar på småtjejer och blir inte portad från badhuset.
Citera
2018-07-14, 13:17
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Ja, Syrianer och Syrier brukar ju vara det. Assyrier är något annat.

Det är lätt att blanda ihop syrianer och syrier.

Enligt Wikipedia så är assyrier och syrianer kristna och en och samma folkgrupp. De ska inte behöva stå till svars för denna händelse.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Assyrier/syrianer

Gärningsmannen är syrier, en ren gissning är att han är arabisk muslim.
Citera
2018-07-14, 14:24
  #71
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ja, väldigt intressant att man står och låter någon ta på ens rumpa i hela två minuter.

För er idioter som inte förstår hur orimligt detta är.. Räkna till 120!


Nu stod det ju iofs så här.....

Citat:
Han tog henne sedan på rumpan under vattnet och klämde i kanske två minuter.

Nu var det väl ingen som tog den exakta tiden så det där med kanske två min. ska man nog ta med en nypa salt. Nu är det ju så här att ibland går tiden långsamt och ibland går den snabbt. Och jag skulle kunna tänka mig att när en tjej har en ovälkommen hand på rumpan så kan nog t.o.m. några sekunder kännas som en hel evighet
Citera
2018-07-14, 14:37
  #72
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Nu stod det ju iofs så här.....



Nu var det väl ingen som tog den exakta tiden så det där med kanske två min. ska man nog ta med en nypa salt. Nu är det ju så här att ibland går tiden långsamt och ibland går den snabbt. Och jag skulle kunna tänka mig att när en tjej har en ovälkommen hand på rumpan så kan nog t.o.m. några sekunder kännas som en hel evighet

Ja särskilt om ett grottdjur som den där gör det likaså. Tjejen står ju inte och tar tid med sin vattentäta Casio hon fick av pappa. Varför slog hon inte till babben eller skrek på hjälp är min fråga efter frågan om vad man ens gör i ett badhus nuförtiden. Fyfan för att bada med sådana där i samma vatten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback