• 29 522 online
  • 1 188 521 medlemmar
  • 61 496 199 inlägg
2018-07-14, 02:40
Medlem
Vad är för natur silverfiskar gillar?

Jag brukar ibland fånga upp silverfiskar i mitt hem och sedan släpper jag iväg de i naturen. Ibland hittar jag spindlar, men det är ingenting som man kanske tänker på om de trivs i naturen eller inte.

Men silverfiskar har man ju inte stött på i naturen, och då undrar man vad för natur och miljö de skulle trivas bäst i?

Jag släpper oftast iväg de bara på gräsmattan och så tänker jag bara hur bra de kanske mår.
Citera
2018-07-14, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djicp
Vad är för natur silverfiskar gillar?

Jag brukar ibland fånga upp silverfiskar i mitt hem och sedan släpper jag iväg de i naturen. Ibland hittar jag spindlar, men det är ingenting som man kanske tänker på om de trivs i naturen eller inte.

Men silverfiskar har man ju inte stött på i naturen, och då undrar man vad för natur och miljö de skulle trivas bäst i?

Jag släpper oftast iväg de bara på gräsmattan och så tänker jag bara hur bra de kanske mår.

Dem trivs bäst i ditt skitiga hem. Tyvärr. Anticimex???
Citera
2018-07-14, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnJensen
Dem trivs bäst i ditt skitiga hem. Tyvärr. Anticimex???
Jaha?

Fast..Naturen måste de väl komma ifrån?

Då tänkte jag att naturen blir bäst. Jag döda ibland silverfiskar, men oftast tar jag någonting att lägga de i och sedan går jag ut och släpper iväg de. Oftast blir det då gräsmattan.
Citera
2018-07-14, 03:28
Medlem
Silverfiskarna som du släpper ut i naturen söker sig tillbaka in i din eller annan närliggande bostad. Dom älskar att visstas i badrum, kök, äta hårstrån, damm och tapeter.
Citera