Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 00:34
  #13
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Rikare på vilket sätt? Stora delar av UK är ett u-land. Högre anseende vart då nånstans?

Du kanske menar i Commonwealth?


Betydligt större ekonomi.
Högre anseende = Ja, de flesta i världen vet vad UK är och var de ligger, de har massa kända artister exempelvis osv osv.

Sverige är bara ett litet skitland i jmf. typ.

U-land?
Lol på den.
Citera
2018-07-12, 00:44
  #14
Medlem
namnskylts avatar
Är det inte wt att åka på charter öht?
Citera
2018-07-12, 01:30
  #15
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Betydligt större ekonomi.
Högre anseende = Ja, de flesta i världen vet vad UK är och var de ligger, de har massa kända artister exempelvis osv osv.

Sverige är bara ett litet skitland i jmf. typ.

U-land?
Lol på den.

Har du någonsin vart utanför Töreboda? Testa! Det bits inte.
Citera
2018-07-12, 04:09
  #16
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
Har du någonsin vart utanför Töreboda? Testa! Det bits inte.

Jag har bott totalt 7 år i både London och Manchester, 9-10 år sedan dock.
Vad var poängen med ditt inlägg? Samlar poster eller
Knappast har du ens gått skolan som kommer med DET argumentet på mitt svar. Tycker synd om dig.
__________________
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-07-12 kl. 04:12.
Citera
2018-07-12, 06:42
  #17
Medlem
bl-gr-ns avatar
Förr sades det att britter (i England, engelsmän) var riktigt gästvänliga mot utlänningar (från nordiska länder iallafall) men ganska så gemena mot egna landsmän.

Nyligen fick jag höra att en kamrat, visserligen av baltisk ursprung men med ett mycket nordiskt utseende vägrades handla av en torgförsäljare i någon utkant av London, utan någon vettig förklaring.

Vad har hänt på dessa öar de sista åren?
Citera
2018-07-12, 10:46
  #18
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Jag har bott totalt 7 år i både London och Manchester, 9-10 år sedan dock.
Vad var poängen med ditt inlägg? Samlar poster eller
Knappast har du ens gått skolan som kommer med DET argumentet på mitt svar. Tycker synd om dig.

Jaså, 14 år i England utan att öppna ögonen är otroligt, gick du på droger? Rökte sik? Eller antagligen sikh
Citera
2018-07-12, 11:11
  #19
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tongzhi
Jaså, 14 år i England utan att öppna ögonen är otroligt, gick du på droger? Rökte sik? Eller antagligen sikh

Öh, jag sa 7 år totalt, inte 14. Over and out. För övrigt är jag blind.
Citera
2018-07-12, 22:44
  #20
Avstängd
Edmontons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Betydligt större ekonomi.
Högre anseende = Ja, de flesta i världen vet vad UK är och var de ligger, de har massa kända artister exempelvis osv osv.

Sverige är bara ett litet skitland i jmf. typ.

U-land?
Lol på den.

Högre anseende på grund av en massa bögar som fjollar runt på en scen? LOL på den också.

Har du varit i norra england nån gång? Kan du berätta lite om engelsk industri? Typ vilka bilmärken dom har till eksempel, tackar på förhand.

Rika områden finns bara runt Londonistan och södra england. Annars är england ett mycket fattigt land.
Citera
2018-07-13, 01:31
  #21
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Högre anseende på grund av en massa bögar som fjollar runt på en scen? LOL på den också.

Har du varit i norra england nån gång? Kan du berätta lite om engelsk industri? Typ vilka bilmärken dom har till eksempel, tackar på förhand.

Rika områden finns bara runt Londonistan och södra england. Annars är england ett mycket fattigt land.

Nej och nej. ledsen att jag inte kan hjälpa dig.
Citera
2018-07-13, 15:24
  #22
Medlem
Var senast på Santa Ponsa i Mallorca, och hela byn/staden var belägrad av britter.
En bit därifrån i fyllestaden Palma var det fyllebritter, med en mindre procenthalt av fyllesvenskar.

Förstår att befolkningen har tröttnat, men samtidigt är turismen deras leverne.
Mallorca överlag hade varit slående vackert utan white trash turismen, och det är onekligen en svår uppgift att få dit så kallat städat folk.
Citera
2018-07-22, 08:09
  #23
Medlem
Vi har trotts allt en hög andel av skitstövlar:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...or-vad-de-vill

Ytterst pinsamt beteende.
Citera
2018-07-22, 08:51
  #24
Avstängd
olasvenssons avatar
Jag träffade en engelsman förra veckan. Han arbetade inom trädgårdsskötsel. Vi pratade om det extrema varma vädret i Sverige. Han hade få tänder kvar i munnen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback