• 28 948 online
  • 1 179 895 medlemmar
  • 60 923 591 inlägg
  • 3
  • 4
2018-07-13, 13:06
Medlem
SevenStarss avatar
Jag håller med om att det låter konstigt att hon klämde tillbaka... men jag är väl helt enkelt väldigt annorlunda mot hur hon är som person.
När en mörkhyad man greppade tag i mitt underliv så var min skalle helt tom... Jag bara stod där chockad, som frusen. Dessvärre.
Någon som tafsar förtjänar endast en vidrörning i form av en smäll isåfall...
Vad tänkte hon att klämma tillbaka skulle göra för nytta tro.
Det enda rätta om en utländsk (arab/afrikan) man pratar med en är att ta sig därifrån snarast...
Jag tycker dock gott att den här mannen gärna kan få lida lite för det han gjorde...
Även om det inte var "en så stor grej" osv som pratas om i tråden så är det bättre att sådana smuts får konsekvenser istället för att det viftas bort som om det är okej och fritt fram.
Senast redigerad av SevenStars 2018-07-13 kl. 13:10.
Citera
2018-07-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Reagerade på det sistnämnda också. Självförsvar kan det ju inte räknas som fast så länge araben inte anmäler bryr de sig väl inte.

Nej, eftersom mäns bröst ej är sexualiserade. Ni får till skillnad från kvinnor gå barbröstade publikt. Så det är väl mer som att hon skulle klämma honom på armen.
Citera
2018-07-13, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Nej, eftersom mäns bröst ej är sexualiserade. Ni får till skillnad från kvinnor gå barbröstade publikt. Så det är väl mer som att hon skulle klämma honom på armen.
Nej- mäns bröst/ bringa är visst attraktivt för kvinnor. Kvinnorna säger du har så snygg överkropp bringa o bröstkorg-så det är inte bara brösten utan helheten som kvinnor finner attraktivt.
Det är väl Samma med kvinnors överkropp- brösten gör helheten-
sedan att det finns en extra laddning med kvinnobröst-deras egentliga funktion, glöms ju bort av kvinnorna själva, eftersom de alltid vill framhäva brösten, operera och förstora,och bära åtsmitande plagg. Nåväl, varför just denna flicka ville klämma tillbaka på hans bröst
-vore intressant att få veta-hur just hon tänkte med klämmandet.
Och så klart hur tänkte han-ville känna hur det kändes? aldrig vågat röra vid en kvinna innan- eller,?
Olämpligt beteende av båda.
Man ska inte ta sig rätten att vidröra okända människors kroppar på detta viset.
Citera
  • 3
  • 4