Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 18:39
  #1
Medlem
FeedMyInfections avatar
Tjenare!

Lite nyfiken på hur många som spontant fastnat och börjat skriva flera A4or komisk smörja när ni enbart skulle t.ex. Svara på ett meddelande?

Bidrar med ett eget exempel lite senare
Citera
2018-07-12, 18:49
  #2
Avstängd
Halloween2s avatar
Senast jag tog tjack så i stället för att porrsurfa började jag skriva på en sexnovell som blev några sidor lång innan jag gick och la mig. Tog bort den efter jag vaknat då det var lite ångest att läsa...
Citera
2018-07-12, 19:31
  #3
Medlem
Just tjack vet jag inte, men det sägs att Colerige dikt Kubai Khan aldrig avslutades ordentligt efter att ruset tog slut.
Citera
2018-07-12, 20:30
  #4
Avstängd
RurikRusens avatar
har skrivit en jävla massa skit när jag varit tjackad brukar ta bort de dock eftersom det ofta är massa svammel :=)
Citera
2018-07-12, 20:45
  #5
Medlem
sketcells avatar
(FB) Tractatio pulveris – missbruksanvisning för amfetamin i. v.

(FB) Era pundigaste beteenden?

Inte just tjack då men ändå värt att posta: (FB) 3-mmc/methylmethcathinone/3-methylephedrone
Citera
2018-07-13, 02:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Senast jag tog tjack så i stället för att porrsurfa började jag skriva på en sexnovell som blev några sidor lång innan jag gick och la mig. Tog bort den efter jag vaknat då det var lite ångest att läsa...

haha, det låter som råååångest.
Citera
2018-08-03, 12:18
  #7
Medlem
Smaskibois avatar
Jadu, det här ämnet är nog ämnat för mig. Får stoppa mig själv flera gånger i veckan när jag tramsar runt på sociala medier, känns som att en tvångs omhändertagning till hispan kan ligga nära annars. Men har börjat med att kontrollera allt 3 gånger innan jag trycker på skicka.

Det värsta jag har gjort var att skicka E-mail till den där politik kärringen på aftonhoran, ca 20 a4 sidor med massa jävla svammel om allt och ingenting, skottlossningar, föroreningar i havet, tungmetaller som man kanske skulle kunna byta ut på stor industrier. om hitler och fan och hans moster. Var väldigt taggad på vad hon tyckte om mina ideer och tankar. haha.

Fejsbook använder jag vääldigt sällan som tur är. Men det har hänt där med att man fått telefonsamtal av morsan och annat folk som frågar vad jag pysslar med. Tacka gudarna för snapchat där skiten försvinner, så JAG slipper gå igenom skiten och radera, sitta och skämmas som en skabbräv. Usch!

Härjat här en hel del också tror jag för många år sedan. Vågar liksom inte riktigt kolla alla mina poster, såg att jag senast postade något 2011, tills idag. Nu måste jag sluta här, innan jag ballar ur
Citera
2018-08-03, 15:31
  #8
Medlem
Easter-Everywheres avatar
Oj, herregud var ska man börja.

Skulle för några år sedan släktforska och hade fått nummer till familjevänner och dylikt. I samma veva hade jag också hade införskaffat en 10:a fint vaket.. Ni kan ju tänka er hur detta resulterade.

Väldigt nyfikna frågor ställdes om allt mellan himmel och jord. Utdragna konversationer där jag googlade händelser från 60-talet för att i raketfart ställa följdfrågor och i sann utredande anda hitta/visa bildbevis.
Nej mer släktforskning på vaket blir det inte.

Klassiker som när man träffar någon man inte umgåtts med på länge finns ju i hundratals.
Meddelanden, nej "meddelanden" är ett för svagt ord, noveller* jag skickat efter det man skiljts åt finns det för många av.
Det börjar med att man bara ska skriva "Det var trevligt att se dig.. Ha en god kväll!" och urartar sig i en novell som börjar likna en doktorsavhandling.

Värst var till min kompis flickvän som jag bara hade träffat två gånger. Skrev inget sexuellt, suggestivt eller någonting i närheten av olämpligt. Men jag lyckades skriva ihop en avhandling om hur glad jag var att dem hade träffats och nu var ett par. Denna avhandling var naturligtvis fylld av anekdot efter anekdot och bytte spår mellan något slags Charles Dickens skrivande och mitt egna alkoholiserade-benso-amfetamin författarsätt.
Vaknade, eller rättare sagt nyktrade till, och skämdes så hårt att jag fick be om ursäkt. Väntade mig en avhyvling men möttes istället av glada skratt. Kunde pusta ut och lyckades få ned den ångest-höga pulsen.

Mvh
Easter-Everywhere
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback