Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 16:53
  #1
Medlem
Hej Flashback!
Har tagit 800 mg tram och 3 mg ksaol.
Men har ingen tolerans mot Benz, är det någon fara? Saken är den att jag känner såklart, men långt under det jag förväntade mig..

Edit: Har tolerans mot opiater..
Mvh!
Citera
2018-07-12, 16:58
  #2
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Ingen som helst fara!

Edit:
Ganska hög dos tram ändå, men är du vaken flera timmar till så ska det nog inte vara någon fara.
__________________
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-07-12 kl. 17:01.
Citera
2018-07-12, 16:59
  #3
Medlem
Treantprotectors avatar
Bra tumregel är att aldrig blanda opioder med benso, likaså aldrig opioder med alkohol.
Citera
2018-07-12, 17:15
  #4
Medlem
Ja det är också en tumregel för mig. Men har gått på dom doserna tram ett bra tag nu och är van vid det. Plus att man har en helvetes dag med.

Jag känner mig absolut inte maxad, långt ifrån. Är bara allmänt tillfreds och ångesten är puts väck..
Citera
2018-07-12, 19:18
  #5
Medlem
c0rtexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeasyouknowit
Hej Flashback!
Har tagit 800 mg tram och 3 mg ksaol.
Men har ingen tolerans mot Benz, är det någon fara? Saken är den att jag känner såklart, men långt under det jag förväntade mig..

Edit: Har tolerans mot opiater..
Mvh!

Verkligen smart att ställa frågan om hurvida "farligt" det är, efter du intagit skiten..
Antar att du tillhör generation åsikt som handlar först och ber någon annan tänka sen, om du nu
måste knarka. Se då fan till att använda det förstånd som finns
Citera
2018-07-12, 22:45
  #6
Avstängd
RurikRusens avatar
Har fungerat bra för mig men alla är olika.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback