• 29 481 online
  • 1 180 288 medlemmar
  • 60 943 690 inlägg
Svara
  • 6
  • 7
2016-08-20, 01:52
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMojjoRisin
Och då har jag inte ens tagit psykedeliska droger än.

Du MÅSTE prova sex och svamp. Helt sinnes, på ett bra sätt. Man blir så hejdlöst ultra kåt. Fina bröst gör saken extra enorm.
Citera
2016-08-26, 12:50
Medlem
-lynx-s avatar
kan bara instämma i tidigare kommentarer, cudos till både rapporten och alla som förgyllt denna tråd! man blir ju själv jävligt sugen på att förgylla sin helg lite efter läsningen
Citera
2018-06-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otecknadversion
Kul att det blev vad ni hade hoppats på.

Vadå hänger upp sig på bröst! Om tom du gör det är det väl inte konstigt att en överhängande majoritet anonyma killar gör det? det är ett av våra kollektivt största intressen.

Förstår inte varför folk ska hänga upp sig på hur folk spenderar sin fritid. Man kan alltid trösta sig med att de som är så inte får uppleva sådana saker och ständigt känner press över hur de uppfattas av folk de egentligen inte gillar.

Redline: var en duktig vovve och gå och skäll i någon annan tråd. Passa på att anordna någon parmiddag där du kan snacka om hur värdefull du är på jobbet också innan du och din medium-attraktiva partner går och lägger er utan att ha sex. Du har starka åsikter och dåliga/inga argument vilket är en dålig kombo.

Och nej, jag har aldrig tagit några psykoaktiva kemikalier så det fungerar dåligt att avfärda mig med att du minsann är en bättre oknarkande människa. Jag är rätt säker på att jag är bättre utbildad, har sjysstare hus, bättre bil, snyggare partner, mer pengar på banken och allt som sådana som du eftersträvar. Är det inte tråkigt att aktivt försöka bli/uppfattas som den där jävla släktingen som man inte pallar snacka med för att de sitter och dömer en?

BAM !
Citera
2018-06-22, 14:56
Medlem
kato85s avatar
Men var är sexet?

Jag ser att du skriver att han tar på dig, men inte att ni fullbordar samlaget, eftersom ni ska "spara det till senare"

Eller hoppar du helt över det fram till eftermiddagen?
Citera
2018-06-22, 15:52
Medlem
boredomss avatar
Herregud vad fruktansvärt tråkig läsning.
Citera
2018-07-10, 14:39
Medlem
Jeltzins avatar
Härlig rapport. Den var väldigt ärligt och öppet skriven av dig, tack för att du delar med dig av din upplevelse!

Synd att en del folk här är så förbaskat negativa och nedsättande. Men verkar inte som att du tar åt dig särskilt mycket av det.
Citera
2018-07-11, 04:13
Medlem
Bröst i skog? Jag trodde syftet med en tripprapport var vetenskapligt som i Pikhal, att beskriva hur drogen påverkade medvetandet och känslorna. Inte en historia för att impa och för att glorifiera pundande. Läste FAQ och formatet som föreslås där uppfattar jag som en stöd för denna hållning. Bröst i skog säger ju inget om trippen som sådan.
Citera
2018-07-11, 11:19
Medlem
NotBads avatar
Kul att läsa! Lite udda i jämförelse med många andra!
Citera
2018-07-12, 22:30
Avstängd
RurikRusens avatar
Bra rapport
Citera
  • 6
  • 7