Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 19:28
  #133
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Någon som provat rci:s tia och hade kunnat uttala sig om effekterna.
Mvh
Citera
2018-07-12, 20:14
  #134
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Skjut inte, detta fräter. Kika på krokodil och dess bieffekter.

För det första är "krokodil" desomorfin, alltså inte alls samma som Tianeptine. För det andra är det inte desomorfinet som orsakar kallbrand hos de som injicerar det, utan orenheter som blir kvar efter att folk (främst i ryssland vad jag förstått) kokat desomorfin hemma av receptfria apoteksprodukter, bensin och andra skojjigheter.
Citera
2018-07-15, 20:03
  #135
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Någon som provat rci:s tia och hade kunnat uttala sig om effekterna.
Mvh
Funkar mycket bra.
Citera
2018-07-22, 20:54
  #136
Medlem
StonedMonkeys avatar
Funderar på att köpa denna, såg att det finns både som sodium och suflat, någon som kan förklara skillnaden?
Citera
2018-07-24, 00:17
  #137
Medlem
Köpte från Rci, sodium-varianten.
Fungerar, helt klart.

Testade låg dos (allergi-test) och misstänker att den hade anti-depressiva effekter, kändes som tankarna lugnade sig lite grann.

Min tanke var dock att få ett bekvämt rus, så jag testade dosera ~120mg.
Denna substans passar absolut inte mig. på tok för mycket bieffekter! Irriterad/lättretad, magbesvär bl.a förstoppning, dålig matsmältning, dålig aptit & illamående. Även huvudvärk, klåda, orkeslös.
Edit: insomnia missade jag skriva dit, måste nämnas då jag tycker den är bland dem värre biverkningarna.

Denna substans gav mig endast biverkningarna, NOLL eufori.

Mestadels läst goda recensioner av substansen, men finns det andra här som upplevt denna på liknande sätt som jag?
Mvh
__________________
Senast redigerad av Ordeal89 2018-07-24 kl. 00:33.
Citera
2018-07-24, 22:58
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Funderar på att köpa denna, såg att det finns både som sodium och suflat, någon som kan förklara skillnaden?

Teoretiskt kortare effekt av sodium.

Jag vill ha sodium för jag vill inte riskera insomni, känner antideppeffekt av denna men vet att jag dygnar på t ex SSRI. Vet inte om effekten blir sämre för att jag tar på morgonen och inte vill ha mer effekt än energi? Förstör jag effekten på sikt genom att inte ta mer än dos morgon och lunch?
Någon som vet?

Har köpt från RCI och efter vad jag kan bedöma "äkta" (överdoserat för att se om det fanns effekt, fick då lite opikänsla men lika äcklig känsla som tradolan) Sedan övergått till terapeutisk nivå och energi kvarstår. Dock inte särskilt mkt eufori. (mindre biverkningar än andra antideppmediciner)

Vet inte om jag skriver på rätt ställe eftersom det finns trådar både här i drogforum och i psykiatriforum.
Citera
2018-07-27, 10:46
  #139
Medlem
Optimetrists avatar
Reachgenius fick precis in nytt sodium, ser gärna en jämförelse på kvalitet.
Kapslat på burk känns bekvämt.
Citera
2018-08-03, 11:52
  #140
Medlem
Hur är toleranskurvan för Tianeptine och när får man avtändning? Har tagit cirka 600-800mg utspritt över 3 dagar. Känner fortfarande av 50-100mg.
Citera
2018-08-03, 14:10
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskai123
Hur är toleranskurvan för Tianeptine och när får man avtändning? Har tagit cirka 600-800mg utspritt över 3 dagar. Känner fortfarande av 50-100mg.


Tolerans kurvan är relativt kraftig men använder du tianeptine och enbart kör med lågdos intag och dessutom har uppehåll från användandet helt och hållet efter ett kortare tags bruk så klarar du dig från att behöva öka doseringen så monstruöst mycket..

Men kör du på med elefant doser redan från dag ett och dessutom fortsätter att mata k dig dos efter dos efter dos så kommer tolerans kurvan gå spikrakt uppåt och när du väl slutar så tar det fan så mycket längre tid att försöka nollställa toleransen än vad det tog att putta upp den dit den är....
Citera
2018-08-03, 14:14
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Tolerans kurvan är relativt kraftig men använder du tianeptine och enbart kör med lågdos intag och dessutom har uppehåll från användandet helt och hållet efter ett kortare tags bruk så klarar du dig från att behöva öka doseringen så monstruöst mycket..

Men kör du på med elefant doser redan från dag ett och dessutom fortsätter att mata k dig dos efter dos efter dos så kommer tolerans kurvan gå spikrakt uppåt och när du väl slutar så tar det fan så mycket längre tid att försöka nollställa toleransen än vad det tog att putta upp den dit den är....

Tack för svaret! Ska ha uppehåll i en vecka.
Citera
2018-08-13, 12:31
  #143
Medlem
PontIns avatar
Gått på Tiantepine i 2 månader i sträck. Snittar 35 g i månaden. Hur tror ni at kommer att bli ?
Citera
2018-08-13, 13:52
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontIn
Gått på Tiantepine i 2 månader i sträck. Snittar 35 g i månaden. Hur tror ni at kommer att bli ?

Det låter dyrt?
Måste vara billigare med sub.

Angående at’n har jag ingen aning...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback