Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 17:28
  #13
Medlem
Pluppiplupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vi, svenskar, är oftast snälla och har lärt oss att inte säga nej.

De trodde nog att det var lättare att bli av med honom genom att gå honom till mötes.

Väldigt naivt och hade kunnat sluta mycket värre.

Så sant, så sant. Det är lättare att spela med och låtsas att man gillar olika. Ungefär som svenska politiker och "journalister".

Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Rätt åt henne.


Jag har sett svenska kvinnor ge dom absolut mest iskalla dissarna mot arabsnubbar som försökt mitt ute på gatorna. Den här bruttan kanske borde lärt sig ifrån sina medsystrar, nu blev hon istället ett offer.

Jag hade kunnat köpa detta resonemang om hon hade låtit sig raggas upp av äcklet, men här så handlar det nog mera om att intala sig själv och sin omgivning att "jag är inte rasist".

Citat:
Ursprungligen postat av django_0818
Sker ofta att arabiska och sydasiatiska killar tar selfies med okända kvinnor i syfte att visa upp på sociala medier. Statusmarkör i deras värld, skämskudde för alla andra.

Avskum.

Om detta är sant, så borde man kanske vara lite smidigare än att börja tafsa på tjejen man ska posera med.
Men det säger väl antagligen en del om vilken nivå intelligensen ligger på hos detta stjärnskott.
Citera
2018-07-12, 17:59
  #14
Medlem
DinkyDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Blatte klämmer på bröst två gånger. Är detta polisärende att prioritera överhuvudjävlataget?

Håller med helt.
Moralpaniken verkar ha nått nya höjder.
Jag gillar inte MENA-individer mer än jag gillar tyfusbakterier och pissmyror,...samma med Niggerianer ...men vilken svensk tjej har inte blivit klämd på boobsen vid ett o annat tillfälle både av svennar och importslödder? Big deal! 😆
Citera
2018-07-12, 18:22
  #15
Medlem
Incendios avatar
Jag kan faktiskt inte döma henne för att hon lät honom vara med på bild. Jag har själv flera gånger blivit ombedd av mena-män att vara med på bild. Varje gång har jag sagt nej med eftertryck och flytt fältet, men jag har också tänkt att jag kanske ändå löper mindre risk att bli misshandlad eller värre om jag bara ger efter och hoppas att det snabbt går över.
Citera
2018-07-12, 18:34
  #16
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Rätt åt henne.


Jag har sett svenska kvinnor ge dom absolut mest iskalla dissarna mot arabsnubbar som försökt mitt ute på gatorna. Den här bruttan kanske borde lärt sig ifrån sina medsystrar, nu blev hon istället ett offer.

Ja att gå med på något är i arabens värld en invit till att ha sex med snubben.
Han påbörjade förspelet helt enkelt.
En arab måste man säga nej till direkt och upprepa det många gånger, gärna även tillkalla uppmärksamhet från omgivningen.

Belal fick stanna kvar i Sverige?!?!?
Citera
2018-07-12, 18:40
  #17
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag kan faktiskt inte döma henne för att hon lät honom vara med på bild. Jag har själv flera gånger blivit ombedd av mena-män att vara med på bild. Varje gång har jag sagt nej med eftertryck och flytt fältet, men jag har också tänkt att jag kanske ändå löper mindre risk att bli misshandlad eller värre om jag bara ger efter och hoppas att det snabbt går över.

I bästa fall så sitter han hemma och runkar till bilden på dig (varför ska han annars ha en bild på dig för?). Men man ska aldrig gå på med på något liknande då det i Tredje världen kultur betyder att du är villig att ha sex med mannen som frågar och du går med på det, de ser det inte ens som våldtäkt när de tar dig för "du har sagt ja".

Vi snackar varelser med lågt IQ så ett ja blir automatiskt ja till allting i deras värld.
Detta är getaherdar som till vardags i Syrien och Irak hade sex med de getter de vallade.
Nu är de i Sverige bland kvinnor som är lättklädda och INTE vaktas av män, dvs. de tror att det är fritt fram och när ni säger ja... då börjar förspelet som för kvinnan i det här fallet som gjorde kardinalmisstaget att säga ja till en arab.
Citera
2018-07-12, 18:47
  #18
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
I bästa fall så sitter han hemma och runkar till bilden på dig (varför ska han annars ha en bild på dig för?). Men man ska aldrig gå på med på något liknande då det i Tredje världen kultur betyder att du är villig att ha sex med mannen som frågar och du går med på det, de ser det inte ens som våldtäkt när de tar dig för "du har sagt ja".

Vi snackar varelser med lågt IQ så ett ja blir automatiskt ja till allting i deras värld.
Detta är getaherdar som till vardags i Syrien och Irak hade sex med de getter de vallade.
Nu är de i Sverige bland kvinnor som är lättklädda och INTE vaktas av män, dvs. de tror att det är fritt fram och när ni säger ja... då börjar förspelet som för kvinnan i det här fallet som gjorde kardinalmisstaget att säga ja till en arab.
Bilden skiter han säkert i. Den är bara ett svepskäl för att kunna lägga armen om och tafsa.
Citera
2018-07-12, 19:19
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag kan faktiskt inte döma henne för att hon lät honom vara med på bild. Jag har själv flera gånger blivit ombedd av mena-män att vara med på bild. Varje gång har jag sagt nej med eftertryck och flytt fältet, men jag har också tänkt att jag kanske ändå löper mindre risk att bli misshandlad eller värre om jag bara ger efter och hoppas att det snabbt går över.

Varför ska du ge efter för något du inte vill vara med om?
Ska du ta lite av toppen också för att det är ju inte hela kuken? Det är väl bättre än att åka på en smäll?

Eller så står man upp för sig själv och säger nej och ringer sedan polisen om de inte slutar.

Jag skulle aldrig göra något som jag inte är okej med.
Citera
2018-07-12, 19:35
  #20
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Varför ska du ge efter för något du inte vill vara med om?
Ska du ta lite av toppen också för att det är ju inte hela kuken? Det är väl bättre än att åka på en smäll?

Eller så står man upp för sig själv och säger nej och ringer sedan polisen om de inte slutar.

Jag skulle aldrig göra något som jag inte är okej med.

Nu gör jag ju inte det, men tanken på vad som är värst finns där alltid ändå. Därför kan jag inte döma tjejen så hårt.
Citera
2018-07-12, 20:06
  #21
Medlem
lillapaddingtons avatar
Jag hatar MENAS med hela mitt hjärta men ser helt ärligt inte vad araben gjorde för fel. Det är tydligt att fler blir dömda för sexualbrott efter all kritik myndigheterna har fått senaste året, troligtvis för att snygga upp siffrorna inför valet. Dock är problemet att dessa ”trams-händelser” är de som tas upp i rätten/prioriteras och inte de allvarliga sexualbrotten så som våldtäkt.

Någon som kan förklarar varför det inte blev nägot av att kvinnan faktsikt tog araben på bröstet också? Hon sa ju det själv i förhör?

Mvh
Citera
2018-07-12, 20:42
  #22
Medlem
Isnatts avatar
Tur att det bara blev kläm. När främlingar vill ta selfies, lyssna vad man lyssnar på i lurarna, jämföra skostorlek, dribbla med fotboll eller liknande brukar det bara vara ett sätt att komma nära inpå kroppen och sno plånbok/mobil/nycklar.
Men sånt lär sig inte svenskar i skolan eller har förmåga att själva förstå
Citera
2018-07-12, 21:06
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Någon här på FB som kan skaffa fram själva selfien?

Vill också se, vill se hur snygg tjejen är
Citera
2018-07-12, 23:02
  #24
Avstängd
Maken till valarbetare har jag aldrig sett, vi behöver mer araber kärringen hemma och alla hennes vänner är fly förbannade. Själv har man varnat i år men nu när ljuset gått upp för kvinnorna, frågan är hur vi stoppar dem vi vill ju inte få våra billiga/subventionerade slavar ihjälslagna..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback