Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 15:35
  #121
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Detta skulle jag också vilja ha reda på.

Är det bekräftat att BO är denne "Henka"?

Inget är bekräftat. Då kroppen inte är obducerad än. Den var i så dåligt skick att det inte gick att se vem det var. Men polisen jobbar efter teorin att det är den personen som var borta sendan den 5 juli. Och det ska vara Henka som var borta enligt folk i trakten.
__________________
Senast redigerad av Kriitan 2018-07-12 kl. 15:43.
Citera
2018-07-12, 15:51
  #122
Medlem
Skaraborg2s avatar
Den upphittade kroppen i dåligt skick.

Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Inget är bekräftat. Då kroppen inte är obducerad än. Den var i så dåligt skick att det inte gick att se vem det var. Men polisen jobbar efter teorin att det är den personen som var
borta sendan den 5 juli.
Och det ska vara Henka som var borta enligt folk i trakten.

Ja, det låter ju troligt att det är den personen som försvann och som inte har återfunnits.

Vi får se vad obduktionen kommer fram till.
Citera
2018-07-12, 20:28
  #123
Medlem
Undrar om man får ha egenbeställd konst på väggarna när han fått sitt nya rum inom kriminalvården. Första gången jag känner att någon är väl inställd till självaste B-runo .Men jag antar att någon liten vän ska ju han ha med Fast det är underligt för kollar man vidare på konstnärens logg så är han ju bundis med brorsan till Bruno och de två ska ju inte alls vilja veta av varandra. Vilka killar det bor i trakterna .... https://m.facebook.com/story.php?sto...00010465270579
Citera
2018-07-12, 22:26
  #124
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
Undrar om man får ha egenbeställd konst på väggarna när han fått sitt nya rum inom kriminalvården. Första gången jag känner att någon är väl inställd till självaste B-runo .Men jag antar att någon liten vän ska ju han ha med Fast det är underligt för kollar man vidare på konstnärens logg så är han ju bundis med brorsan till Bruno och de två ska ju inte alls vilja veta av varandra. Vilka killar det bor i trakterna .... https://m.facebook.com/story.php?sto...00010465270579

Länken funkar ej. Bortaget, vad handlar det om. Vem är vänligt inställd till brun0
Citera
2018-07-12, 23:14
  #125
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ej längre fungerade länk.

Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Länken funkar ej. Bortaget, vad handlar det om. Vem är vänligt inställd till brun0

När jag förut i kväll gick in på länken fungerade den men inte nu.
Citera
2018-07-12, 23:17
  #126
Medlem
Kriitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
När jag förut i kväll gick in på länken fungerade den men inte nu.

Vad handlade den om. Vems var profilen
Citera
2018-07-13, 01:58
  #127
Medlem
När jag kollade runt på Facebook så såg jag att B-runo och hans fru beställt ett konstverk av en konstnär i trakten vid namn S-tenley K-lingberg. Denne konstnär figurerar även kraftigt på B-runos brodera Facebooksida (B-jörn) i samband med tidigare nämnd "sekt" i Midgård Konstnären verkar bundis med dem båda trots att de båda inte "drar jämnt". Det fina omnämnadet av misstänkt gärningsman fanns i länken. Den länken har nu plockats bort så jag antar att konstnär K-lingberg är lika flitig flashbackare som facebookare. Så det var bara en parantes. Hur som helst. Hur lång tid förväntas det ta innan alla prover är klara och vi har en säker identitet? Jag tycker det känns ovisst som det är nu.
Citera
2018-07-13, 15:52
  #128
Medlem
Kriitans avatar
Finns det ingen som har någon bild på BO?
Citera
2018-07-13, 16:28
  #129
Medlem
Jag undrar om någon känner BO och kan bekräfta att polisen pratat med dennes anhöriga och angett att det är just han?
Citera
2018-07-13, 17:25
  #130
Medlem
Skaraborg2s avatar
Tavlan.

Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
När jag kollade runt på Facebook så såg jag att B-runo och hans fru beställt ett konstverk av en konstnär i trakten vid namn S-tenley K-lingberg. Denne konstnär figurerar även kraftigt på B-runos brodera Facebooksida (B-jörn) i samband med tidigare nämnd "sekt" i Midgård Konstnären verkar bundis med dem båda trots att de båda inte "drar jämnt". Det fina omnämnadet av misstänkt gärningsman fanns i länken. Den länken har nu plockats bort så jag antar att konstnär K-lingberg är lika flitig flashbackare som facebookare. Så det var bara en parantes. Hur som helst. Hur lång tid förväntas det ta innan alla prover är klara och vi har en säker identitet? Jag tycker det känns ovisst som det är nu.

Det var en tavla som föreställde en man och kvinna tillsammans med en häst och vagn har jag för mig.

Enligt konstnären så var den svår att utföra av någon anledning.
Citera
2018-07-13, 18:41
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriitan
Finns det ingen som har någon bild på BO?

http://bayimg.com/BanlcAaGA
Citera
2018-07-13, 19:35
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svanunge
När jag kollade runt på Facebook så såg jag att B-runo och hans fru beställt ett konstverk av en konstnär i trakten vid namn S-tenley K-lingberg. Denne konstnär figurerar även kraftigt på B-runos brodera Facebooksida (B-jörn) i samband med tidigare nämnd "sekt" i Midgård Konstnären verkar bundis med dem båda trots att de båda inte "drar jämnt". Det fina omnämnadet av misstänkt gärningsman fanns i länken. Den länken har nu plockats bort så jag antar att konstnär K-lingberg är lika flitig flashbackare som facebookare. Så det var bara en parantes. Hur som helst. Hur lång tid förväntas det ta innan alla prover är klara och vi har en säker identitet? Jag tycker det känns ovisst som det är nu.

Bj*rn och Br*no är inte bröder. Br*no är kusin med Bj*ns barn. Ett av Bj*rns barn var bla G*briell Holmd*hl som Br*nos son H*enrik hade ihjäl för några år sen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback