Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-11, 15:04
  #13693
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelnollan
Det är troligen anhöriga eller dom som varit anklagade.
Anhöriga får inte tillgång till slasken.
Citera
2018-07-11, 15:06
  #13694
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anhöriga får inte tillgång till slasken.
Då återstår bara 2 pers.
Citera
2018-07-11, 15:09
  #13695
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelnollan
Då återstår bara 2 pers.
Nej, du har ju t ex advokat, jurister på byrån/assistenter etc

Det kan ju också vara en civilanställd som haft tillgång till dokumenten.
Citera
2018-07-11, 15:10
  #13696
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsmackaren
Sugen på likbilder eller?
Ja absolut. Dels för att se om det som sägs är med verkligheten överensstämmande.
Dels för att se att du verkligen har tillgång till dem.
Citera
2018-07-11, 15:11
  #13697
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banankletarn
Likbilder är inte min grej riktigt. Men det finns väl en hel del av intresse i slasken?
Eventuella likbilder borde inte ligga i slasken utan i utredningen men vara sekretessade.
Citera
2018-07-11, 15:50
  #13698
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Jocke har ju tillgång till slasken och det kan han ju skicka med en av dom 7-8 konton han har.
Gräv fram något om Jocke från slasken vettja
Citera
2018-07-11, 16:54
  #13699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Jocke har ju tillgång till slasken och det kan han ju skicka med en av dom 7-8 konton han har.
Gräv fram något om Jocke från slasken vettja

Jag har inte tillgång till någon slask, och det har inte min advokat heller.. Vi fick åka till polisstationen och sitta tillsammans med förhörsledaren och kolla igenom slasken. Och i slasken finns det inga likbilder.. de bilder som finns på Madelene är i obduktionsprptokollet och den delen är sekretess oçh den här jag inte heller tillgång till
Citera
2018-07-11, 19:09
  #13700
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playerboy
Jag har inte tillgång till någon slask, och det har inte min advokat heller.. Vi fick åka till polisstationen och sitta tillsammans med förhörsledaren och kolla igenom slasken. Och i slasken finns det inga likbilder.. de bilder som finns på Madelene är i obduktionsprptokollet och den delen är sekretess oçh den här jag inte heller tillgång till
Jag vill inte se några likbilder utan jag tänkte mera om det fanns något vi inte har fått tagit del av i slasken?Och att du hade tillgång till det(slasken)
Citera
2018-07-11, 19:16
  #13701
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om hon har tagit en överdos av något så finns det väl ingen mördare alls med i spelet. Då har hon ju helt enkelt gjort det som många narkomaner gör -- knarkat ihjäl sig.
Jag tänker att det är någon som preparerat den skitiga sprutan till Madde, denne någon är mördaren.
Citera
2018-07-11, 19:19
  #13702
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Jag tänker att det är någon som preparerat den skitiga sprutan till Madde, denne någon är mördaren.
Ok.
Jag tror inte på den teorin.
Citera
2018-07-11, 19:46
  #13703
Medlem
Tycker man släppte den här personen väldigt tidigt som ev inblandad i den här tråden. Han har ju visat sitt våldskapital tidigare.

Tror han langade åt J och det kom M på och började ev ställa krav...... NW blev skitnödig och tog saken i egna händer.....

Alla minns bilden när NW satt hemma hos J med "första lönen och firmalur", vilken annan bransch hanterar kontanter med enbart en mobil som hjälpmedel?

Eller så var han bara sotis för att han aldrig fick krypa på, folk har mördats för mindre...
Citera
2018-07-12, 08:01
  #13704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag gissar att polisen hittade Madde efter ett tips från någon som används som informatör i andra sammanhang och därför hålls utanför den här utredningen.
Jag skulle tro att det var en förbannat bra gissning.. frågan är vad kan informationen få vara värd. Någon går fri från mord för att någon annan köper sig loss med tips on kroppen osv..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback