Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 03:10
  #25
Medlem
Bara jag som reagerar på hur extremt konflikträdd BO var? Vågade inte ens säga nej när en främmande man kom fram och frågade efter telefonnummer. I GM's klanbabianögon bjöd hon ju in honom. Oavsett blir det ju knepigt för en från annan kultur att förstå att ens beteende är ovälkommet om denne aldrig får höra ett nej eller möter motstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av WelcomeToSkyValley
Jag hade misshandlat det jävla smutset på plats om jag såg det, så jävla trött på dessa parasiter. Folk måste börja stå upp för folket.
Ser ni något sådan framför er så bara slå sönder vidret...
Svårt att få klart för sig vad som försiggår när BO inte vågar peka ut GM trots att inga hot eller värre övergrepp än tafsning skett.

Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
Han hade inte vågat bete sig så i sitt hemland annat än mot sin fru och döttrar, de han har makt över. För om han hade gjort så mot någon annans dotter i sitt hemland så hade han riskerat klankrig, vedergällning från flickans släkt eller att egna släkten ansett han utsatt hela dem för "skam".

Det är i Sverige han kan släppa ut de odjur som han egentligen är, leva ut sina lustar. Medans vi hjälplöst ser på.
Inte säkert. Kvinnor är ansvariga för mäns sexualitet där.

Citat:
Ursprungligen postat av TolerantSwine
Valet kommer att bli en höjdare oavsett vad som händer, ser fram emot det, Hoppas dock på mer skandaler, skjutningar och drama innan september.



Den inställningen du uppvisar är snarare ett friskhets tecken än något annat, toleransen och cuck beteendet måste upphöra snarast. Du hade dock med största sannolikhet blivit åtalad för misshandel, så hur många svenskar måste ta lagen i egna händer innan den zombifierade massan börjar marschera mot stockholm?
Instämmer med första stycket. Hoppas verkligen bostadsmarknaden kraschar så folk kan förstå vilket luftslott Sverige är. Tyvärr är det nog lite för sent för det innan valet, men å andra sidan kanske det begynnande handelskriget kan sätta fart på det.
https://cornucopia.cornubot.se/2018/...ar-stigit.html
https://cornucopia.cornubot.se/2018/...eder-rott.html
https://cornucopia.cornubot.se/2018/...junkturen.html


Det senare håller jag inte riktigt med om. Det är i grunden sunt att folk står upp för rättssamhällsordningen och inte gör sin egen lag. Det blir ju dock som bekant problem när det kommer människor som inte följer det och de skötsamma svenskarna inte förstår det.
Citera
2018-07-12, 05:52
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Ingen begäran från åklagaren om utvisning eller den fanns men tingsrätten tog inte ställning till den?

Syrier utvisas inte. Men visst vore det intressant om han beviljades svenskt medborgarskap? Att ha blivit dömd för sexuellt ofredande är väl ingenting som ska hindra den saken?
Citera
2018-07-12, 07:45
  #27
Medlem
Jag undrar mest varför ingen hjälpte honom att halka på det blöta golvet? Att ramla på blött kakel är inte bara lätt och gör inte bara ont det korrigerar också en hel mängd med felaktigt beteende.
Citera
2018-07-12, 10:23
  #28
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det var hemskt att läsa hur rädd flickan var. Hon vågade inte riktigt säga ifrån - hon var ju bara ett barn.
Vi måste lära våra barn, både flickor och pojkar att inte vara rädda i en sån här situation. Lära dem att deras kropp är deras och att ingen främling får så mycket som peta på den.
Citera
2018-07-12, 10:27
  #29
Medlem
Beatriceaurores avatar
Det vidriga avskummet ska ut härifrån direkt. Men det kommer inte att hända, "allas lika värde" och yadayada. Islams kvinnosyn är vedervärdig och den sinnessjuka lärans inställning till sex med småflickor är gräslig.
Citera
2018-07-12, 10:34
  #30
Medlem
Uncle Dukes avatar
Borde han inte dömas för brott mot sina egna barn också? Att inte bara bevittna, utan dessutom tvingas hjälpa (genom att tolka, i detta fall), sin pappa att sextrakassera någon måste ju anses vara ett sexuellt ofredande i sig självt.
Citera
2018-07-12, 10:38
  #31
Medlem
Beatriceaurores avatar
Ett förslag är att barnet som utsätts för klämmande och tafsande , kastar sig ner på marken/golvet och skriker Våldtäkt!". Inte stå kvar och försöka slingra sig ur kladdandet alltså. Denna idé kommer från "Doktor Phil" angående främst gubbar som försöker röva bort barnet. Står hon upp kan hon hanteras,klämmas på och så vidare. Ligger hon på golvet och sparkar och skriker blir i bästa fall pedofilen chockad och dryper av.
Citera
2018-07-12, 10:41
  #32
Medlem
Zaedrewss avatar
Medborgare i Syrien. Skicka hem idioten. Att man inte ens yrkar på utvisning för en främmande en som antastar svenska flickor säger något om hur sjukt det är i Sverige idag. Bara hoppas han inte någonsin får ett svenskt pass. Brott ska automatiskt leda till att man inte kan få det = som det ser ut i resten av världen.
Citera
2018-07-12, 11:05
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fojos
Så arabens dotter stod och agerade tolk när han våldförde sig på tjejen?
Det verkar förhålla sig exakt så. Integration över generationsgränserna.
Citat:
Ursprungligen postat av WelcomeToSkyValley
Jag hade misshandlat det jävla smutset på plats om jag såg det, så jävla trött på dessa parasiter. Folk måste börja stå upp för folket.
Ser ni något sådan framför er så bara slå sönder vidret...
Nu är ju sexbrottslingar fridlysta och har (uppenbarligen) i det närmaste straffrihet. Jag har ett familjeansvar jag inte tar så lätt på så att bryta mot denna av makten påbjudna ordning med våld är uteslutet.
Tack och lov är segregation både effektivt och än så länge tillåtet så det får bli min väg att skydda mina döttrar.
Citera
2018-07-12, 11:27
  #34
Medlem
MrGoBigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft
Han hade inte vågat bete sig så i sitt hemland annat än mot sin fru och döttrar, de han har makt över. För om han hade gjort så mot någon annans dotter i sitt hemland så hade han riskerat klankrig, vedergällning från flickans släkt eller att egna släkten ansett han utsatt hela dem för "skam".

Det är i Sverige han kan släppa ut de odjur som han egentligen är, leva ut sina lustar. Medans vi hjälplöst ser på.

Precis, det är det som är det tragiska! Här "förstår" de att de kan bete sig på detta sätt, inget allvarligare kommer hända. Hade han gjort detta i sitt hemland hade det blivit minst det du skriver.
Inte undra på att vi har det som vi har det i Sverige. Det är som att "Mohammed den stora profeten" skrattar oss "vanliga" människor i ansiktet. Vi är endast djur i deras ögon och själv är de gudar som kan bete sig hur som helst.
Citera
2018-07-12, 11:36
  #35
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Borde han inte dömas för brott mot sina egna barn också? Att inte bara bevittna, utan dessutom tvingas hjälpa (genom att tolka, i detta fall), sin pappa att sextrakassera någon måste ju anses vara ett sexuellt ofredande i sig självt.

Och här har vi något som socialen kan titta på också, han lämnade alltså sina barn solo i badhuset när det började brännas. Det där med att ha uppsikt över ungarna verkar ha gått "daddy of the year" helt förbi. Vilket jävla bottenskrap.

Citat:
När de pratade sa de ”där är han” om en man som kom upp från omklädningsrummet. Han
uppfattade tjejerna som rädda eller upprörda.
Han gick efter. Mannen vände när han såg honom och återkom inte. I stället hittade
han en liten kille och en liten tjej.
En person berättade att mannen gått ut genom en
nöddörr och hoppat över ett staket.

Nu bor han ju iofs inte i någon helvetesförort i skydd av sina bruschor direkt så man får väl hoppas på att säffleborna fryser ut honom ordentligt.
__________________
Senast redigerad av sajebis 2018-07-12 kl. 11:38.
Citera
2018-07-12, 11:45
  #36
Medlem
Årets pappa! Skvätter vatten på sonen så han skräms iväg och kusten är klar för tafsning. Låter dottern tolka om hans snuskiga stalkning och sist men inte minst flyr han badhuset och lämnar sina fyra ungar ensamma. Jävla galning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback