Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-28, 18:00
  #577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Han har visat mig, nu är frågan hur jag kan få bort hans spioneri från min SnapChat...

Du får fan utveckla, kan personen se alla bilder som skickas till dig och läsa dina chatt konversationer med andra ller vadå?
Citera
2018-07-01, 15:27
  #578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chroma
Du får fan utveckla, kan personen se alla bilder som skickas till dig och läsa dina chatt konversationer med andra ller vadå?
Allt, det är fan inte via SnapChat, han kan se allt jag via internet..
Citera
2018-07-01, 18:28
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Allt, det är fan inte via SnapChat, han kan se allt jag via internet..

Nehe, för innan har du ju skrivet att det var genom Snapchat.

Men du har väl blivit infekterat av en RAT (https://sv.wikipedia.org/wiki/Remote...istration_Tool), gör en fabriksåterställning på luren så bör den försvinna, o tryck inte på skit i framtiden.
Citera
2018-07-11, 23:25
  #580
Medlem
Swe1227s avatar
Snap bara kraschar så fort man startar? Jag har testat 2 versioner och installerat om men fun Ingakar ej.
Citera
2018-07-11, 23:44
  #581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Snap bara kraschar så fort man startar? Jag har testat 2 versioner och installerat om men fun Ingakar ej.
De har enorma problem ikväll, för tillfället verkar det som att appen inte fungerar för någon med Android. De har alltid bara brytt sig om sina användare med iPhone så skulle förvåna mig om vi får en lösning snabbt, men förhoppningsvis under morgondagen. Många snapstreaks kommer gå förlorade av det här, hoppas det får folk att inse att utvecklarna bakom Snapchat är idioter.

http://downdetector.com/status/snapc...-at-snapchat-2
Citera
2018-07-11, 23:47
  #582
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
De har enorma problem ikväll, för tillfället verkar det som att appen inte fungerar för någon med Android. De har alltid bara brytt sig om sina användare med iPhone så skulle förvåna mig om vi får en lösning snabbt, men förhoppningsvis under morgondagen. Många snapstreaks kommer gå förlorade av det här, hoppas det får folk att inse att utvecklarna bakom Snapchat är idioter.

http://downdetector.com/status/snapc...-at-snapchat-2
Jaha, märkligt att jag inte har hört det någonstans. Skönt iaf att jag inte behöver bry mig så mycket!
Citera
2018-07-11, 23:53
  #583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Jaha, märkligt att jag inte har hört det någonstans. Skönt iaf att jag inte behöver bry mig så mycket!
Vilken mobil och Androidversion kör du?
Citera
2018-07-11, 23:57
  #584
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurkumim
Vilken mobil och Androidversion kör du?
Huawei och 7.0 (?)
Citera
2018-07-13, 02:01
  #585
Avstängd
RurikRusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Om man lägger till en helt ny person som inte är från ens kontakter i mobilen, och sedan skickar ett meddelande på chatten, ser den personen det eller måste den lägga till en som vän innan?
Skulle tro att den måste lägga till dig också.
Citera
2018-07-14, 08:12
  #586
Medlem
Kaffebitens avatar
Kan man på något sätt ta bort dom som lagt till en som vän? Dvs de som har lagt till mig, men jag har inte accepterat. Eller kommer dom alltid stå kvar bland folk som lagt till mig? 😒 Fick massor skumma som addade mig igår som jag inte har en aning om vilka det är.
Citera
2018-07-19, 12:47
  #587
Medlem
Jinglers avatar
Hej! Kan inte snapchat så bra men vet någon hur man tar bort alla jävla somalier som dyker upp på stories? Har tagit ”visa mindre sånt här” säkert 100ggr men skiten kommer tillbaka. Tar bort appen om det inte går att permanent ta bort alla somalier.
Citera
2018-07-21, 23:20
  #588
Medlem
Någon som har koll på hur länge man finns med på snapchatkartan, för man försvinner om man inte varit aktivt på ett tag väl?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback