• 28 167 online
  • 1 179 895 medlemmar
  • 60 921 471 inlägg
2018-07-08, 20:34
Medlem
MissionFuckeds avatar
ni som kör iv vart är ni i livet, är ni riks missbrukare elr klarar ni av att föra ett normalt jobb, elr är de precis som vilken annan roa ?
Citera
2018-07-09, 20:40
Medlem
Miss från min sida

Om du vill rengöra med kokande vatten så kan du staga upp ett strykjärn upp och ner (själv gjorde jag det mellan ett par skor) och sen placerar du avsett kärl som du vill koka i på strykjärnets botten.
Jag har själv bara använt tekniken för att koka ihop min fix när jag bodde på hotell och tändaren dog. Det gick riktigt snabbt men då pratar vi ju om så lite som 1,5 meter vatten.

Hoppas att svaret kan vara till hjälp och att det funkar.

Mvh/P

Jag ser nu att jag inte svarade på eller höll mig till TS rubrik. Svarade bara på ett inlägg jag hittade i tråden. Mitt första inlägg här så hoppas jag inte får för mycket bannor 😊.

Nå väl, må väl!

Mvh/P
Senast redigerad av Peareater 2018-07-09 kl. 20:56. Anledning: Svarade inte på TS ämne
Citera
2018-07-11, 23:46
Medlem
sketcells avatar
Undrar hur ni som använder hirudoid eller andra salvor till att snabba upp läkningsprocessen.

Jag brukar använda dagen efter för jag tror att då hinner märkena läka lite själv, "stänga sig" eller vad man kan säga men det jag undrar är, är det värt att använda salvan samma dag. Gör det någon skillnad och vad är egentligen bäst? Hoppas någon här vet.
Citera