Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-11, 20:56
  #3841
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Hon är på Tinder nu så det var inte länge det höll haha.
Hade han kastat sten på svanar eller vad dömdes han till?....att göra
Citera
2018-05-11, 21:56
  #3842
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Jag sökte på fyllan för ett tag sen och nu är castingteamet desperata att få tag i mig

Åh vad kul om du ställde upp och sen skrev lite inside info här!
Citera
2018-05-12, 10:31
  #3843
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Jag sökte på fyllan för ett tag sen och nu är castingteamet desperata att få tag i mig

Vem sökte du på av tjejerna då, ?
Man får väl välja va ?
Citera
2018-07-02, 16:56
  #3844
Medlem
Arne Bajses avatar
2017 års ensamma mamma Jenny Edlund blev dumpad en månad före bröllopet med Tim. Varför ? Är Jenny en svår människa att leva med ? Kanske kom inte Tim överens med hennes son Viggo ?
Citera
2018-07-11, 11:59
  #3845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
2017 års ensamma mamma Jenny Edlund blev dumpad en månad före bröllopet med Tim. Varför ? Är Jenny en svår människa att leva med ? Kanske kom inte Tim överens med hennes son Viggo ?

Vad jag förstår det som så har inte barnen något med detta att göra. Tim & Viggo som överrens hur bra som helst och har gjort sen start. Däremot kände Tim att hon inte var den rätta vilket fick honom att lämna henne, det var ändå bättre att lämna innan bröllopet än att genomföra det & SEN lämna känner jag. Klokt val av honom.
Citera
2018-07-11, 20:56
  #3846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
2017 års ensamma mamma Jenny Edlund blev dumpad en månad före bröllopet med Tim. Varför ? Är Jenny en svår människa att leva med ? Kanske kom inte Tim överens med hennes son Viggo ?

Hon Jenny kändes lite speciell om jag får säga så.
Citera
2018-07-14, 22:24
  #3847
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hon Jenny kändes lite speciell om jag får säga så.

Hur då?
Citera
2018-07-15, 16:23
  #3848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hur då?

Typ.. Lite mer åt det "crazy" hållet. Tror man måste vara kille (som jag) för att se/märka av detta. Trevlig tjej kanske annars så men, om man tar t. ex Beatrice som kändes lite mer lugn och harmonisk.


Kommer inte ihåg vad brunetten som talade med brytning hette men hon kändes också lite speciell på sitt sätt.
Citera
2018-08-08, 20:27
  #3849
Medlem
Roger81s avatar
Någon som vet om dom har spelat in säsong 10 ännu? Man vet ju vilka tjejerna är, någon som har tips på vilka killar som har varit med? Lär ju vara färdiginspelat vid det här laget. SKVALLER?
Citera
2019-01-03, 11:38
  #3850
Medlem
Under sista inspelningsdagen av ”Ensam mamma söker – Vad hände sen” drabbades Jenny Edlund av ett tidigt missfall.
Nu berättar hon om sorgebeskedet i ”Ensam mamma söker – Ett år senare”.
– Jag var bara i vecka åtta så allt var väldigt tidigt, men samtidigt kände jag: “det här kanske var min chans? säger hon i programmet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...am-mamma-soker
Citera
2019-01-06, 01:29
  #3851
Medlem
Roger81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Under sista inspelningsdagen av ”Ensam mamma söker – Vad hände sen” drabbades Jenny Edlund av ett tidigt missfall.
Nu berättar hon om sorgebeskedet i ”Ensam mamma söker – Ett år senare”.
– Jag var bara i vecka åtta så allt var väldigt tidigt, men samtidigt kände jag: “det här kanske var min chans? säger hon i programmet.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...am-mamma-soker

Va inte så konstigt faktiskt. Dom gillade ju varandra jättemycket under programmet. Vet du när killarna släpps för 2019? Verkar som ingen har något skvaller
Citera
2019-01-17, 00:31
  #3852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger81
Va inte så konstigt faktiskt. Dom gillade ju varandra jättemycket under programmet. Vet du när killarna släpps för 2019? Verkar som ingen har något skvaller

De verkar ha släppts nu. En av tjejerna, Elin, var tydligen gravid vid pressträffen.

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback