Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-09, 16:42
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
Samtidigt hittar du inte en enda post här inne om Hur god denna personen var!



HÄR HAR DU ETT INLÄGG PÅ VILKEN GOD MÄNNISKA HAN VA. INGEN FÖRTJÄNAR O DÖ PÅ DETTA SÄTT OAVSETT VAD. O TRO MIG MAHMOUD VA INTE BARA OND! GUD E STOR, HOPPAS DOM ANDAS LÄNGE NOG SÅ RÄTT PERSON HAMNAR FRAMFÖR DOM.
Citera
2018-07-09, 17:08
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyY
HÄR HAR DU ETT INLÄGG PÅ VILKEN GOD MÄNNISKA HAN VA. INGEN FÖRTJÄNAR O DÖ PÅ DETTA SÄTT OAVSETT VAD. O TRO MIG MAHMOUD VA INTE BARA OND! GUD E STOR, HOPPAS DOM ANDAS LÄNGE NOG SÅ RÄTT PERSON HAMNAR FRAMFÖR DOM.

Ditt inlägg är lite motsägelsefullt. Först säger du att ingen förtjänar att dö på det sättet, för att sedan, i sista meningen, hoppas på att någon tar livet av dem. Eller vad menar du?
Citera
2018-07-09, 17:33
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyY
HÄR HAR DU ETT INLÄGG PÅ VILKEN GOD MÄNNISKA HAN VA. INGEN FÖRTJÄNAR O DÖ PÅ DETTA SÄTT OAVSETT VAD. O TRO MIG MAHMOUD VA INTE BARA OND! GUD E STOR, HOPPAS DOM ANDAS LÄNGE NOG SÅ RÄTT PERSON HAMNAR FRAMFÖR DOM.


Ja du, blanda in gud, om du vill. Det är det alla islamska barbarer gör, innan dom tar livet av någon. Så länge ni håller det inom familjen må det va vinkat men det är ett patetiskt, medeltida synsätt oavsett hur god människa du anser Mahmoud vara. Andra har uppenbarligen annnan syn på den där goda människan Mahmoud. Var och en bli salig på sin tro. Sen, är det så att det faktiskt inte finns någon gud! Det är bara en TRO. Ingen substans.
Citera
2018-07-09, 19:04
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyY
HÄR HAR DU ETT INLÄGG PÅ VILKEN GOD MÄNNISKA HAN VA. INGEN FÖRTJÄNAR O DÖ PÅ DETTA SÄTT OAVSETT VAD. O TRO MIG MAHMOUD VA INTE BARA OND! GUD E STOR, HOPPAS DOM ANDAS LÄNGE NOG SÅ RÄTT PERSON HAMNAR FRAMFÖR DOM.


FAKTUM kvarstår att det inte fanns något inlägg på det tidigare!!
Nu förstår jag inte riktigt,han själv har ju varit igång o jävlats mot andra, är inte deras hämnd rätt??
Säger inte att det har varit en hämnd , men personer som han varit jävlig mot, får inte dom tycka att det är rätt nu? Eller är det BARA han och hans vänner som får tycka att en hämnd för han är rätt??
Citera
2018-07-09, 19:33
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tr8uttafb
FAKTUM kvarstår att det inte fanns något inlägg på det tidigare!!
Nu förstår jag inte riktigt,han själv har ju varit igång o jävlats mot andra, är inte deras hämnd rätt??
Säger inte att det har varit en hämnd , men personer som han varit jävlig mot, får inte dom tycka att det är rätt nu? Eller är det BARA han och hans vänner som får tycka att en hämnd för han är rätt??

Är det en hämnd
Citera
2018-07-09, 19:49
  #270
Medlem
Mahmoud ligger där han ligger idag har alltid jävlats med folk och denna gången har han väll jävlats med fel kille
Citera
2018-07-09, 20:26
  #271
Medlem
Bara det att Mahmud för nån vecka sedan pissade en kille i ansiktet och visade det på snapshot visar ju att killen med en liten sked grävt sin egen grav. Jag säger liten sked för att han började med det här beteende för många år sedan och till slut tog han fram en spade och började gräva och då slutar det så här. Han kanske hade hjärta av guld eller var snäll bror eller vän , men de gällde i sådana fall bara dom som var nära honom. Andra fick tydligen smaka på piss? Så det finns ingen substans i när folk säger killen var snäll och förtjänade inte.
Sen att hans pappa kommer ut om drygt 1 år är en annan fyrverkeripjäs vi lär få se i Malmös himmel. Han är ju som det sägs och av vad man läst om i olika FUP en väldigt farlig man som figurerat kring många mordutredningar och människorrov. Någon sa här i tråden att pappan dödar för pengar och knark, då kan man ju föreställa sig hur många han är redo att döda för sin son?? Spännande fortsättning på denna historien minst sagt
Citera
2018-07-09, 20:53
  #272
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoyaltyY
HÄR HAR DU ETT INLÄGG PÅ VILKEN GOD MÄNNISKA HAN VA. INGEN FÖRTJÄNAR O DÖ PÅ DETTA SÄTT OAVSETT VAD. O TRO MIG MAHMOUD VA INTE BARA OND! GUD E STOR, HOPPAS DOM ANDAS LÄNGE NOG SÅ RÄTT PERSON HAMNAR FRAMFÖR DOM.
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ditt inlägg är lite motsägelsefullt. Först säger du att ingen förtjänar att dö på det sättet, för att sedan, i sista meningen, hoppas på att någon tar livet av dem. Eller vad menar du?
Precis som du säger så är det väldigt motsägelsefullt. Lika högljutt protesterade postaren för 3 år sedan när bl.a. en våldtäktsdömd person togs av daga av andra kriminella.
Då var Sverige ett vidrigt land, så jag förstår egentligen inte varför man då inte bara lämnade landet?

Bortsett ifrån det muslimska budskapet om att "Gud är stor", så finns det också något motsvarande kristendomens helvete, där givetvis endast andra än den egna släktingen kan hamna?
Detta vill oftast ingen nära kriminella tala om då hämnd är den "rätt" som hellre serveras på vissas meny.
Citera
2018-07-11, 00:59
  #273
Medlem
AmirMekkys avatar
Vad gjorde BO på Nydala
Citera
2018-07-11, 09:06
  #274
Medlem
Du som kallar sig amir mekky här ta bort dig härifrån din lilla horunge vem e du som tro dig kan använda ändras namn här din råtta .och säg inte att du e amir för de e skit snack du ställer för dumma frågor och dumma kommentarer för att vara han
Citera
2018-07-12, 04:53
  #275
Medlem
Som Blatter187 skrev längre upp så var M*hmoud ingen god människa. Han ska ha utpressat människor och hotat dem till döden lite hur han ville och mot vem han ville. Han har även begåt sitt första mord när han var 16 år tillsammans med sin far, dem mördade en kille och hans morbror, det som idag är känt för bakluckemordet.

FB: (FB) "Bakluckemordet" på Bahman Fattah och Kamil Hama Saeed Hussein 2010

M*hmoud umgicks och var barnsdomsvän med Mek*wi bröderna. En månad efter att den 3:e brodern Do*lfik*r Mek*wi blev ihjälskjuten av Mekkys torpeder, fick M*hmoud i uppdrag att mörda den äldste av bröderna M*ysem, som var med i ett mordförsök på Dansörsgatan. M*hmoud ska ha suttit i en bil med ”vännen” M*ysem och plötsligt tryckt av pistolen som var riktad mot M*ysems huvud. Skotten lossades aldrig av och M*ysem ska ha lyckats ta sig ur bilen och kommit undan.

Dem som är anhållna var hans ”nära vänner” och jobbade åt M*hmoud i Nydala där dem tjänade 6-siffrigt/mån. Kanske därför han blev mördad för att kunna ta över hans revir? Eller helt enkel hämnd för han och hans fars handlingar. Varför skulle man annars mörda sin så kallade vän och ledare?
Citera
2018-07-12, 08:39
  #276
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Du som kallar sig amir mekky här ta bort dig härifrån din lilla horunge vem e du som tro dig kan använda ändras namn här din råtta .och säg inte att du e amir för de e skit snack du ställer för dumma frågor och dumma kommentarer för att vara han
Ditt inlägg och din reaktion är antagligen precis vad den personen som skapade medlemmen Amir Mekky hoppades på. Att någon skulle explodera och gå i taket samt nästan skita på sig av extrem ilska över tilltaget. Amir Mekky (21) är ingen jävla gud utan enbart en kriminell som snart antagligen ansluter till övriga med medelåldern 23 år innan de landar nere i potatiskällaren.

Det enda förbjudna när man skapar en medlem är att namnet inte får likna moderatorers eller admins namn.
Det finns medlemmar som registrerat sig med "stulna" namn av allt ifrån kändisar till mentalt retardade miffon. Bra att inte medlemsnamn har "copyright" enligt min uppfattning, och hur skulle man kunna hindra någon ifrån att ta Sven Svensson ifrån Svenljungas namn på Flashback?

Tråkigt? Ja! Men inte fan bryr jag mig om att ditt medlemsnamn påminner om en som både är BO och MGM i Malmöskjutningarna.
Jag är själv inte miljardär via förmånliga basketkontrakt, och inte mörkhyad som LeBron James heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback