• 25 099 online
  • 1 180 430 medlemmar
  • 60 951 114 inlägg
2018-06-11, 09:52
Medlem
Stupido86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hicky
Någon som vet hur det gått?

Förhandlingarna blev uppskjutna, pappan begärde förlängning. Sälg står i facebookgruppen kriminalfall värden över och där finns tilläggsprotokoll tillgängligt med.
Idag inleds förhandlingarna i hovrätten.
Citera
2018-06-12, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stupido86
Förhandlingarna blev uppskjutna, pappan begärde förlängning. Sälg står i facebookgruppen kriminalfall värden över och där finns tilläggsprotokoll tillgängligt med.
Idag inleds förhandlingarna i hovrätten.

De har vist flyttat nu med, bor numera i Dals Rockstad i alla fall Nathalie men om det var som det var i Lysekil så är väl hela packet med.
Har sommarstuga några minuter där ifrån och jösses vilka människor. De har verkligen förstört småbyggds idyllen helt med sina knarkarfester både i Lyse och Grundsund, helt sjukt.
Hörde att i Grundsund hade de visst låtit hundarna skita högt och lågt i huset och att han som hyrde ut det hade mer eller mindre fått sanera båda boendena efteråt.
Citera
2018-07-07, 20:59
Medlem
Var det detta som jag läste idag att pappan frigiven för treårings död. Var också Uddevalla tingsrätt.
Citera
2018-07-07, 21:12
Medlem
Osceolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippetipp
Var det detta som jag läste idag att pappan frigiven för treårings död. Var också Uddevalla tingsrätt.

Det stämmer,

Helt otroligt att han blev frikänd!
Citera
2018-07-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippetipp

Både pappan och flickans farbror blir friade från vållande till annans död

Männen frias därför från att ha vållat flickans död. Precis som i tingsrätten döms pappan dock för bland annat stöld, men får straffet sänkt till skyddstillsyn och samhällstjänst.

Farbrodern dömdes till i tingsrätten till tre års fängelse för grovt narkotikabrott, men döms nu för brott av normalgraden och får straffet sänkt till ett år och nio månader.

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/...kdöd-1.6961002
Citera