Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-27, 17:29
  #685
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Men sabbar det opiodreceptorn?
Ja toleransen på alla opioider går aldrig ner till ursprungsläget efter att ha missbrukat det en längre period utan kommer fortsatt vara högre oavsett hur länge du har uppehåll.
Citera
2018-06-27, 18:06
  #686
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ja toleransen på alla opioider går aldrig ner till ursprungsläget efter att ha missbrukat det en längre period utan kommer fortsatt vara högre oavsett hur länge du har uppehåll.

Tror jag 'bränt' receptorn med sprayen. För får inte lika bra effekt på heroin bland annat.
Citera
2018-07-08, 13:35
  #687
Medlem
Har kommit över en låda med Fentanyl suckers (klubbor) och undrar om ni tror att det går bra att bara suga på dom som vanligt eller om jag borde ha den under tungan för bäst effekt?

Jag har sugit på en klubba som vanligt och jo det funkar men tänkte om jag slösar när jag inte har den under tungan?
Citera
2018-07-12, 00:10
  #688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Har kommit över en låda med Fentanyl suckers (klubbor) och undrar om ni tror att det går bra att bara suga på dom som vanligt eller om jag borde ha den under tungan för bäst effekt?

Jag har sugit på en klubba som vanligt och jo det funkar men tänkte om jag slösar när jag inte har den under tungan?
upps! Ej bra o tala om vad du kommit typ över! Det är ok o bara ha dom i munen. Men bäst är o ta ut fentanylet o få det rent.
Citera
2018-07-12, 00:35
  #689
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dolkarna
upps! Ej bra o tala om vad du kommit typ över! Det är ok o bara ha dom i munen. Men bäst är o ta ut fentanylet o få det rent.

Varför skulle det inte vara bra att tala om vad hen kommit över?
Citera
2018-07-12, 15:46
  #690
Medlem
1 LÅDA fentanyl. Lär ble nationelt efterlyst. Utgår från 1 låda= 50 st ca då.
Citera
2018-07-13, 17:25
  #691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dolkarna
1 LÅDA fentanyl. Lär ble nationelt efterlyst. Utgår från 1 låda= 50 st ca då.

Vad har ni sett för action späckade hittepå filmer för att komma fram till något sådant?

Hade dom tagit leveransen så hade väll jag inte fått tag i den från första början...

Trams säger jag bara

Ont
Hur skulle jag kunna få ut fentanylet från klubban och separera ingredienserna och därefter få rent fentanyl?

Är det ens möjligt..

Funkar iofs löjligt bra att suga på dom och dom smakar dessutom smaskens
Citera
2018-07-17, 15:04
  #692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Har kommit över en låda med Fentanyl suckers (klubbor) och undrar om ni tror att det går bra att bara suga på dom som vanligt eller om jag borde ha den under tungan för bäst effekt?

Jag har sugit på en klubba som vanligt och jo det funkar men tänkte om jag slösar när jag inte har den under tungan?

Nej den e gjord för att sugas på som en klubba. Beställde själv från en och var trevligt.
Citera
2018-07-17, 15:12
  #693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Vad har ni sett för action späckade hittepå filmer för att komma fram till något sådant?

Hade dom tagit leveransen så hade väll jag inte fått tag i den från första början...

Trams säger jag bara

Ont
Hur skulle jag kunna få ut fentanylet från klubban och separera ingredienserna och därefter få rent fentanyl?

Är det ens möjligt..

Funkar iofs löjligt bra att suga på dom och dom smakar dessutom smaskens

Lägg en i några ml Ethanol (Non-Denatured) kanske 3-5ml propylenglykol med. Används inom sjukvården i flytande mediciner och lätta få tag på.
Har det till att göra 50ml/2mg/ml clonazolam och Etizolam. Funkar skitbra. Fast vet ju inte hur du ska dosera sen. För hur mycket är det i en klubba? Annars använd bara Ethanol (Non-Denatured) låt det dunsta. Klart.
Citera
2018-07-17, 15:28
  #694
Medlem
Hej

Har en fråga om Fentanyl Carbamate.
Är det aktivt fentanyl eller inte för läst att de av det gör alla fentanyler. Det är typ grunden. Eller har jag fel. För carbamate det är ju en sak i medicinskt syfte menar jag nu metaboliseras om till en aktiv sak i kroppen. Så om man tar detta som borde det i sig självt vara aktivt.
Nån som vet? För minns somadril e ju carbamate och mot rygg värk av någon sort och minns köpte sånna för fanns inga FM1 och pow vad det slog på. Låg och njöt i soffan 40min. Fast iaf.
Jag ska läsa vad carbamate står för. Kan komma över denna samt några till men slutat med fentanyl om inte ta det säkert som ett plåster på. Kroppen.
Nån med info??
Citera
2018-07-20, 16:04
  #695
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Tror jag 'bränt' receptorn med sprayen. För får inte lika bra effekt på heroin bland annat.


Bränt recepterorna med sprayen? Jag var helt säker på att det inte längre existerade någon fenta spray. Du menar alltså att det gör det?
Citera
2018-07-20, 17:22
  #696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
Bränt recepterorna med sprayen? Jag var helt säker på att det inte längre existerade någon fenta spray. Du menar alltså att det gör det?

Bara för att det inte säljs lika öppet längre betyder inte att det har försvunnit lol..

Och på dig låter det som världen är helt tom på spray Foreeever
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback