Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 19:59
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkansL
Någon som vet hur utbudet ser ut för Tbol/Turinabol i Thailand, sökt överallt men finner ingen info gällande detta preparat.

tror det fanns i pattaya iaf.
Citera
2018-07-05, 06:19
  #386
Medlem
Är det galet svårt att ta med i resväskan utan knas eller är paket att föredra? Kanske lugnt på Thailand sidan men värre i Sverige? Någon med mera erfarenhet än några hundra d-bollar?😃
Citera
2018-07-05, 14:40
  #387
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insanelyabnormal
Är det galet svårt att ta med i resväskan utan knas eller är paket att föredra? Kanske lugnt på Thailand sidan men värre i Sverige? Någon med mera erfarenhet än några hundra d-bollar?😃

Inte värt risken att smuggla större mängder själv. Lättare att förneka paket.
Citera
2018-07-08, 14:29
  #388
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Inte värt risken att smuggla större mängder själv. Lättare att förneka paket.

Nej det var det jag tänkte!
Citera
2018-12-03, 21:54
  #389
Medlem
goofers avatar
Jävligt svårt att hitta Proviron i Pattis senaste veckorna:-(

Har Bayer lagt ner eller?
Citera
2018-12-04, 12:25
  #390
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jävligt svårt att hitta Proviron i Pattis senaste veckorna:-(

Har Bayer lagt ner eller?

Hahaha... Nej, Bayer är en av världens största koncerner inom kemisk-tekniska industrin. De lär inte lägga ner någonsin.
Om du har svårt att hitta proviron i Pattaya så har det nog mer med metoden du använder för att söka efter proviron skulle jag tippa.
Det är inte otänkbart att kontrollen har skärpts till i Thailand på senare år, inget jag vet något om skall tilläggas, men att det skulle vara svårt att få tag i proviron i Pattaya med omnejd håller jag som osannolikt.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-12-04, 17:40
  #391
Medlem
goofers avatar
Har aldrig haft problem med att hitta Proviron tidigare i Pattaya. Har funnits nästan överallt, även på små apotek som inte har steroider.

Men nu i November så va det jävligt tjurigt trots att man förklarar på thai vad man vill ha.

Bayer finns nog kvar men de Proviron som säljs i Thailand med Bayer märke är nog en thaikopia.

Hitta en ask på secondhand road för 650 baht. Det räckte dock för de tre veckorna jag va där men polarna blev utan haha.

PS Proviron är jävligt bra att äta i Thailand om någon känner för att prova😎
Citera
2018-12-05, 16:39
  #392
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jävligt svårt att hitta Proviron i Pattis senaste veckorna:-(

Har Bayer lagt ner eller?

Är i Pattis nu.
Fruktansvärt mycket sämre med prepp här nu.
Visst jag får tag i allt jag vill men är flera dagars leverans ( har aldrig hänt förut , vi pratar tidigare om max en timme ) och vissa produkter har jag fått bytt märke för få vad ja ska ha.
Tex så fick jag tag på enbart 10 ampuller med Bayerns Testovieron..... En produkt som har varit lager vara i vartenda Pharmacy i pattis tidigare .
__________________
Senast redigerad av Gustav2adolf 2018-12-05 kl. 16:54.
Citera
2018-12-05, 21:39
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Är i Pattis nu.
Fruktansvärt mycket sämre med prepp här nu.
Visst jag får tag i allt jag vill men är flera dagars leverans ( har aldrig hänt förut , vi pratar tidigare om max en timme ) och vissa produkter har jag fått bytt märke för få vad ja ska ha.
Tex så fick jag tag på enbart 10 ampuller med Bayerns Testovieron..... En produkt som har varit lager vara i vartenda Pharmacy i pattis tidigare .



Fan jag skall ner inom en månad.. sätter endast testo för tillfället.

Överväger att ta med en vial i ena resväskan, två nålar i andra och en pump i handbagaget. Behöver två skott där nere.

Familjen skall med och dem är lyckligt ovetande. Hade gärna sluppit jaga på apotek då jag sällan lär komma iväg ensam..

Hur hade ni gjort?
Citera
2018-12-05, 22:15
  #394
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Fan jag skall ner inom en månad.. sätter endast testo för tillfället.

Överväger att ta med en vial i ena resväskan, två nålar i andra och en pump i handbagaget. Behöver två skott där nere.

Familjen skall med och dem är lyckligt ovetande. Hade gärna sluppit jaga på apotek då jag sällan lär komma iväg ensam..

Hur hade ni gjort?

Nej för fan, de behöver du ej. Finns testo i massor. Ja fick köpa LA Pharma istället.
Men Pharmacy som jag handlat på i 20 år av samma kvinna och hennes dotter som senare tagit över berätta att det blivit sjukt mycket svårare att få tag på ett brett utbud.
Och just Bayerns Testoviron har varit Thailands vanligaste AAS som funnits på vartenda pharmacy på hyllan i alla tider och nu var det ett problem. De säger en del.
Nålar och pumpar finns det i vartenda pharmacy. Ska du till Pattis ?
Citera
2018-12-06, 13:37
  #395
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Nej för fan, de behöver du ej. Finns testo i massor. Ja fick köpa LA Pharma istället.
Men Pharmacy som jag handlat på i 20 år av samma kvinna och hennes dotter som senare tagit över berätta att det blivit sjukt mycket svårare att få tag på ett brett utbud.
Och just Bayerns Testoviron har varit Thailands vanligaste AAS som funnits på vartenda pharmacy på hyllan i alla tider och nu var det ett problem. De säger en del.
Nålar och pumpar finns det i vartenda pharmacy. Ska du till Pattis ?

Skönt o höra!

Första gången vi åker till thai. Man har ju hört att det finns att få tag på gear överallt men jag försöker ta sådant med en nypa salt. Därav tanken att först ta med eget ner.

Vad får man pröjsa för en vial av random testo? Så lite jag behöver egentligen så skulle kunna haffa lösa ampuller till och med om det erbjuds.

Vi skall förövrigt till Khao lak om det har någon betydelse.
Citera
2018-12-06, 13:56
  #396
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Skönt o höra!

Första gången vi åker till thai. Man har ju hört att det finns att få tag på gear överallt men jag försöker ta sådant med en nypa salt. Därav tanken att först ta med eget ner.

Vad får man pröjsa för en vial av random testo? Så lite jag behöver egentligen så skulle kunna haffa lösa ampuller till och med om det erbjuds.

Vi skall förövrigt till Khao lak om det har någon betydelse.

Den sidan av Thailand är ja sällan på!
Men de ska inte vara några problem!
Betala dryga 500 för en 10 ml vial

Lyckan till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback