• 1
  • 2
2018-07-04, 18:02
Medlem
Svenskaformeln.com

Tjäna miljontals dollar på några dagar!! 😀 Ja, det är vad en som kallar sig Oscar Johansson säger man kan göra.

Hur tjänar dom pengar på och luras på detta vis? Vad är det man ska göra? Inget kreditkortsnummer eller något sådant skumt ska användas. Jag orkade inte lyssna klart på videon där babblet aldrig tar slut.
Men alltså, det jag undrar är, hur får bedragarna in cashen?

Eller är det välgörenhet? 😉
Citera
2018-07-04, 18:08
Medlem
Jarrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Svenskaformeln.com

Tjäna miljontals dollar på några dagar!! 😀 Ja, det är vad en som kallar sig Oscar Johansson säger man kan göra.

Hur tjänar dom pengar på och luras på detta vis? Vad är det man ska göra? Inget kreditkortsnummer eller något sådant skumt ska användas. Jag orkade inte lyssna klart på videon där babblet aldrig tar slut.
Men alltså, det jag undrar är, hur får bedragarna in cashen?

Eller är det välgörenhet? 😉

om jag inte har fel så kortsagt så investerar du i något project
som du inte kan ta dig ur utan doms tillstånd vilket dom självklart inte kommer göra
och igenom att göra det så accepterar du en lång jävla "Terms and agreements" automatiskt vilket tar bort dina rättigheter från dina pengar och dom kan inte lova att du kommer få någonting från det
men även så läste jag att doms "Reklam" har ingenting med att göra med doms hemsida så vad dom än lovar är skitsnack.
ägaren av sidan är någon svensk som som har flyttat utomlands o banken kan inte göra skit att få dina pengar tillbaka
Citera
2018-07-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrro
om jag inte har fel så kortsagt så investerar du i något project
som du inte kan ta dig ur utan doms tillstånd vilket dom självklart inte kommer göra
och igenom att göra det så accepterar du en lång jävla "Terms and agreements" automatiskt vilket tar bort dina rättigheter från dina pengar och dom kan inte lova att du kommer få någonting från det
men även så läste jag att doms "Reklam" har ingenting med att göra med doms hemsida så vad dom än lovar är skitsnack.
ägaren av sidan är någon svensk som som har flyttat utomlands o banken kan inte göra skit att få dina pengar tillbaka

Men man ska ju inte satsa nå egna pengar säger dom.
Citera
2018-07-04, 20:22
Medlem
CC75s avatar
Scam så det skriker om det.

// CC
Citera
2018-07-04, 20:46
Medlem
Om någon kommit på formeln skulle man knappast ge bort den, eller? Faktist inte ens sälja den.

Finansprediktion är vår tids alkemi.
Citera
2018-07-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Scam så det skriker om det.

// CC

jovisst. Men hur tjänar dom på det här?
Citera
2018-07-04, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Om någon kommit på formeln skulle man knappast ge bort den, eller? Faktist inte ens sälja den.

Finansprediktion är vår tids alkemi.

Vore man redan ofantligt rik så varför inte?
Citera
2018-07-04, 23:37
Möjligt att han kan investera pengarna på hederligt vis, men får investerarna att tro att de växer fortare. När en investerare tar ut pengarna så snor jeppen av andra investerares portföljer.
Citera
2018-07-05, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattu
Möjligt att han kan investera pengarna på hederligt vis, men får investerarna att tro att de växer fortare. När en investerare tar ut pengarna så snor jeppen av andra investerares portföljer.

Fattar inte. Man ska ju inte ens lägga in några pengar från början.
Citera
2018-07-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Fattar inte. Man ska ju inte ens lägga in några pengar från början.

känslan när man förstår att man diskuterar med några som fattar noll haha
Citera
2018-07-05, 11:24
Medlem
Man får vara väldigt korkat tro man kan tjäna några miljoner dollar på några dagar.

Bra dagar har jag lyckats dra in 10-15k€ på intraday. Visst hade jag kört större postioner hade det så klart kunnat bli mycket mer.

Finns inget sätt tjäna flera miljoner dollar på några dagar, alla fall inte utan ha större kapital från början. Så insider handel eller shorta marknaden vid stor krasch.

Men shorta marknad rätt läge är en gång varje 5-10:e år i princip endast för stora fall.

Även om enstaka aktier lyckas rusa 3000% på ett år behöver du ändå väldig stort kapital för bli miljoner dollar i vinst ändå.

Långsiktigt är några miljoner dollar inte omöjligt eller konstigt om man placerar pengar löpande korrekt.
Citera
2018-07-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
känslan när man förstår att man diskuterar med några som fattar noll haha

Vill bara veta hur de får in pengar från de som nappar. Har det förklarats tycker du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in