• 28 993 online
  • 1 180 288 medlemmar
  • 60 943 649 inlägg
2018-06-29, 16:14
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Jag tror att Colombia faktiskt torskar mot England, men vi lär vinna oavsett motstånd

Du har redan passerat åttondelen då och ser inga problem där? Tror det gamla talesättet, en match i taget är bäst. Här är det ju för övrigt gruppspelet som ska diskuteras, inte eventuella kvartsfinaler. Åttondelarna börjar först i morgon.

Vi kan nöja oss med att Sverige, genom sin gruppseger, fick en överkomlig motståndare. Förmodligen lättare än den Uruguay fick som ändå vann sin grupp utan att vare sig tappa poäng eller släppa in mål. Schweiz är dock inget rundningsmärke och Sverige är fortfarande i huvudsak ett starkt kollektiv.
Citera
2018-06-29, 17:58
Medlem
Kanske att detta VM är Sveriges chans? Inget Italien, Holland, och nu är Tyskland borta, giganter inom mästerskapen.

Men jag kan inte se hur de ska fixa det. Det finns ingen matchvinnare av den digniteten som behövs. Kollektiv i all ära, men detta är VM.
Citera
2018-06-30, 11:16
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Du har redan passerat åttondelen då och ser inga problem där? Tror det gamla talesättet, en match i taget är bäst. Här är det ju för övrigt gruppspelet som ska diskuteras, inte eventuella kvartsfinaler. Åttondelarna börjar först i morgon.
Nu var jag inte dödsseriös, och jag trodde att min smiley med sina solbrillor gav det intrycket också.
Citera
2018-06-30, 14:02
Medlem
DiegoRostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soccerson
Kanske att detta VM är Sveriges chans? Inget Italien, Holland, och nu är Tyskland borta, giganter inom mästerskapen.

Men jag kan inte se hur de ska fixa det. Det finns ingen matchvinnare av den digniteten som behövs. Kollektiv i all ära, men detta är VM.
Vinner man mot Schweiz och sen får England tror jag att man även vinner där. Ingen koll på vem man kan få i en eventuell semi sen men fortsätter man fungera som ett lag så kanske de kan gå hela vägen.

:O
Citera
2018-07-04, 22:23
Medlem
Trasigt Porslins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Vi snackar kombon Ishockey/fotboll samma år.

Sorry. Såg det nu.
Citera