Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-25, 12:08
  #73
Avstängd
moluskens avatar
Hade en gång en afrikansk flickvän som ville att jag skulle använda sleeve så det gjorde jag.
En nästintill enorm sleeve (28cm) som hon älskade...
Slutade med att hon var otrogen med en basketspelare och dumpade mig, så jag kommer aldrig använda sleeve igen!
Citera
2018-07-02, 21:41
  #74
Medlem
Hallå boys.

Jag köpte Crystal Clear Sleeve. Lite för stor för min flickvän med mig i. Gick upp i längd 18-21 och 16-19 omkrets. Var just ollonet som det tog stop. Tror om hon är riktigt kåt och uppvärmd så går det nog. Skulle vilja veta vad era Sleeves ökar. Den här ökar minst 5 cm i omkrets och längd. Passar perfekt men kan tänka mig beställa någon med en insida på en 15-16 och mindre än 4-5 i bredd. Helst att den ser relativt normal och är lite mjukare. Fast har bara surfat på svenska återförsäljare kanske ska kolla på det ni länkat.

Bild på sleeven
https://imgur.com/a/S1o6NBA

I övrigt så kan min flickvän få små sprickor när vi har sex, hon är för ivrig. Funderar om man ska köra med kondom först sedan byta över. Vad gör ni för att få era respektive att slappna av? ^_^
Citera
2018-07-07, 12:34
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemigettnick
Hallå boys.

Jag köpte Crystal Clear Sleeve. Lite för stor för min flickvän med mig i. Gick upp i längd 18-21 och 16-19 omkrets. Var just ollonet som det tog stop. Tror om hon är riktigt kåt och uppvärmd så går det nog. Skulle vilja veta vad era Sleeves ökar. Den här ökar minst 5 cm i omkrets och längd. Passar perfekt men kan tänka mig beställa någon med en insida på en 15-16 och mindre än 4-5 i bredd. Helst att den ser relativt normal och är lite mjukare. Fast har bara surfat på svenska återförsäljare kanske ska kolla på det ni länkat.

Bild på sleeven
https://imgur.com/a/S1o6NBA

I övrigt så kan min flickvän få små sprickor när vi har sex, hon är för ivrig. Funderar om man ska köra med kondom först sedan byta över. Vad gör ni för att få era respektive att slappna av? ^_^

Har själv den sleeven, tycker den sitter riktigt bra men stryper pungen lite väl hårt. Jag är övertygad om att din flickvän kommer klara den. Värm upp ordentligt med lite oralt och gå stegvis upp i storlek. Brukar börja utan sleeve eller med en dildo. Använd rikligt med glidmedel. Den största jag testat är "Mega Dick" som verkligen är enorm. Tjejen trodde inte hon skulle klara den till en början men det blev succé, otrolig känsla.

Jag skulle vilja tipsa om "Fantasy X-tensions Perfect" Finns i tre olika storlekar. De hittar du på flera stora svenska nätbutiker. Den minsta modellen "Perfect 1 Extension" förlänger med 2.5 cm och har en diameter på 4.3 cm. Deras sleeves är dessutom av ett betydligt mjukare material än exempelvis Crystal Skin sleeven som du provat. Den kan du även klippa till själv så du får en perfekt längd. Prova vettja!
Citera
2018-07-09, 01:58
  #76
Medlem
Tack för svar. Ja, jag har kikat på de du rekommenderat men vill att innehöljet passar min le dick perfekt. Tror även de du rekommenderar även om mjukare(annan(bättre)) känsla så är de fortfarande för breda för min tjej. Behöver vänja henne och få henne uppleva att bli töjd positivt och bygga från grunden.

Så jag har beställt.

Beställt
SHEQU Reusable Penis Sleeve Extender Clear Silicone

Kommer med 3 storlekar. Är ute efter M, så tänkte jag kör med den sen ev går upp på den jag har.

Så det ger ett par till cm i längd och samma i omkrets och är mjukare och självklart mycket glid. Lär bli något på lyckad utekväll framöver. Vore kul att återkomma med ett lyckat och uppskattat resultat. Om hon tar crystalen lär nästa steg bli fisting. Får in min hand i pringles burk så ^~^

Köpte även förut ett latex överdrag för analsex. Det stramar åt kuken mer och jag tror om vi testar så lär hon tycka det är mer okej. Vi får se.
Citera
2018-07-17, 00:13
  #77
Medlem
Dille24s avatar
Har funderat på sleeves ganska länge, har en relativt lång kuk på 18 cm men med en omkrets på runt 12 cm så känns det som att jag inte riktigt kan fylla ut henne ordentligt.

Men alla sleeves jag tittat på i denna tråden verkar ju ha en inre längd på runt 13-14 cm.
Hur fungerar det?
Citera
2018-07-17, 06:24
  #78
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.L.V
Andra jag köpte var nästan samma fast grövre, http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=32395 .
Den har vi provat och den gled in i henne och hon fick även orgasm med denna i sig men tyckte efteråt att den sträckte henne mer än det gav njutning. Hon tror den kan få komma fram någon gång då hon är ruskigt kåt men inte bara vardagligt knullande. Så nästa gång vi dricker vin kanske den blir testad igen..

Det blev en beställning av den där ändå främst för att den verkar lite längre, man borde ju även kunna plocka ut den lösa "extendern" i toppen för att få in mer av sin egen.

Lång leveranstid dock...
Citera
2018-07-17, 22:42
  #79
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Det blev en beställning av den där ändå främst för att den verkar lite längre, man borde ju även kunna plocka ut den lösa "extendern" i toppen för att få in mer av sin egen.

Lång leveranstid dock...

Ingen vidare aktivitet i denna tråd. Börjar ångra mitt impulsköp, satt och räknade lite och kom fram till att penisen med sleeven ovan kommer att få en diameter på 6,5 cm. Det är typ som em halvliters petflaska.. Tveksamt om hon låter mig köra in den bara så där.

Har funderat mycket fram och tillbaka idag. Köper man en lite lagom mycket större så att penisen blir perfekt kommer hon vilja att man använder den jämt och kanske börjar leta efter en kille med lite större penis eftersom en sleeve inte håller för evigt (män med stora penisar brukar väl iofs få problem med potensen, men det lär hon inte kunna räkna ut). Köper man istället en riktigt freaking stor så kommer hon kanske släppa tanken på en större penis (eller så ber hon mig köpa en mindre sleeve). Hon har ju iofs tryckt ut tre barn med typ 10 cm huvud (dock inte utan att spricka) och vi har inför första graviditeten experimenterat en del så en petflaska går in utan problem och hon brukar föreslå att vi ska köra med dubbel vaginal penetrering, med relativt smal dildo, vid sex för att hon tycker att det inte känns tillräckligt.

Nä spännande, frågan är om jag vågar ta fram den eller om jag bara kommer testa den framför spegeln
Citera
2018-07-18, 01:41
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Ingen vidare aktivitet i denna tråd. Börjar ångra mitt impulsköp, satt och räknade lite och kom fram till att penisen med sleeven ovan kommer att få en diameter på 6,5 cm. Det är typ som em halvliters petflaska.. Tveksamt om hon låter mig köra in den bara så där.

Har funderat mycket fram och tillbaka idag. Köper man en lite lagom mycket större så att penisen blir perfekt kommer hon vilja att man använder den jämt och kanske börjar leta efter en kille med lite större penis eftersom en sleeve inte håller för evigt (män med stora penisar brukar väl iofs få problem med potensen, men det lär hon inte kunna räkna ut). Köper man istället en riktigt freaking stor så kommer hon kanske släppa tanken på en större penis (eller så ber hon mig köpa en mindre sleeve). Hon har ju iofs tryckt ut tre barn med typ 10 cm huvud (dock inte utan att spricka) och vi har inför första graviditeten experimenterat en del så en petflaska går in utan problem och hon brukar föreslå att vi ska köra med dubbel vaginal penetrering, med relativt smal dildo, vid sex för att hon tycker att det inte känns tillräckligt.

Nä spännande, frågan är om jag vågar ta fram den eller om jag bara kommer testa den framför spegeln

Finns de som kallar sig size queens som söker stora för att bli utfyllda. Så varför inte size king.

En kvinna kan ju träna upp musklerna fast och det finns ställningar där det känns mer men det är ju de dom är mycket större och generellt så tränar väl inte kvinnor sina muskler, så har man otur så finns ju alltid risken att hon känner något som hon inte känt förut eller föredrar, räcker få inte träning och att du själv vill känna det hon känner och det med riktig som hon så går man ju separata vägar rent sexuellt iaf eller en kompromiss, inte mer än så. Fast då är det ju bara att vara medveten om detta när man går in i ett nytt förhållande. Jag hämtar ut min nya senare idag. Dock har tjejen åkt på urinvägsinfektion. Viktigaste är att få tjejen att känna sig bekväm och mottaglig med en stor som kan va skrämmande och som då stelnar och låser sig.

Återkom gärna med hur det gått sen och hur du gick tillväga.
Citera
2018-07-21, 21:30
  #81
Medlem
Dille24s avatar
Fick min sleeve redan igår, men var inte ensam så jag kunde packa upp den först idag.

Det första intrycket är relativt gott, den luktar ju någon äcklig parfym, men det känns som att det kommer att försvinna. Jag trädde aldrig på den, men den ser absolut inte så extrem ut som jag befarade, men vi får väl se när jag väl trätt på den. Frun har semester nu så jag vet inte riktigt när jag kan experimentera mer.

Hur jag ska lägga fram det för frun vet jag inte än. Men blir den inte hemskt mycket större med mig i känns den ändå rätt ok
Citera
2018-08-04, 00:10
  #82
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Fick min sleeve redan igår, men var inte ensam så jag kunde packa upp den först idag.

Det första intrycket är relativt gott, den luktar ju någon äcklig parfym, men det känns som att det kommer att försvinna. Jag trädde aldrig på den, men den ser absolut inte så extrem ut som jag befarade, men vi får väl se när jag väl trätt på den. Frun har semester nu så jag vet inte riktigt när jag kan experimentera mer.

Hur jag ska lägga fram det för frun vet jag inte än. Men blir den inte hemskt mycket större med mig i känns den ändå rätt ok

Mitt tips är att inte forcera det. Utan känn av. Jag skulle nog ha väntat in min tjej lite mer, efter typ en vinkväll. Hon blir en annan individ efter en lyckad vinkväll.

Så testa på lite själv och fantisera lite. Kan du inte hålla dig så får du ta upp det. Är det inget för henne kan du ha kvar det dessutom har du då försökt. Det är bra mentalt skulle jag säga.

Fick själv hem 3 stycken. Dock ej fått varit ensam. Vill testa och jämföra lite med den första och se om det skulle vara något. Tjejens sexlust känns obefintlig och det är av olika anledningar. Får se om och när vinden vänder.

Ha de gött
Citera
2018-08-08, 23:27
  #83
Medlem
Dille24s avatar
Testade sleeven igår gick väl ganska bra. Jag var lite för nervös och hade svårt att hålla erektionen tillräckligt för att få det att fungera riktigt bra. Å andra sidan så tror jag att det gjorde att det blev extra skonsamt för tjejen som först blev lite förskräckt över storleken men som sen blev väldig nöjd av att bli helt utfylld. Känslan försvinner ju tyvärr helt så det var nästan lite svårt att komma.

Tror kanske att jag använde lite väl mycket glidmedel i den också då jag nästan åkte ur i vissa ställningar. Tjejen hadr dock inga problem att få in hela i sig så nästa gång ska jag nog använda extendertoppen som jag nu tog ur. Tyvärr har hon fått nån fistel på blygdläppen så nu blir det nog inte mer sex innan vårt mensuppehåll
Citera
2018-08-14, 23:01
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Testade sleeven igår gick väl ganska bra. Jag var lite för nervös och hade svårt att hålla erektionen tillräckligt för att få det att fungera riktigt bra. Å andra sidan så tror jag att det gjorde att det blev extra skonsamt för tjejen som först blev lite förskräckt över storleken men som sen blev väldig nöjd av att bli helt utfylld. Känslan försvinner ju tyvärr helt så det var nästan lite svårt att komma.

Tror kanske att jag använde lite väl mycket glidmedel i den också då jag nästan åkte ur i vissa ställningar. Tjejen hadr dock inga problem att få in hela i sig så nästa gång ska jag nog använda extendertoppen som jag nu tog ur. Tyvärr har hon fått nån fistel på blygdläppen så nu blir det nog inte mer sex innan vårt mensuppehåll

Oki, ja, jag fick testa nya. Och det gick problemet var att som du, lite för mycket glid för egen del. För hennes del så måste vi köra långsammare och värma upp mer för hon låser sig mentalt. Hennes uppfattning är lite fel, att det skulle vara hennes fel. Jag fick intyga henne om massa saker. Handlar om hennes njutning mer än min, detta är för mig en annan sorts njutning. Kändes riktigt nice att fylla ut henne och ha mer längd även om det låste sig mentalt för henne så är hon villig att testa igen. Så vi får se, jag hoppas att hon själv känner sig kåt och vill någon gång framöver och tar initiativ själv, kanske ridandes. Oavsett så har jag fått testa. Dock kan jag inte neka att jag skulle vilja få den största att fungera. Skulle dock vilja ha en ännu mjukare sleeve runtom ev mindre i tjocklek, typ mer som en kondom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback