• 27 114 online
  • 1 176 187 medlemmar
  • 60 686 027 inlägg
2018-06-20, 13:27
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
kurar du ska du avstå ifrån alkohol i största möjliga mån oavsett on eller off cycle

Men hoppar man över tabsen på midsommar kan man väl ändå ta några fanta+vodka?
Citera
2018-06-21, 09:00
Medlem
Citat:
kurar du ska du avstå ifrån alkohol i största möjliga mån oavsett on eller off cycle

Jag har inte för avsikt att avstå ifrån alkohol och undrar därför hur lång tid jag bör vänta efter avslutad kur.

Dagen efter? En vecka? Månad?
Citera
2018-06-21, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kushan
Jag har inte för avsikt att avstå ifrån alkohol och undrar därför hur lång tid jag bör vänta efter avslutad kur.

Ja dagen efter. Om du sen har ett uppehåll med alkoholen och dianabolen så är det helt ok att dricka redan dagen efter. En redig fylla tar hårt på levern. Men super ner sig en, två ggr vecka gör ju medelsvensson. Speciellt i semestertider och midsommar.
Citera
Igår, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kushan

du frågade hur länge du BÖR vänta och du har fått svar, vad du gör med den infon skiter jag i, svaret kvarstår

Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Ja dagen efter. Om du sen har ett uppehåll med alkoholen och dianabolen så är det helt ok att dricka redan dagen efter. En redig fylla tar hårt på levern. Men super ner sig en, två ggr vecka gör ju medelsvensson. Speciellt i semestertider och midsommar.

vem fan förhåller sig till medelsvenssons? det är väll hela grejjen med att kura att inte vara medelsvensson eller så har jag miss uppfattat detta helt
Citera
Idag, 00:16
Medlem
Citat:
du frågade hur länge du BÖR vänta och du har fått svar, vad du gör med den infon skiter jag i, svaret kvarstår

vem fan förhåller sig till medelsvenssons? det är väll hela grejjen med att kura att inte vara medelsvensson eller så har jag miss uppfattat detta helt

Menade att han kan dricka alkohol en kväll även om han dygnet innan tagit dianabol. Slutar han med dianabol och även tar ett par dagar utan alkohol efter fyllan så kommer han klara sig fint utan några problem. Levern klarar enorma fyllor om dom bara är tillfälliga och man har flera dagar innan man super igen. Som en medelsvensson gör. Super på helger och är nykter på vardagarna.

Sen jag har ALDRIG tränat för att "vara" en medelsvensson. Inte ens före AAS. Äter, sover, tränar, lever för vara annorlunda.
Citera