• 26 540 online
  • 1 176 187 medlemmar
  • 60 685 905 inlägg
Igår, 23:52
Medlem
Beställde förra veckan 50 flualpra, fick istället 65 Nitrazolam. Tackar givetvis för de extra!
Grejen är att jag verkligen inte får ut det jag vill ha av denna benson. Vill ha en som sätter sig i huvudet då jag ibland mest känner för att försvinna ett tag. Denna sätter sig verkligen inte i huvudet, ens lite, trots alkohol inblandat, dock har den lagom skön muskelavslappning.

Är säkert uppe i 25+ tabletter plus alkohol och kan ärligt säga att jag varit mer tillfreds med 1mg fluaplra från tex asken eller ZH och detta utan alkohol.

Den är dock perfekt när jag ska uträtta vardagssysslor jag annars har svårt för. Ibland så illa att jag inte kommer utanför dörren. Så i medicinskt syfte är den kanon, och ska därför spara resterande tabletter till just detta. Men i flumsyfte får jag antagligen ut mer av att slicka på något gammalt tuggummi på marken.

Nej, jag är verkligen sjukt besviken på KA. Har dessutom sökt dom på supporten två gånger utan svar.

Hoppas verkligen någon ny shop kommer upp snart. Vet ni någon får ni gärna Pm:a, om detta nu inte är emot några regler.
Senast redigerad av ErikEriksdottir Idag kl. 00:02.
Citera