Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-06-21, 19:58
  #1
Medlem
Ja, allt i yngre tonåren har jag sett detta och undrat. Vad är grejen? Öppna munnar och de tror att det är snyggt eller vad är grejen? Trendigt bland de? Oftast gör de det också två och två på bild. Innan var det ju ankläppegrejen, är öppna munnen det nya bland dessa unga?
Citera
2018-06-21, 20:07
  #2
Medlem
SektenAnderssons avatar
det är ett tecken på att de känner tomhet och att ”allt går ner” så att säga. håll dig borta från sånna om du vill ha ett redigt fruntimmer
Citera
2018-06-21, 20:28
  #3
Medlem
Banangurkazzs avatar
De tror väl killar tänder på det. Kanske ett budskap?
Citera
2018-06-21, 20:36
  #4
Medlem
Heltutanklasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Ja, allt i yngre tonåren har jag sett detta och undrat. Vad är grejen? Öppna munnar och de tror att det är snyggt eller vad är grejen? Trendigt bland de? Oftast gör de det också två och två på bild. Innan var det ju ankläppegrejen, är öppna munnen det nya bland dessa unga?


Jag är väldigt nyfiken på vad du menar, har inte Facebook eller Instagram så har lyckats missa denna trenden helt och skulle bli glad om du på upp nån bild som exempel
Citera
2018-06-21, 20:42
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Jag är väldigt nyfiken på vad du menar, har inte Facebook eller Instagram så har lyckats missa denna trenden helt och skulle bli glad om du på upp nån bild som exempel


Var det är är väl väldigt varierande, dyker upp titt som tätt. Har hela tiden undrat om det har sexuell anspelning bakomliggandes.
Citera
2018-06-21, 20:49
  #6
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heltutanklass
Jag är väldigt nyfiken på vad du menar, har inte Facebook eller Instagram så har lyckats missa denna trenden helt och skulle bli glad om du på upp nån bild som exempel

Jag vill också ha exempel bilder! Är det leenden med öppen mun eller bara gapande fiskmunnar?
Citera
2018-06-21, 21:11
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Ja, allt i yngre tonåren har jag sett detta och undrat. Vad är grejen? Öppna munnar och de tror att det är snyggt eller vad är grejen? Trendigt bland de? Oftast gör de det också två och två på bild. Innan var det ju ankläppegrejen, är öppna munnen det nya bland dessa unga?
Jag tycker att du ska fundera på svårare frågor i stället för dessa triviala. T.ex vad menar Einstein när han säger att den fyrdimensionella rumstiden är krökt eller vilken form har egentligen atomkärnan? Eller, hur kan jag lösa cancergåtan? Höj nivån och ta nobelpriset och bli miljonär på köpet.
Citera
2018-06-21, 21:19
  #8
Medlem
De tycker väl att det ser bra ut av någon anledning, det handlar nog inte om någon form av signalering iallafall. Normer för hur man bör bete sig och se ut förändras hela tiden.
Citera
2018-06-21, 23:56
  #9
Medlem
LuluBrooksies avatar
De härmar drag queens. Dessa på t ex RuPauls dragrace lider av svårartat gaping mouth hela gänget. Helst ska de gapa så mycket käkarna tillåter och forcera ett smajl och samtidigt hålla tungan långt bak i munnen.

Ni kan ju gissa vad det symboliserar.
Perverterat.
Citera
2018-06-22, 12:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Ja, allt i yngre tonåren har jag sett detta och undrat. Vad är grejen? Öppna munnar och de tror att det är snyggt eller vad är grejen? Trendigt bland de? Oftast gör de det också två och två på bild. Innan var det ju ankläppegrejen, är öppna munnen det nya bland dessa unga?

Är det det här du menar? https://i.amz.mshcdn.com/hEwWlQRnIbP...edfa.6d58e.jpg

https://marieclaire.fetcha.co.za/wp-.../11/sedoll.jpg


Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
De härmar drag queens. Dessa på t ex RuPauls dragrace lider av svårartat gaping mouth hela gänget. Helst ska de gapa så mycket käkarna tillåter och forcera ett smajl och samtidigt hålla tungan långt bak i munnen.

Ni kan ju gissa vad det symboliserar.
Perverterat.

https://i.pinimg.com/736x/80/b5/9e/8...149549268a.jpg

https://www.gaystarnews.com/wp-conte...ya-650x467.jpg
Citera
2018-06-22, 12:54
  #11
Medlem
MartinStLouiss avatar
Det är väl nån grej som är inne nu, för några år sedan var väl "duckface" inne.
Citera
2018-06-23, 17:31
  #12
Medlem
Challenger-74s avatar
Betyder förmodligen ”Please daddy, put your dick here.”
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback