Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-30, 23:33
  #25
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpside
Just bildäck måste vara ganska konstigt? Måste väl mala sönder det på något sätt för att det inte ska vara stora däckbitar och känns som om det finns mängder av saker man skulle kunna använda som skulle vara lättare att blanda in?

nej du tejpar fast jointen i asfalten och ställer dig med bilen och bränner däck så det flyger in gummiflisor i den, sen är det bara å röka
Citera
2018-06-13, 19:03
  #26
Medlem
bongloards avatar
För ungefär 2 veckor sedan köpte jag en femma i norrland. Det var färskt, mjukt, poröst och potent. En dag när jag smulade ut en knatch i mitt meckfat så kom det ut plast/gummi. 1½cm lång och ½cm bred, 2mm tjock. Ungefär som en liten genomskinlig tejpbit fast väldigt elastisk och gummiaktig.

Tänkte först att det var rest från förpackning men det var innuti biten och materialet var oerhört opassande för att bevara kvalitet eller dölja doft.

Från och med denna bit så kommer jag alltid tvätta mitt hasch men jag kommer först och främst undvika det och köpa grönt istället.
Citera
2018-06-13, 20:09
  #27
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
För ungefär 2 veckor sedan köpte jag en femma i norrland. Det var färskt, mjukt, poröst och potent. En dag när jag smulade ut en knatch i mitt meckfat så kom det ut plast/gummi. 1½cm lång och ½cm bred, 2mm tjock. Ungefär som en liten genomskinlig tejpbit fast väldigt elastisk och gummiaktig.

Tänkte först att det var rest från förpackning men det var innuti biten och materialet var oerhört opassande för att bevara kvalitet eller dölja doft.

Från och med denna bit så kommer jag alltid tvätta mitt hasch men jag kommer först och främst undvika det och köpa grönt istället.


Det var inte kondom då? Någon kanske smugglade haschet i röven och du fick med det i din bit
Citera
2018-06-20, 00:07
  #28
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Det var inte kondom då? Någon kanske smugglade haschet i röven och du fick med det i din bit

Det var för mjukt gummi, ursprungliga haschbiten var för stor om inte smugglaren gillar fisting. En kondom trär man över något och tar av hel. Gummit var innut en 5a som kom från 50 som förmodligen kom från 100-1000. Det är inte rimligt att en liten bit från en kondom lossnat och knådats in i haschet. En kondom är fan slitstark.
Citera
2018-06-21, 19:54
  #29
Medlem
En slarvig marockan som tappat ett plåster i smeten? Låter konstigt att blanda in hela plastbitar..
I ett desperat försök att skrapa ihop lite smul från röka som förvarats i en fiskelåda fick jag med lite färgfliser från några jigghuvuden (som förövrigt är gjorda av bly i de flesta fall). Rökte skiten, jag blev superduperbäng direkt. Jag trodde knappt de små smulorna skulle slå. En stund senare såg jag nästan inget längre och kunde inte stå upp, jag kravlade mot sovrummet men däckade på golvet i hallen innan jag nådde fram till sängen. Nästa morgon vaknade jag med den värsta huvudvärk jag någonsin varit med om. Den satt i typ ett dygn och jag kände mig grötig i skallen och kunde knappt ta mig till toan eller dricka vatten. Det är nog direkt livsfarligt att blanda i plast o skit även om man blir bra bäng på det..
Citera
2018-06-21, 21:20
  #30
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindtrixarn
En slarvig marockan som tappat ett plåster i smeten? Låter konstigt att blanda in hela plastbitar..

Den var genomskinlig, som blanktejp men elastisk. Klart det kan hänt ett misstag men det är ett allvarligt misstag. Kommer oavsett tvätta mitt hasch eller bara köra på grönt från och med nu. Är så jävla trött på tillsatser, vissa gånger har ATn varit förjävlig så det kan även förekomma extremt små mängder benso eller RC. Finns ju t.om hemsidor som säljer fakehasch som ska värmas upp micro och spädas ut med vad man vill.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback