Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 11:59
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Jojo, jag tror dig. Säger bara att det är lätt att "gå på" myten då den faktiskt verkar realistisk efter det jag förklarade tidigare. Om man antar att det faktiskt kan vara en myt då kan man söka upp det och hitta sitt svar. Men jag personligen kom aldrig så långt då jag faktiskt trodde att det var så.

Varsågod...

https://macworld.idg.se/2.1038/1.692...x-reachability
Citera
2018-06-20, 14:02
  #650
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Varsågod...

https://macworld.idg.se/2.1038/1.692...x-reachability

tackarr
Citera
2018-07-08, 16:34
  #651
Medlem
Någon som vet hur man får "News" appen på ios 11. Den appen som samlar in alla topp nyheter på en o samma plats. Jag hittar inte appen på telefonen min iphone X. Har letat på appstore utan lycka. Är det en app eller är det en widget ?

Någon som kan länka om ni hittar appen
Citera
2018-07-08, 20:09
  #652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manolito.
Någon som vet hur man får "News" appen på ios 11. Den appen som samlar in alla topp nyheter på en o samma plats. Jag hittar inte appen på telefonen min iphone X. Har letat på appstore utan lycka. Är det en app eller är det en widget ?

Någon som kan länka om ni hittar appen
Verkar inte vara tillgänglig i Sverige, endast i USA, UK och Australien.
https://support.apple.com/en-us/ht202329
Citera
2018-07-09, 12:26
  #653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morris
Verkar inte vara tillgänglig i Sverige, endast i USA, UK och Australien.
https://support.apple.com/en-us/ht202329

fan vad fattigt aså, Apple satsar aldrig i Sverige då många funktioner fungerar inte fullt ut
Citera
2018-07-26, 13:38
  #654
Medlem
Flärpen beskär ju filmmaterial av sin blotta existen!!! Hur kan de varit så klumpiga? Vem önskar beskärd skärm för 10-13 tusen?
Citera
2018-07-27, 10:27
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonkröök
Läste en text från Apple, där de förklarade att det drog mer ström att "stänga av" apparna, då telefonen fick jobba mera om man skulle läsa in hela programmet igen än att det låg kvar i minnet och "sov".

Tror tidningen mobil också skrivet en artikel om just det.

Det resonamanget förutsätter ju att folk stänger och tänder mobilen, vilket de ju inte gör normalt
Citera
2018-08-09, 15:56
  #656
Medlem
EugenWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Subzero1
Det resonamanget förutsätter ju att folk stänger och tänder mobilen, vilket de ju inte gör normalt
Va? Det gör det väl knappast? Nu förstår jag inte vad du menar.
Citera
2018-08-10, 01:58
  #657
Medlem
Padoops avatar
När planeras nästa iPhone-release? Sugen på att uppgradera till X, sitter med en 8:a just nu och tröttnar smått på vissa grejer. Men känns ovärt ifall de släpper en ny snart. Förresten, ni som haft X ett tag nu, vad tycker ni om batteritiden? Håller den enkelt en heldag med normalt användande?
Citera
2018-08-10, 13:27
  #658
Medlem
Morgonkrööks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padoop
När planeras nästa iPhone-release?
September är det väl - trolig försäljning sept/okt.

Citat:
Ursprungligen postat av Padoop
Förresten, ni som haft X ett tag nu, vad tycker ni om batteritiden? Håller den enkelt en heldag med normalt användande?

Vad är normalt användande och hur långt är ett snöre?

Min håller lätt en dag, med lite snålanvändning 2-3 dagar
Citera
2018-08-10, 22:02
  #659
Medlem
och för mig håller den ibland knappt en dag, och för de som har skärmen på 100% i solljuset och kör pokemon go, håller den troligen bara några timmar
Citera
2018-09-02, 20:33
  #660
Medlem
Kan någon förklara varför iphone X hoppar mellan 4G och 3G hela tiden för ? Jag bor i söder där hela området ska vara betäckt med 4G nät då vi haft den nu i telefoner i 7-8år men ändå visas 3G symbolen då o då. Så här gjorde aldrig android lurarna jag haft. Är det en bugg i ios 11 ? Något ni andra har märkt av för jag kan knappast vara ensam om problemet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback