Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-19, 14:50
  #1177
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Gärningsmannen sköt ifrån 10 till 15 meter och cirka tio skott. Det är inte så jävla lätt kanske, vet inte riktigt hur dom kan ha stått men stod dom och rökte bredvid varandra så kan dom ju i princip ha siktat på Mekky men missat.
Sen som påtalat så var detta ingen attack på Mekky tror jag utan på själva gänget i sig.

Låter troligt .
Nicola Frankie tillhör han M Falangen ?
Härligt läsa dina inlägg med riktig fakta
Citera
2018-06-19, 14:50
  #1178
Medlem
B*ha *hmad är inte skadad ä. Har för mig han sitter inne och har gjort de kanske 1-2 år nu.

*A
Citera
2018-06-19, 14:51
  #1179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
B*ha *hmad är inte skadad ä. Har för mig han sitter inne och har gjort de kanske 1-2 år nu.

*A


Stämmer bra. Är det hans bror som är skadad då?
Citera
2018-06-19, 14:53
  #1180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Stämmer bra. Är det hans bror som är skadad då?


Hans 2 äldre brödrar sitter inne för mordförsök för 1-2 år sedan också. Hand lillebror sitter med inne tror jag. Tror inte någon av dessa är ute i det fria så att säga..
Citera
2018-06-19, 14:53
  #1181
Medlem
GenesisPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Just i Malmö verkar det tråkigt nog vara så (verkar vara lite bättre i Uppsala och Göteborg med att lösa mord).
Här löser polisen INGA INGA INGA mord. Kolla mordet på exempelvis just Nermin K. Han skjuts av 4 personer polisen lyckas inte binda någon till gärningen och så är det fan ta mig med varenda mord.

Det har aldrig varit lättare i Sverige för kriminella gäng att ha ihjäl varandra. Dränk polisen i några mord och man kan senare i princip mörda vem man vill i kriminella kretsar.

Svensk PK-polis är ett skämt. De bryr sig mer om att positionera sig politiskt än att rensa ut packet. Tröttnar vanliga medborgare på skiten och protesterar kommer polismännen, maktens små springare, till undsättning för att hålla uppe Sverige-bilden.
__________________
Senast redigerad av GenesisP 2018-06-19 kl. 14:55.
Citera
2018-06-19, 14:56
  #1182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Stämmer bra. Är det hans bror som är skadad då?



Hörde om en *hmed noumerir..

*=A
Citera
2018-06-19, 14:59
  #1183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dokgo
Polisen är ett skämt, och folk som försvarar dem är ännu värre

Polisen är chanslös utan allmänheten och ingen vågar "gola ner" kriminella I dessa kretsar.
Citera
2018-06-19, 15:00
  #1184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppppppppppppppp
Vem av de skadade är halvdöd (grönsak)?
Ahmaad var en grönsak redan innan så det kanske är han som är grönsaken
Citera
2018-06-19, 15:02
  #1185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Ja polisen har ju alltid haft en förkärlek för den innersta kretsen i m falangen så de känner sig nog skyddade. Undra hur många de slängt framför tåget för att kunna leva som de gör.

Ja, det finns dock rimliga förklaringar.

1: Ett par ur M har sjungit ganska friskt i förhör och är ganska lätta att prata med. Inte samma tystnadskultur som hos dagens araber (vet att dom informellt till och med erkänt mord för både journalister (Sydsvenskans men vissa poliser med

2: När framförallt Nermin Karamehmedovic levde så höll han staden i shack, dom som inte dansade efter hans pippa fick repressalier. Te.x som den gången han åkte ut till Seved SJÄLV och med automatvapen pepprade ner 4 personer hej vilt. Detta gynnade polisen för istället för som nu 6-7 gängmord om året hade dom MAX 1. Ingen vågade för Nermin. Dom som inte håller med om detta snackar skit.
Citera
2018-06-19, 15:02
  #1186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Om du läser vad jag skrev igen så ser du att jag skriver att de finns i mindre kaliber dvs den du talar om.

Försök läsa och förstå innan du stänker iväg ett påstående som ändå blir att sparka in en öppen dörr.

Jag missade den raden och du har rätt, samma som jag skrev.

Lätt och bli ivrig när nästan alla som spekulerar om vapen och kulhål härinne bara skriver trams dom lärt sig i tv-spel, som bäst
Citera
2018-06-19, 15:02
  #1187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen1991
Hörde om en *hmed noumerir..

*=A


Var han inblandad i case "Knarkkartan" vad vet vi om honom? För mig okänd om jag skall vara ärlig.
Citera
2018-06-19, 15:02
  #1188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Polisen är chanslös utan allmänheten och ingen vågar "gola ner" kriminella I dessa kretsar.

Finns ju få incitament för allmänheten att göra det när det kan gå som i Hallonbergen.

Men det är ju inte första gången de som överlevt golar så återstår att se hur det blir. Personligen tror jag att detta nog förblir olöst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback