• 22 766 online
  • 1 176 068 medlemmar
  • 60 674 939 inlägg
2018-06-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Kvid inte så jävla mycket, många som hänger här i drogrehab har tagit medvetna överdoser. Det är inte synd om dig och du är inte unik. Dags att ändra mindset, det kvittar hur less och trött du är på livet, du har en attityd som en blödande kvinna.

Allt börjar i dina tankar och vilken attityd du har, ingen krigare har vunnit med tvivel och tvek. Intalar du dig själv att du klarar det så gör du det eventuellt också, men du har fan mycket att jobba på, speciellt om du sitter och äter tramadol nu igen.

Börja träna upp din kondition så du får naturliga endorfiner som ersätter opiaterna. 60 minuters kondition på löpband ger cirka 15 mg naturligt kroppsproducerat morfin som tar bort depression och ångest.
Vadå kvid? Tycker jag synd om mig om jag tänkt bli drogfri? Läste du rätt vad jag skrev?
Och va fan vet du om mig att döma?

Skulle allt bli bra om jag börjar träna menar du? Den orken finns inte.

Det blir behandlinghem lång tid,jag har bestämt mig där,det är mitt mindset.
Citera
2018-06-18, 21:06
Medlem
Igelkottsarméns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
Nu har jag tjatat mig till en plats på behandling. Soc verkar inte tro på mig men dom kommer att se jag menar allvar denna gång.

Jag är så jävla less att leva så här,dagar med droger eller att må piss. Så mycket som hänt sista tiden pga droger och jag är på riktigt jävla trött på allt.
Sa att jag inte kommer överleva om jag fortsätter bo hos farsan och inte har jobb eller nått syssellsättning på dagarna.
Känns faktiskt så.

Imorgon ska jag lägga in mig på avgifning och sen direkt till nått hem. Kommer bli jobbigt men jag ska kämpa igenom.

Så jävla fint att höra! Grejen är du har det i dig att fixa detta, det har jag trott hela tiden. Du behöver bara plocka fram det. Nu börjar det, det är dags att vara stark nu ok. Finns på pm om du behöver snacka
Citera